עמוד הבית » חיטוי הבית והסביבה מפני הקרונה

חיטוי הבית והסביבה מפני הקרונה

צילום shutterstock
כמה פעמים אתם מחטאים את הידיים שלכם בג'ל היגייני? האם הבית שלכם מחוטא?

שואלים את עצמכם מה אפשר לעשות נגד הקורונה? איך אנחנו ברמה האישית יכולים לדאוג שהבית שלנו יהיה מחוטא ולהפחית את הסיכוי להידבקות? בפוסט הבא תקבלו מידע שימושי על תהליך חיטוי נגד קורונה.

למעשה, בשבועות האחרונים כתוצאה מהמצב בו כולנו נמצאים, מצב שמשפיע באופן כזה או אחר על כל אחד ואחת מאיתנו בין אם בהיבט הכלכלי, בין אם בהיבט החברתי, בין אם בהיבט הנפשי ובין אם בכלל בכל מה שקשור להתארגנות הבית והדאגה ליקר לנו מכל – הילדים ובני המשפחה שלנו, אנו מקבלים עוד ועוד פניות לגבי חיטוי נגד קורונה.

קצת על הקורונה עצמה

נגיפי הקורונה הם נגיפי RNA המהווים כבר שנים רבות גורם שכיח למחלה זיהומית בבעלי חיים מסוגים שונים.

הנגיף הוא ממשפחת הסארס והמארס. המילה קורונה מגיעה מצורתו של הנגיף באמצעות מיקרוסקופ אשר נראה כמו כתר. בלטינית כתר משמעותו קורונה. באדם, נגיף הקורונה בדרך כלל מוביל לזיהום קל במערכת הנשימה או במערכת העיכול ורק במקרים מסוימים מוביל לתחלואה נשימתית.

מרבית  האנשים שנדבקו בנגיף יחוו צינון קל שיחלוף ללא כל טיפול. רק אנשים עם מערכת חיסון מדכאת יכולים לחוות את הנגיף בצורתו הקשה. הנגיף מועבר מאדם לאדם באמצעות מגע ישיר או מעבר אווירני (שיעול למשל).

ההנחיות לגבי הידבקות והתנהלות כללית מועברות כל הזמן באמצעי התקשורת השונים וניתן להתעדכן במידע נגיש, מהימן וזמין באתרים כמו האתר של משרד הבריאות ואתרי קופות החולים.

טיפים לשמירה על היגיינה ומניעת הידבקויות:

  1. הימנעו ככל הניתן מהגעה למרפאות קופות החולים, פרט למקרים דחופים בלבד.
  2. הסובלים מחום או שיעול יכולים ליצור קשר עם מוקדי החירום של מד“א. אין צורך להגיע להיבדק, במידת הצורך, נציג של מד“א יגיע ישירות אל ביתכם.
  3. מי שסובל מחום של 38 מעלות ומעלה לצד תסמינים כמו שיעול או קושי בנשימה, חייב להישאר בבית עד יומיים לאחר שהחום יורד, ללא קשר להידבקות בקורונה.
  4. אנשים שצריכים להיות בבידוד לפי ההנחיות של משרד הבריאות חייבים להימנע מהגעה למרפאות, בתי החולים ושוטטות חופשית ואכן לבצע את הבידוד בבית.
  5. יש להקפיד על נטילת ידיים לפני כל פעולה הדורשת היגיינה, להימנע מקרבה במגע כמו נשיקות, חיבוקים ולחיצות ידיים עד שהווירוס יחלוף לחלוטין.

מי יכול לבצע חיטוי נגד קורונה?

ראשית כל חשוב להבין כי ההנחיות לניקוי וחיטוי נגד גורם מיקרוביאלי כמו נגיף הקורונה יכולות להתבצע על ידי כל אחד ואחת מכם בלי צורך ברישיון כזה או אחר. יחד עם זאת, שנים של ניסיון בתחום ההדברה מאפשרות לנו לספק לקהל לקוחותינו את הכלים, הציוד, הידע והניסיון הדרושים לביצוע חיטוי שכזה ולכן נשמח לסייע לכם בתהליך.

איזה מוצר מתאים לחיטוי נגד קורונה?

המוצר נקרא תכשיר סימקסין. מדובר בתכשיר חיטוי רב תכליתי המשמיד חיידקים, ווירוסים ופטריות וסופג ריחות רעים. התכשיר הוכח כיעיל נגד וירוס הקורונה. התכשיר אינו פוגע במתכות, חרסינה, עץ, פלסטיק, צבעים או בדים.

דגשים נוספים הקשורים לחיטוי נגד קורונה באמצעות סימקסין:

  • אין לרסס את החומר על מכשירי חשמל.
  • זמן כניסה לחלל לאחר ייבוש החומר עומד על רבע שעה.
  • יש להשתמש ב- 10 סמ“ק חומר לליטר מים.
  • במקרה של חשש להרעלה כתוצאה משאיפה של החומר או בליעה, יש לעבור לאזור עם אויר נקי, להימנע מהקאה ולשתות 2-3 כוסות חלב. יש לפנות לייעוץ רפואי ולהראות את התווית על המוצר.

לפרטים נוספים אודות חיטוי נגד קורונה אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר ונשמח לסייע לכם.

"אגרנט-ארנון"  1-700-500-554 אתר agr-non.co.il

שרות בפריסה ארצית

הוספת תגובה

הוספת תגובה