עמוד הבית » עוד לא מאוחר- ט"ו באב כבר כאן אבל אתם עוד יכולים לצאת ריחניים ועמוסי מתנות

עוד לא מאוחר- ט"ו באב כבר כאן אבל אתם עוד יכולים לצאת ריחניים ועמוסי מתנות

צילום: יחצ
ט"ו באב הוא תאריך המציין ביהדות מועד לפיוס, נחמה ואהבה בעם ישראל.

במועד הזה בנות ירושלים נהגו ללבוש בגד לבן אותו שאלו מאחרות כדי לא להלבין את פניהן של מי שאין להם בגד כזה. הן יצאו לרקוד בכרמים כדי למצוא חתן. מכאן נולד המנהג לחגוג אהבה רומנטית ביום הזה, שהפך עם השנים ליום חם ומהביל במיוחד בקיץ הישראלי.
בשעות אלה וביממה הקרובה השליחים חורכים את הכבישים, חנויות הפרחים מתפקעות מניחוחות ומצבעים וזה הזמן להתאבזר במתנות אחרונות לאהובות ולאהובים ואם להורים או לחברים. העיקר לאהוב.

קניון רמת אביב יצא במבצע יום האהבה שכולל סכום קניה מינימלי המזכה בחמש מתנות רומנטיות במיוחד בהן שרשרת לענוד לה, כפיות מעוצבות של נספרסו כדי להאכיל אותה וגלידה של הביוקר כדי להעמיס על הכפיות.
אפשר לפנק גם עם מארז במהדורה מוגבלת של SABON, בריטואל טיפוח צבעוני, קייצי ומשמח עם ניחוח ים תיכוני מתוק ומרענן. מצד אחד יש את הניחוח המשכר של פרחי האדמונית (פיוני) שזוהי עונת הפריחה שלהם, עם המתיקות הים תיכונית של התאנה.

בקולקציה של PEONY FIG אפשר למצוא שמן מקלחת מרענן עם ארבעה שמנים טבעיים בהם חוחובה, אבוקדו, נבט חיטה וזית, פילינג גוף שמכיל מינרלים ומלחים מים המלח, חלב הגוף, המשלב קוקטייל טבעי של מרכיבים בוטניים ולימים חמים ג'ל לחות לגוף, קרם ידיים עם חמאת שיאה ומי גוף, הבושם הקליל של הקיץ עם ניחוח מרענן של תאנים, אדמונית וסנדלווד.

SABON צילום: רונן מנגן

כדי לפאר את הפלטה כדאי לבחור ביין שישמח לבב אנוש, ואם כבר, אז אחד שישאיר רושם בלתי נשכח. היהלום של הכתר ביקב "גבעות" הוא היין מצדה שבוקבק בשנת 2020 וזכה לפני חודש בציון 94 ובמדליית כסף בתחרות היין הבינלאומית Decanter 2023. זהו יין לאירועים מיוחדים (כמו ט"ו באב), הודות לעובדה שהוא מאוד אלגנטי. כדאי להשאיר אותו פתוח כשעתיים לפני שמתחילים לשתות כדי לתת לאלכוהול לצאת ולטעם העמוק והמרכב לעלות על בלוטות הטעם. היין הזה מזכיר תקופה אחרת, וממלא את כל החושים בנינוחות וברוגע, בדיוק מה שצריך ליום הזה ולתקופה הזאת שהפכה את החיים שלנו לקצת יותר מידי מתוחים ומהירים.