עמוד הבית » חוויה קולינרית מבית פיצה האט,"הפיצה הלבנה"

חוויה קולינרית מבית פיצה האט,"הפיצה הלבנה"

הפיצה הלבנה צילום אסף קרלה
לאחר שהביאו לעולם את פיצת הצ'יזי בייטס, הקראון פיצה הצ'יזי קראסט והצ'יזי רמיקס חיפשו בפיצה האט את החידוש הבא אשר יביא חוויה אחרת לתוך המגש עם מתכון פורץ גבולות המשלב בתוכו טעמים חדשים ויצרתיים.

"הפיצה הלבנה" של "פיצה האט" הינה פיצת בוטיק המגיעה על מצע של בצק דק ומעליו שכבה נדיבה של רוטב שמנת כמהין שנרקח במיוחד עבורה בשיתוף פעולה עם השף טל כהן (ממסעדת "סילו") והותאם לחך הישראלי.

על הרוטב מפוזרת בנדיבות כמות מכובדת של מוצרלה ומעליה חתיכות אננס ופטריות טריות. הפיצה הייחודית מאופיינת בטעמים עמוקים ומורכבים המשלבים בתוכם את טעמי הכמהין, השמנת והאננס וביחד יוצרים טעם חדש וממכר.

לדברי ענבל שטרן סמנכ"לית השיווק של הרשת: "רשת "פיצה האט" שואפת להביא לקהל לקוחותיה טעמים ושילובים חדשים, זאת מבלי להתפשר על איכות חומרי הגלם. הפיצה הלבנה, הינה פיצת בוטיק, אשר מביאה לטועם אותה חוויה קולינרית ייחודית".

צילום נעמה משיח כהן

את הפיצה ניתן להזמין דרך אפליקציית Whatsapp בלינק המצורף: http://bit.ly/white_pizzahut  או באתר ובאפליקציה של "פיצה האט": www.pizzahut.co.il .

ביקורת המערכת :ראשית הבצק של פיצה האט הוא בין המופלאים בעיני, המרקם החדש יוצר חוויה בפה, רוטב הכמהין ריחו מורגש בפתיחת המארז, הטעם משכר ורצון עז לאכול הכול, שילוב האננס יוצר דומיננטיות בפיצה לאוהבי חידושים וגיוון קולינרי.