עמוד הבית » חזרה לשנות ה-50 העליזות לאופנה.

חזרה לשנות ה-50 העליזות לאופנה.

רטרו דיינר בר בכפר סבא צילום באדיבות רטרו דיינר בר

מסעדת 'רטרו פנקייק' הותיקה בכפר סבא, משנה קונספט ומחזירה את שנות ה-50 העליזות לאופנה.

הסניף בכפר סבא עבר מתיחת פנים, שינה את שמו ל'רטרו דיינר בר' והחליף את מיקומו הגאוגרפי לאזור התעשייה החדש בעיר. המקום עוצב כדיינר טיפוסי עם אווירה נוסטלגית מוקפדת הכוללים במה ייעודית, כינורות וגיטרות שמעניקים למקום תחושה של סרט אמריקאי.

הרעיון המרכזי סביב הרחבת התפריט היא האפשרות של כל אחד למצוא מה לאכול בכל שעות היום. לתפריט החלבי המוכר שכולל את מנות הדגל המפורסמות – הפנקייקים, מתווסף בקונספט החדש תפריט דיינר בשרי עם מגוון רחב של מנות טעימות ועשירות כמו המבורגר, סלופי ג'ו, וסנדוויץ' בסגנון פילדלפיה. בקונספט החדש ניתן ליהנות גם מפנקייקים מלוחים ומפתיעים כמו פנקייק פלורנטין- רוטב שמנת, תרד, מוצרלה וביצת עין, ופנקייק ניו יורק- רצועות רוסטביף, בצל מטוגן, פלפל קלוי וביצת עין.

חידוש נוסף שמציע המקום הוא ארוחה עסקית המוגשת עד השעה 17:00 ומציעה את מנות התפריט במחירים משתלמים. בין המנות: שניצל וינאי (מבשר בקר) המוגש עם תוספת לבחירה (49 ₪), סיגרטרו- 3 סיגרים ממולאים בפפרוני, עשבי תיבול, בצל מטוגן ופלפל קלוי, מוגש עם סלט אישי וטחינה (29 ₪), ומנת צהריים של אמא- אורז עם קוביות עוף, בצל מטוגן ופלפל קלוי ברוטב אסייתי (39 ₪).

במקום מבצעים ייעודים לפי נושאים והופעות באווירת רטרו בסגנונות ישראלי, לטיני, איטלקי, רוק אנד רול  עם מחוות לביטלס, לאגדות רוק ולמלך הבלתי מעורער אלביס פרסלי. בסופי שבוע יקיימו במקום אירועי טברנה יוונית קלאסית.

צילום באדיבות רטרו דיינר בר
צילום באדיבות רטרו דיינר בר

 

כתובתנו : רטרו דיינר בר- רחוב התע"ש 24 (איזור תעשייה) כפר סבא.

הוספת תגובה

הוספת תגובה