עמוד הבית » חוזרים לכיתה במחירים שווים לכל תקציב

חוזרים לכיתה במחירים שווים לכל תקציב

תיק באחד כדור. מחיר,129.90 שקלים. צילום: יוגב אזוגי
רשת מקס סטוק מפתיעה שוב ובענק: חוזרים לכיתה במחירים שווים לכל תקציב, הרשת מציעה 1,600 פריטים מגיל הגן ועד לתיכון.

רשת מקס סטוק, המובילה את תחום החזרה לביה"ס ומזוהה יותר מכל עם המהפכה הצרכנית, ממשיכה במגמה ומציעה אלפי פריטים במחירים שווים לכל כיס. גם השנה תוכלו לקחת חלק בחגיגות max to school בעשרות סניפיה של הרשת, וליהנות מסל ציוד החזרה ללימודים המשתלם ביותר!

  •  הילקוט הראשון

מי מאיתנו הורים לילדים לא נתקל בסוגיית הילקוט הנחשק. כמעט בכל שכבה וכל גיל 'האישיו' המרכזי של מסע הקניות הוא הילקוט; שיהיה יפה ומעוצב, שיהיה נוח ומותאם לגב, שיהיה בו מספיק מקום ויהיו בו מספיק תאים. כולנו כבר מבינים, שבשביל ליהנות מילקוטים איכותיים בעיצובים יפיפיים, שהילדים אוהבים לא צריך לשבור קופת חיסכון ולשלם ביוקר;

מקס סטוק מציעה 2 מותגים של ילקוטים אורתופדיים:

  1. קולקציית תיקי מקס סטוק– דגמים יפיפיים של תיקים העומדים בכל התקנים של תיקים אורתופדיים לילדי ביה"ס- 90 ₪ בלבד!!!התיקים מגיעים ללא גלגלים (ניתן לרכוש מתקן נשיאה עם גלגלים בנפרד בעלות של 45 ₪ )
  2. תיקי מודן– מגיעים בשתי גרסאות; האחת-תיק ללא גלגלים בעלות של 219 ₪ , השניה- תיק מובנה עם גלגלים בעלות של 299 ₪ .

בקולקציית התיקים האורתופדיים תוכלו למצוא מגוון דגמים בעיצובים אופנתיים כמו: חלל, ספורט, לול, סוניק, גיימינג ועוד, כאשר כל תיק גדול דיו על מנת להכיל את הציוד הנדרש לביה"ס היסודי, ויחד עם זאת נותן מענה נוח לעומס על גב הילדים. התיקים מכילים 3 תאים ברכיסת רוכסנים עמידים ונוחים לשימוש, כיסי צד גדולים לבקבוקי שתיה, וידית חזקה.

לצד התיקים האורתופדיים ניתן למצוא דגמי תיקים הרלוונטיים לכיתות הגבוהות יותר: תיקים  "זרוקים", תיק 2 באחד, תיקי NIKE , תיקי  JANSPORT וכו' .

תיק גב בוגרים לוניטונס. . מחיר- 50 שקלים. צילום: יוגב אזוגי
  •  קולקציית NBA למעריצים הצעירים

קלסרים, מחברות ואוגדניות בדוגמת 6 קבוצות מליגת הכדורסל הבכירה, המוכרת והאהובה בעולם.

  •  סדרת רולינג סטונס ( The Rolling Stones)

להקת הרוק הבריטית המצליחה עושה "קאמבק" ו"עושה לכולנו בית ספר" עם מחברות, קלסרים ויומנים בעיצובים מגניבים בהם מככבת הדוגמא האייקונית של הלשון המזוהה יותר מכל עם הלהקה הבועטת.

מחברת רולינג סטונס איי 4 משבצות. . מחיר- 5.90 שקלים. צילום:יוגב אזגורי
  • החיפושית המופלאה- כוכבת הסרט החדש שיוקרן בקרוב בישראל- בלעדי ברשת 

לשמועות טובות יש כנפיים, ובטח שמדובר בכוכבת החדשה שמטריפה את העולם ועכשיו גם את המדינה;  את החיפושית המופלאה תוכלו למצוא רק בסניפי מקס סטוק על גבי תיקי גן, קלמרים, קלסרים, אוגדניות, מדבקות ומגבות אוכל.

תיק גב החיפושית המופלאה מחיר: 30 שח. צילום: יוגב אזוגי
  •  אהבות ישנות- המותגים שכולנו אוהבים לאהוב

דמותה של ברבי הקלאסית והאהובה, שתככב אף היא בסרט היוצא בקרוב לאקרנים, כבר ממתינה לכם מעל מדפי החזרה לביה"ס שלנו יחד עם חבורת לוניטונס, בנות הפאוור פאף, לול, ספיידרמן, באטמן, חברי ליגת הצדק, רחוב סומסום,  FRIENDS ועוד . בין הפריטים הממותגים תוכלו לרכוש: יומנים, מחברות, קלסרים, ילקוטים, קלמרים, מדבקות, דפי תזכורת, פריטי תכולת קלמר ועוד.

יומן שבועי ברבי. . מחיר- 10.90 שקלים. צילום:יוגב אזוגי

 פריטים בעיצובים חדשים ומרעננים

בין אלפי הפריטים תוכלו למצוא סדרות חדשות ומעוצבות כגון: הסדרה ההיפית, סדרת הפסטל, סדרת הקשת בענן, סדרת ג'ונגל ועוד.

  •  הקלמרים המרהיבים

קלמרי שני תאים בפתיחת רוכסן לשימוש נוח ובעיצוב הדמויות הנחשקות: ברבי, אלזה, במבי, לוניטונס, לול, חד קרן, באטמן, ספיידרמן וכו'.קלמרים בעיצובים מדליקים במיוחד, לדוגמא: קלמר שקוף, קלמר עומד בצבעי פסטל ,קלמר זיפר עם רוכסן XL למראה יוצא דופן, קלמר חד קרן פייטים ועוד.

קלמר 4 תאים אהבה טאי דאי. . מחיר, 25 שקלים. צילום: יוגב אזוגי

תיקי גן 

מגיע בעיצובים צבעוניים במיוחד, שיעלו חיוך על הקטנטנים: ברבי, לול, יחידת החילוץ, באטמן, סימבה, סמי הכבאי, וסופרמן- הם רק חלק מהדמויות המככבות על קולקציית תיקי הגן שניתן להשיגה בדגמים קלאסיים לנשיאה על הגב ובדגמי טרולי המאפשרים גם נשיאה ידנית באמצעות גלגלים קטנים וידית נשיאה טלסקופית. לשני הדגמים תא גדול, תא קטן וכיסי צד לבקבוקים.

תיק גן במבי. מחיר, 30 שקלים. צילום: יוגב אזוגי