עמוד הבית » טיפים ועצות לארוחת בוקר גם שממהרים

טיפים ועצות לארוחת בוקר גם שממהרים

צילום שאטרסטוק
כולם כבר יודעים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר של היום, אך רובנו לא יודעים כיצד ליישם זאת ביום יום ולהקפיד לאכול אותה על בסיס קבוע, גם שממהרים.

לדברי סוזן בוורמן, מנהלת הדרכת תזונה גלובלית של הרבלייף: "לארוחת בוקר תפקיד חשוב בכל הקשור לפעילות המוחית, לזיכרון, לריכוז, לתפקוד תקין, להפעלת המטבוליזם, להפחתת המתחים והלחצים, למניעת ריח רע מהפה, ואף לירידה במשקל ומי שמוותר על ארוחת בוקר, מגיע לארוחת הצהרים עם רעב מוגבר, מה שככל הנראה גם יגרום לעליה במשקל בטווח הארוך.

לדברי סוזן בוורמן: "הגוף לא זקוק לכמויות גדולות של אוכל על הבוקר. לאחר צום הלילה, הגוף מסוגל להכיל ארוחה בינונית ומזינה, שמכילה את כל אבות המזון עם כמה שיותר ויטמינים ומינרלים. יש להימנע מאכילת מאכלים מתוקים שמכילים סוכרים פשוטים כמו קרואסונים, עוגות ועוגיות, כי אלו יגרמו לכם להרגיש רעבים לאורך כל היום ויגררו אחריהם חשק למתוק לאורך כל היום".

מומחי התזונה של הרבלייף, מספקים לכם מספר פתרונות יצירתיים של להכנת ארוחת בוקר מזינה ומהירה, עבור אנשים עסוקים:

סנדוויץ' – אופציה נהדרת ונוחה לאכילה בדרכים אבל כמובן שלא כל סוג כריך הוא בריא. מומלץ לבחור בלחם מזין כמו שיפון או כוסמין שמכילים הרבה סיבים ובעלי אינדקס גליקמי נמוך. מומלץ לשלב בכריך שומן בריא, ירק וחלבון. והרי לכם ארוחת בוקר מאוזנת, משביעה ובריאה. אופציות טעימות לסנדוויצ'ים: אבוקדו, ביצה ומלפפון או גבינת שמנת 5% עם סלמון וחסה או טחינה גולמית עם חביתה ועגבנייה.

צילום הרבלייף נוטרישן

רגע מתוק ליד הקפה – לחובבי הקפה של הבוקר, לצד משהו מתוק, מומלץ לבחור בחטיף על בסיס חלבון. הרבלייף נוטרישן מציעה חטיף על בסיס חלבון סויה בטעם שוקולד או פירות יער שמכיל סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. חטיף ארוחת הבוקר, מהווה ארוחה מאוזנת מבחינה תזונתית, טעימה קלה ונוחה בעלות נמוכה של 207 קלוריות לחטיף.

צילום הרבלייף נוטרישן

דייסת שיבולת שועל – אכילת דייסת קוואקר בבוקר תספק אנרגיה לזמן ארוך ותשמור על רמות סוכר מאוזנות. כל מה שצריך זה 3 כפות שיבולת שועל ומים רותחים. ניתן להוסיף לדייסה קינמון, תפוח עץ ירוק ופירות יער. לתחושת שובע לאורך זמן הוסיפו 1 כף אבקת סיבים תזונתיים להכנת משקה בטעם תפוח של הרבלייף.

סיבים תזונתיים נחוצים לשמירה על תפקוד אופטימלי של מערכת העיכול.

שייק לדרך – בימים עמוסים וכשהמקרר ריק, נסו את ארוחת הבוקר של הרבלייף. הכניסו 2 כפות מדידה של אבקת שייק פורמולה 1 וכף אבקת חלבון לתוך השייקר, הוסיפו מים/חלב ומעט קרח ושקשקו לכם בדרך לעבודה. אבקת שייק פורמולה 1 מגיעה ב-8 טעמים נפלאים, אפשר להכין את השייק על בסיס מים, חלב או מיץ ולהוסיף לו פירות או ירקות שאתם אוהבים. השייק מכיל את כל הוויטמינים והמינרלים שהגוף זקוק לו בבוקר לתפקוד תקין, לערנות ולתחושת שובע.

יוגורט עם תפוח – מדובר בארוחת בוקר קלילה ונוחה לנשיאה לעבודה במשרד או מחוץ לו, ארוחה שמכילה סיבים תזונתיים, ויטמינים וחלבון, דבר שתורם לתחושת שובע לאורך זמן.

מאת: סוזן בוורמן, מנהלת הדרכת תזונה גלובלית של הרבלייף