עמוד הבית » חטיף פטל הקפוא והאהוב מברילוצ'ה Franui חוזר

חטיף פטל הקפוא והאהוב מברילוצ'ה Franui חוזר

צילום: פראנוי & יאנגו דלי
יאנגו דלי, אפליקציית שירות סופר אונליין, מחזירה את המותג האהוב ומכריזה על השקה מחודשת.Franui, חטיף פטל קפוא בציפוי שוקולד, אשר יצר קטגוריה חדשה בעולם המתוקים, נולד כממתק מקומי של עיירה קטנה בפטגוניה (ברילוצ'ה). חברת האם Rapanui  הפכה לאחת הקונדיטוריות הסמליות והמצליחות בארגנטינה. כאמור, מדובר בפטל קפוא המצופה בשוקולד.

רבים מהישראלים נחשפו לממתק הפטל הפופולארי דרך טיולים בדרום אמריקה, מה שגרם להם להביא לארץ מלאי פראנוי שיספיק להם עד הביקור הבא ביבשת. הממתק עשוי מפטל בוגר שהוא בעצם הייחודיות של המוצר, שנבחר ונקטף ברגע הבשלות המתאים כך שיש לו את החומציות האידיאלית. הפטל מצופה בשתי שכבות שוקולד משני סוגים שונים: שוקולד לבן ושוקולד מריר, או שוקולד לבן ושוקולד חלב. העדינות של השוקולד מאזנת בין המתיקות שלו לחמיצות הפטל ויוצרת שילוב טעמים קסום המתפרץ בביס הראשוני. השוקולד מיוצר ממתכון משפחתי העובר בסודיות רבה בין דור לדור. איכות השוקולד נמצא במרכיבים שיוצרים אותו, מבחירת פולי הקקאו האיכותיים ביותר ועד להכנתם. הרכיבים הינם מקוריים וטבעיים השומרים על איכות השוקולד.

צילום: פראנוי & יאנגו דלי

הסיפור מתחיל בפטגוניה הרחוקה בביתם של משפחה איטלקייה שעושים את הדבר שהם יודעים לעשות הכי טוב – שוקולד. בן המשפחה דייגו גידל בגינתו פטל ותהה לעצמו מה יקרה אם יטבול  את הפטל בשוקולד – וכך נולד פראנוי.

המוצר הגיע לישראל על ידי גונן כהן שטייל בארגנטינה והתאהב במוצר.  כהן ציין: "הכרתי את פראנוי לראשונה לפני כשנה וחצי בטיול ירח דבש עם אשתי בארגנטינה. שם טעמנו את המוצר בפעם זאת הייתה אהבה מביס ראשון ומיד לאחר מכן יצרתי קשר עם מנכ"לית החברה לטיסיה ונפגשנו .עם חזרתי לישראל חברתנו פעלה לחתום את הסכם הבלעדיות עם החברה לשוק הישראלי ולהתחיל ביבוא המוצר לארץ".

כהן, שחיפש את הדרך הכי טובה למכור את המוצר תוך שמירה על האיכות המקסימלית והחוויה הטובה ביותר, בחר בYango Deli כשותפים לדרך. ״היה חשוב לי לוודא כי מי שיטעם את הפראנוי לראשונה בישראל יזכה לחוויה מושלמת, ומי שטעם אותו כבר בדרום אמריקה לא יתאכזב, לכן היה חשוב לי למכור דרך מי שידועים בכך שהם מספקים את המוצרים הטובים ביותר, באיכות הגבוה ביותר, ועם סטנדרט השירות והמשלוחים הטוב ביותר״.

אכן, מרגע שעלה המוצר לאפליקציה, ובתוך יממה בלבד, המלאי אזל לגמרי ובימים אלו, לאור ביקוש צרכנים, יאנגו דלי משיקה מחדש את המוצר האהוב ומאפשרים ללקוחותיה לרכוש אותו מאפליקציית החברה.

פראנוי אינו מכיל חומרים משמרים, צבעי מאכל, חומרי גלם מלאכותיים וללא גלוטן.

מחיר לצרכן:34.90  למארז 100 גרם. ניתן להזמין מאפלקציית יאנגו דלי (Yango Deli).

נסיינית המערכת: חטיף הפטל שוקולד הוא בחירה מצוינת למי שאוהב את השילוב של פטל ושוקולד. הפטל נותן טעם מתוק וחמים והשוקולד מוסיף עומק וטעם עשיר. החטיף כולל פריט אחד קטן, מה שהופך אותו למתאים לאכילה ביניים או למתן טעימה .פטל שוקולד מציע מגוון יתרונות. ראשית, הפטל הוא פירות אדומים אשר מכילים כמות רבה של אנטי-אוקסידנטים שמגנים על הגוף  ומסייעים בשיפור תפקוד הלב והמערכת החיסונית. הנאה רצופה.