עמוד הבית » חתונה ממבט ראשון – פרק שלישי – פעמיים כי טוב

חתונה ממבט ראשון – פרק שלישי – פעמיים כי טוב

צילום PEXELS
טוב, אז לא התרגשנו כמו שהבטיחו בפרומואים (יאללה, מי מאמין כבר לפרומואים האלה? תכלס, גם יעל לא הזילה דמעה מהחתונה, אז מה זה הקשקוש הזה?), אבל צפיתי בחתונה בין מנור לבן בחיוך אחד גדול! האושר שלהם היה פשוט מדבק!

חיבוק ארוך-ארוך בכניסה לחיפה, אחיזת ידיים לאורך כל הטקס, החלפת מבטים וחיוכים הדדיים, חיוכים, צחקוקים וניצוצות באוויר… אם זו לא כימיה בין שני בני זוג, אני לא יודעת כימיה מהי. הסתכלתי והרגשתי שאני כמעט מאוהבת בזוג הזה!

ואכן, יש הרבה שמחבר ביניהם. האהבה לילדים, העבודה שלרוב מאפיינת את המגדר ההפוך להם, הרצון האמיתי לזוגיות, בית ומשפחה, הרגליים על הקרקע ואבחנה בין מציאות לפנטזיה. לרגע הסתכלתי והאמנתי שהפעם השידוך הזה הוא מאטץ' אמיתי!

אבל… ויש אבל… קלטתי גם שני פרטים בעייתיים;

רגע לפני החופה, פתאום בן מגלה לנו שיש לו בעיה. ב"מאני-טיים" הוא בורח. הוא מייד מסייג ואומר שהיום יש רצון שזה יצליח כאילו שזה בטוחה למשהו. רצון זה מספיק? למה, קודם הוא לא רצה מספיק ועכשיו כן? מי מבטיח לנו שגם הפעם הוא לא יברח? או לפחות ירצה לברוח (בכל זאת, הוא מחוייב ל-42 יום).

צילום PEXELS

ומנור… אוי, מנור… היא מקסימה, פצצת אנרגיה המדבקת בשמחת חיים נפלאה, ויחד עם זאת, כפי שזה נראה, היא אישה שמרצה. החבר הראשון רצה לעבור לגור בחו"ל? היא מיהרה להוציא דרכון אירופאי. החבר השני שמר שבת? היא שמרה שבת גם. השלישי ביקש שתפסיק לעשן ולשתות קולה? מיד הפסיקה. ואיפה כל החברים שלך, מנור? לאן הם הלכו. ולמה?

כשאישה שוכחת את עצמה והופכת להיות מרצה, היא מרגישה מרוקנת וכעוסה. הגבר מצידו מאבד עניין ומתאייד. גם החברה שלה אמרה שממנור יוצאת אהבה אינסופית. ורואים את זה. בהתחלה זה מדבק, אחר כך זה יכול לגרום לה להמאיס את עצמה על הצד השני.
השאלה הגדולה היא האם יהיה פה מינון נכון. נקווה שהצורך הגדול שלה שיהיה לה גבר שיאהב אותה, לא יגרום לה לשכוח לאהוב את עצמה גם.

בעיניי הם זוג מהמם. החתונה שלהם היתה מקסימה ומרגשת. אני מקווה שהם ייעזרו במטפלים שמלווים אותם, כי הבעיה של כל אחד מהם היא פתירה. השאלה היא האם הם ירצו לפתור אותה.

עמרי ומעיין –

האמת? היה קצת משעמם אצל הזוג הזה. לא היו הפעם הפתעות גדולות. הכל כפי שצפינו. מעיין מגלה את מה שאנחנו הבנו כבר בפרק הקודם – שעמרי נדלק מהר וכבה מהר, וחוששת שעד שהיא תתחיל להרגיש משהו, הוא כבר יאבד עניין. וזה בדיוק לב ליבה של בעיית הזוג הזה.

יחד עם זאת, יאמר לזכותו של עמרי, שהוא אותנטי, פתוח ותקשורתי. הוא מדבר על הכל. לא מתבייש במה שהוא חושב או מרגיש, ושם הכל על השולחן. עוד קצת והתכונות הללו שלו יפתחו את הלב של מעיין והיא תתחיל להתקרב אליו. אני מקווה שתהיה לו הסבלנות לחכות לה, כי זה יקח זמן. מצד שני, אם הוא יראה התקדמות, גם אם ההתקדמות תהיה איטית, זה ,יתדלק" אותו להמתין לה.

דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה