עמוד הבית » חידושי תכשירי אנטי אייגינג של המותג K.B PURE

חידושי תכשירי אנטי אייגינג של המותג K.B PURE

סרום היאלרונית צילום יחצ
מעבדות KB PURE פתחו מוצרים קוסמטים

 סרום חומצה היאלרונית פעיל

סרום חומצה הילארונית פעיל לעור צעיר ללא שומן כקרם לחות ולעור בוגר כסרום לפני מריחת קרם לחות. התכשיר החדש משפר את טונוס העור, משחזר ומאזן לחות, מגביר את הפעילות בעור ומקל על חידושו. התכשיר מיועד לשימוש באזור העיניים, פנים, צוואר,דקולטה, מותיר מגע קטיפתי ומתאים גם כפריימר לקראת מריחת איפור.

מכיל: חומצה היאלרונית, ויטמין E פרוטאין משי, תמצית וניל וויטמין B5, אינו מכיל אלרגנים ופראבנים. הוראות שימוש: מריחה של התכשיר ערב כן ערב לא, מיד לאחר מכן תיווצר אדמומיות על העור שכמובן תעלם.

מחיר מומלץ לצרכן 240 ₪ ל- 50ml

מסיכת חמצן ופחם במבוק

המסכה הטיפולית שפיתוחה ערך למעלה משנתיים ויוצרת קטגוריה חדשה לגמרי במסכות שחורות. המסכה החדשה DARK MASK מסיכת חמצן ופחם במבוק אקטיבית משילה את התאים בצורה מבוקרת מעל פני העור, מסירה עודפי עור ובמקביל מקנה אפקט הבהרה עוצמתי. לא מדובר במסכת בד חד פעמית אלא בקרם פעיל ששורד זמן רב, שמעצים את הטיפול. המסכה אינה מכילה SLS ובכך מאפשרת ניקוי והשלת תאי עור מתים מהשכבה הקרנית ללא יבוש וגירוי יתר של העור.

ההרכב הפעיל של המסכה: פחם במבוק יוקרתי לוחם אנטי חיידקי, אנטי ויראלי ודיטוקסי, תרכובת 4M מולטי מינרלית מכילה אבץ, נחושת ומגנזיום הממריצים את הדם ובכך מסייעים בפינוי פסולת ורעלים, M.N.E מולקולה המעוררת פעפוע של חמצן על פני העור ובכך מסייעת בהמרצת מחזור הדם והגברת תפקודם של שאר מרכיבי התכשיר, חומצה אסקרובית בתרכובת IV- תרכובת אנטי אוקסידנטית המעניקה הבהרה  מידית למראה עור בריא חי ומבריק, בזיליקום ולענה דרקונית- תרכובת צמחית התורמת לשיפור הלחות לאחר השימוש במסכה ומעניקה ניחוח צמחי מרענן.

הוראות שימוש- מורחים את המסכה על פני עור יבש בשכבה דקה, וממתינים שתי דקות כשבזמן זה ניתן לראות שהמסכה הופכת משחור לאפור ומתבצעת פעולת הבעבוע (פעפוע) של החמצן. יש להרטיב מעט את הידיים ולהקציף בשלב זה את המסכה על פני העור. לסיום יש לשטוף את המסכה תחת זרם של מים פושרים. מומלץ לשימוש עד 4 פעמים בשבוע

מסכת פחום צילום ישראל כהן

מחיר מומלץ לצרכן : 180 ש"ח

קרם ידיים מהפכני

הקרם החדש מוביל להתחדשות העור ושינוי מרקם גב היד (אנטי אייג'ינג). התכשיר מועשר בתמצית עשב הטיגריס המסייע בהפחתת סימני הגיל, שיפור טקסטורת גוון העור הכללי, המרצת העור התורמת לחידוש תאים, מיצוק מאסיבי ותיקון פגמי עור שונים הנוצרים מגורמים סביבתיים.

ההרכב הפעיל של הקרם:  עשב הטיגריס- אשר מכיל חומצה אסאטית המעוררת חידוש מעומק העור ללא גירוי יתר, ויטמין E נוגד חמצון וחומר שיקום לתאי העור החיצוניים, שעוות לציטין (פוספוליפיד) חומר שומר לחות וריכוך עור עוצמתי, חומצת שתנן לאיחוי רקמות גורמי לחות וויטמין B5 לריכוך והרגעת העור. התכשיר אינו מכיל אלרגנים ופראבנים.

 הוראות שימוש- למרוח על העור לספיגה מלאה, לפי מידת הצורך וללא הגבלת שימוש.

קרם ידיים צילום ישראל כהן

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪

יש לציין, התכשירים הינם באישור משרד הבריאות ומוצעים אצל קוסמטיקאיות מורשות KB PURE בלבד

ביקורת המערכת: מסכת הפחם, המוצר במרקם קטיפתי נוזלי, ריחו עשיר כמו מצעי כותנה רכים, הנוזל מתייבש על עור הפנים ויוצר מעין אפקט מוס על העור צבעו אפור, המסכה נשטפת ע"י תנועות סיבוביות בידיים  ומותירה את העור נקי למשעי ללא שאריות פחם על הפנים, האפקט של הפחם יוצר את העור קטיפתי חלק, רך למגע מבריק, אפקט מרשים.

קרם הידיים סמיך ומותיר תחושה של רכות בעור, נספג מהר מרכך את סימני היובש בידיים, ניחוח הקרם עם רמיזה עדינה לפרחים, אינו מצריך כמות גדולה של קרם, אימצתי.