עמוד הבית » חשיבותה של המשיכה המינית

חשיבותה של המשיכה המינית

צילום pexels
במאמר שלפניכם, יתכן שארגיז כמה ממכם הקוראים, בעצם לא אני, מי שאולי תרגיז אתכם היא מישל ויינר דייויס, שכותבת בספרה: "הנישואים המורעבים מינית", את הדברים הבאים: "אף כי זה עלול להיראות לא הוגן, לא הגיוני, לא נאור או סקססיסטי, משיכה מינית היא חלק קריטי מזוגיות מינית חושנית, ולכן, גם אם בעלך בהחלט עשוי להעריך אותך בשל מי שאת כאדם, הלהט שהוא חש כלפייך כמאהבת עלול להיעלם אם השתנית בצורה משמעותית מבחינה גופנית".

אנו כמובן לא עושים הנחות לאף אחד, וגם אצל הגברים, בדרך כלל כשהסקס נפגם בזוגיות שלהם באיכות ובכמות זה בגלל שהם לא תחזקו מספיק את פרמטרי המשיכה שלהם, הפסיקו להשקיע בעצמם, קיבלו את בת הזוג כמובנת מאליה והפכו לטיפוסים שאולי אפשר לאהוב אותם, אבל די קשה להימשך אליהם.

אני יודע שאני שובר מיתוסים, אך מניסיוני אומר לכם שזוג שיש ביניהם משיכה מטורפת או לפחות סבירה, על אף שבן הזוג הוא בעל מידות 'ממוצעות', יהיה קל להם יותר להתמודד ברגעי משבר ולסלוח מאשר זוג שאחד לא נמשך לשני, וגרוע מכך – סולד ממנו.

אם אישה לא נמשכת לגבר שלה או אם הגבר לא נמשך לאשה שלו זאת בעיה לא פשוטה שאני הכי לא אוהב לטפל בה! מפני שמשיכה איננה דבר שאפשר לבקש מבן או הבת הזוג שתקרה. אנחנו גם לא יכולים לעשות כלום מעצמנו שיגרום לנו להימשך אל בני הזוג, ובטח שלא לשכנע את עצמנו להימשך או להתאהב בהם, משום שהכימיה של המשיכה היא אוטומטית, או שהיא קיימת או שלא. משיכה מתעוררת מעצמה, היא בלתי נשלטת, היא דבר שהוא מעל ההיגיון. גם משיכה קיימת היא איננה בת אלמוות, גם היא יכולה להתפוגג ולהעלם פתאום או בהדרגה אם לא מתחזקים אותה נכון.

אנחנו לפעמים מתעלמים מהעובדה שמשיכה אמנם מתחילה עם המראה החיצוני, אך היא יושבת בעיקר על התנהגות, תפיסות עולם ודרך חיים.לכתוב איך ליצור משיכה ומה גורם לה להתפוגג יגבה ממני זמן רב והמון מדורי סיפור בהמשכים. זאת תורה שלימה.

אם מהאישה יתבקש לשמור ולטפח את עצמה מבחינה חיצונית עד כמה שניתן בהתאם למשאבים ולגיל וגם להיות אולי קצת יותר מינית ומעיזה כדי להיות מושכת, הרי שהגבר צריך לעמוד בפרמטרי משיכה רבים יותר המתחלקים לענפים רבים.

צילום pexels

אציין כמה נקודות שתוכלו להעמיק בהם בזמנכם הפנוי, או לפנות אלי לבירורים באופן אישי.

מהורסי המשיכה: חוסר באסתטיקה וחוסר השקעה בעצמך, נידיות (נצרכות אובססיבית לבן הזוג), פרצוף חמור סבר שלא מחייך, חוסר בפעלתנות, חוסר אהבת החיים ואהבת עצמך, סטטיות ועצירה במקום, חוסר עולם תוכן אישי, חוסר דעה, צורת אכילה דוחה ועוד…

מגורמי המשיכה: כמובן כל ההיפך ממה שכתבנו לעיל, וגם מגע, פעילות ספורטיבית, רומנטיקה, להיות מאהב טוב ולא (רק) מספק הצרכים הגשמיים.

גם אם אתה נראה ומריח מיליון דולר, אבל אתה לא יודע להתנהג בצורה מושכת או דמות המאהב והמחזר מהעבר שלך דעכה או יתכן שגרוע מכך, הפכת לאדם בלתי נסבל בהתנהגות שלך, בקמצנות שלך, בביקורתיות שלך כלפיה ובהקטנה שלה – כל התנהגות שלילית שמובילה לדחייה אישיותית, פוגעת במשיכה שלך כלפיה, ועלולה ליצור סגירות מינית מהצד שלה.

אתן גם כמה טיפים לנשים.

את לא צריכה להיות מלכת היופי, את לא צריכה להיות הנאה בתבל, את פשוט צריכה להיות מטופחת ולא מוזנחת. ישנן היום הרבה אפשרויות לנשים לשדרג את עצמן. היגיינה – רחיצה, ריח, צחצוח שיניים (בפרט אם את מעשנת), איפור, בגדים נאים, הלבשה תחתונה סקסית ומה לא. לימדי להשתנות, להתחדש, להפתיע. למדי להעצים את הנשיות שלך ולהרגיש טוב עם עצמך. אם את לא תרגישי טוב עם עצמך ועם המראה שלך, את עלולה לחוש מרירות וחוסר ביטחון עצמי. תאהבי את עצמך, תשקיעי בעצמך, השתמשי בנשיות שלך בעיקר עבורך אך גם עבור הגבר שלך.

גברים נמשכים מאד לנשים שמרגישות טוב עם עצמן ויודעות להחצין ולשדר את זה. ביטחון עצמי מתון מתוך אהבה עצמית אצל אישה, היא תכונה שמושכת הרבה גברים, על אף שזה נשמע מוזר.

מאד חשוב שלא תבליטי פגמים שלך. הימנעי מלומר ליד הגבר שלך מילים כמו: "תראה איזה קמט יצא לי בפנים", "תראה איך השמנתי", "אני לא יודעת להתלבש בכלל" וכיו"ב.

פגמים לא מבליטים גם אם הם קיימים! גם אם בן הזוג שלך זורק לך איזו הערה, הרגילי את עצמך לגמד אותה לפניו. אלא אם כן הוא מדבר על דבר שממש מפריע לו, הקשיבי לו וחישבי כיצד אפשר לפתור את הבעיה.

לצערי הרב, כיום בעידן הפתיחות, "שהכל מותר", עלייך לתת את הדעת שיש לך הרבה מתחרות בחוץ. גם אם אותן הנשים שבחוץ לעולם לא יהיו של בן הזוג שלך מסיבות מובנות, הרי שההתקלות שלו בהן, בפרט אם זאת היתקלות יומיומית, יעשו לו משהו במוח. גם התמימים שבגברים אינם כל כך תמימים כמו שאולי היית רוצה שבן הזוג שלך יהיה, תאמינו לי, אני מכיר גברים מצוין. כמו שהגבר צריך לעבוד קשה על מנת לשמר ולתחזק את פרמטרי המשיכה שלו כל הזמן, גם עלייך מוטל התפקיד לעשות הכל כדי שהוא יימשך רק או לפחות בעיקר – אלייך.

הוציאו מהראש שלכם את המשפט: "הוא צריך לקבל אותי כמו שאני", חוץ ממשפט מסחרי של 'פוליטיקלי קורקט' אין מאחוריו כלום. אנחנו צריכים לתחזק את עצמינו כל הזמן וזהו החלק שלנו בתחזוקת הקשר. "לקבל אותנו כמו שאנחנו", זה אומר שאתם אנמיים שלא מוכנים להתאמץ ומצפים שדברים יקרו לבד. כמו שאת מבינה שלא תוכלי להוציא תואר או להיות משכילה בתחום מסוים, בלי להשקיע, לקרוא לכתוב, להאזין להרצאות להתכונן למבחנים על מנת לעבור אותם, כמו שאתה יודע שלא תוכל לעשות מילדיך בני אדם בלי שתשקיע בחינוך שלהם, ושלא תצליח בעסק אם לא תשקיע בו, כמו כן עליכם להבין שאם לא תתאמצו ותתחזקו את הזוגיות שלכם וזה אומר גם לתחזק את עצמכם ולהישאר אנשים מושכים שכיף להיות בסביבתם, לרוב יהיה לכם קשה לשמר את הזוגיות שלכם ממקום של סיפוק ואושר ממנה.