עמוד הבית » משטחי גרניט פורצלן כשרים למטבח

משטחי גרניט פורצלן כשרים למטבח

חברת למינם, משטחי איילמינם, כשרים לפסח - צילום יחצ
המותג האיטלקי LAMINAM מציע עבור שומרי הכשרות את הפתרון האולטימטיבי עבור המטבח. משטחי גרניט הפורצלן, שכבר זכו לשבחים הודות לעיצובם ועמידותם קיבלו לאחרונה תעודת כשרות מטעם הרב הראשי של העיר בולוניה באיטליה. ובכך מייתרים את הצורך בתכנון מטבח כפול: חלבי/בשרי וכן מטבח משני לפסח.

עוד שהשיש הטבעי, המשמש כחומר ממנו עשויים מרבית המשטחים, עשוי ממחצב רך, חלש וסופח, על משטחי המותג אינם סופחים כלל והם 100% אנטי בקטריאליים וכן ניתן לנקותם עם חומרי ניקוי קשים (כדוגמת אקונומיקה) ללא חשש.

יתרונות בולטין נוספים של משטחי המותג הם היותם בלתי שריטים ועמידים בפני טמפרטורות גבוהות במיוחד- ניתן להניח עליהם סיר רותח וכן פלטה של שבת.

אל מול יתרנות בולטים אלה, כיאה למותגי העיצוב האיטלקי המובילים, גם משטחי LAMINAM מתהדרי בעיצוב אלגנטי למשעי. קשה להישאר אדישים לדוגמאות המרהיבות ולטקסטורות, שחלקן מדמות באופן מוצלח ביותר חומרים טבעיים כדוגמת שיש, מחצבים, עץ ומתכות.

משטחי למינם כשרים לפסח, קרדיט
צילום יחצ

טכנולוגיית היצור המתקדמת מאפשרת לייצרם בשלל סגנונות, גימורים, דוגמאות וצבעים. זאת ועוד, ניתן לחתוך את המשטחים  בלוחות ג'מבו בגודל לא רגולרים עד למידות 3.2/1.6 מ' , בכך ניתן להתקין את המשטח במינימום חיבורים, לנראות אסתטית אחידה.

לאתר- www.laminam.co.il

חברת איילמינם, יבואנית LAMINAM, אולם התצוגה – רחוב בצלאל 3 רמת גן

הוספת תגובה

הוספת תגובה