עמוד הבית » טורטיה מעדשים, חטיפי מברשות שיניים

טורטיה מעדשים, חטיפי מברשות שיניים

טורטייה מעדשים כתומות מונבטות. Full Wrap צילום אורן שלו

מנה שלמה אצלך בצלחת – הטורטייה בעלת ערכים תזונתיים מצוינים, מצוינת כבסיס לכריכים וראפים במילויים שונים. הטורטייה גמישה במיוחד, עם טעם נפלא שגם ילדים אוהבים. מעולה גם כבסיס ללא גלוטן לפיצה, פשטידות, קסדיה ועוד

לאחר 5 שנים של פיתוח מוצר המיועד ברובו לשוק האירופאי המחפש מוצרים חדשניים בתחום המזון הבריא, ולאחר שהוצג גם בחו"ל, אנו גאים להשיק בישראל את FULL WRAP, טורטייה מעדשים כתומות מונבטות .

צילום אורן שלו

חברת לורד סנדוויץ' הממוקמת בחולון היא חברת המזון הטרי המובילה בישראל. במשך למעלה משלושים וחמש שנה מייצרת, משווקת, ומפיצה מזון, החברה ממשיכה לחדש מדי שנה, תוך מענה לצרכי הלקוחות ורצונותיהם  תוך התחשבות בפרמטרים של איכות, בטיחות, ההרכב התזונתי וערכים בריאותיים מוספים.

מחיר מומלץ :  ₪ 19.90 ל 3 יחידות גדולות (210 ג' במארז)

ניתן להשיג ברשתות: AMPM, ניצת הדובדבן, טבע קאסטל, ארץ בבראשית, זמורה אורגני, טרי על הבוקר, שקדיה ושדה ירוק.

נסיינית המערכת: גודל הטורטייה מכובד, חיממתי במיקרו את הטורטייה הכנתי עליו שקשוקה וחסה  גילגתי כמו לאפה הטעם היה נפלא אורחת הערב שלי היתה משביעה ועם ערך תזונתי .לא להאמין שהטורטייה עשוייה מעדשים הטעם מעודן יותר מהטורטייה שאנו מכירים והכי חשוב בריא, מהיום השימוש יהיה קבוע בבית.

חטיף מברשת שיניים לבעלי ארבע רגליים ללא גלוטן

חברת ביופט מרחיבה את סדרת החטיפים הדנטליים האהובה של המותג ההולנדי WHIMZEES המעוצבים בצורת מברשות שיניים. החטיפים  עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, דלים בשומן ובעלי טעם נהדר. המבנה הייחודי של החטיף והרכיבים הצמחיים שבו תורמים לזרימת דם טובה יותר בחניכיים ולמניעת הבל פה והצטברות אבנית.  במחקר שנערך במשך חודש,המוצר נמצא כיעיל ביותר מ- 80% בהפחתת הפלאק בהשוואה למתחרים המובילים. אחרי 28 ימים, העובדות הבאות נצפו: 62% פחות היווצרות אבן, 31% פחות הצטברות פלאק, 43% שיפור בהבל פה. בנוסף, המרקם הקשיח הייחודי של החטיף מעודד לעיסה לאורך זמן רב יותר, ובכך מאפשר ניקוי לאורך זמן ממושך יותר ואף עוזר ללטש באופן טבעי את שיני הכלב תוך כדי לעיסה.

וטרינרים ממליצים לצחצח שיניים לכלבים לפחות פעם ביום לשמירה על בריאות השיניים באופן יום יומי כבר מגיל צעיר, בכדי למנוע את בעיות השיניים. דרך נוספת ונוחה לשפר את היגיינת הפה של כלבים, היא לתת להם באופן קבוע חטיפים דנטליים המשלבים בין תאוות הלעיסה והשעשוע של הכלב לבין בריאותו בכלל ובריאות הפה שלו בפרט. פינוק הכלב באופן קבוע בחטיפים דנטליים, מאפשר להם לנקות את פיו של הכלב משיירי מזון, לשמור על זרימה תקינה של דם בחניכיים, להפחית הצטברות פלאק ולשמור על ריח פה רענן.

החריצים נכנסים ברווחים הקטנים שבין שיני הכלב ומסייעים לניקוי יעל יותר של הפה, ואילו החללים שבחטיף מסייעים לאחיזה טובה יותר של השיניים בחטיף ומאפשרים לכלב ללעוס אותו בקלות רבה יותר. הצורות הכדוריות מסייעות ולמניעת הצטברות אבנית והיווצרות עששת. החטיפים עשירים בסיבים תזונתיים אשר תורמים לעיכול קל, מסייעים בהברקת השיניים והופכים את פעולת הלעיסה של הכלב לחזקה ויעילה יותר. וחשוב במיוחד: הם מאפשרים לשמור על היגיינת הפה גם של הכלבים הרגישים ביותר.

חטיפים לגורים-  מחיר מומלץ לצרכן: 24 ₪.

ערכת חטיפים שבועית המכילה 7 יחידות- . מחיר לצרכן: 36 ₪

להשיג בחנויות לציוד ומזון לבעלי חיים.

נסיינית המערכת: פתחתי את הערכה הכלבה זינקה עליי וחיוכה היה כובש נתתי לה את החטיף כמובן שהיא כירסמה אותו בשניות מדובר על כלבה בגודל בנוני,הפתרון לחטיף דנטלי הוא אושר בשבילי ופתרון מושלם להגיינת הפה של הכלבה. מעכשיו אין וויכוחים בבית מי מצחצח שיניים לכלבה מהיום חטיף ופתרנו את הבעיה. מוצר מושלם !

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה