עמוד הבית » טיול 3 ימים לאזור הנגב לפי תו הירוק

טיול 3 ימים לאזור הנגב לפי תו הירוק

מדבר יהודה צילום פגסוס תיירות
חברת פגסוס טיולים המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, מציעה את הטיול הירוק- שלושה ימי טיול בדרום הארץ בנגב בין קאסר אל יהוד ומצדה, דרך הבשמים והמכתשים.

הטיולים של פגסוס לבעלי הדרכון הירוק, מתבצעים בקפסולות, באוטובוסים שעברו חיטוי ותוך הקפדה על תפוסה של 50% באוטובוס. בתי המלון בהם לנים המטיילים נושאי תו סגול וכך גם המסעדות הנכללות בטיולים. גם באתרי הטיול יש הקפדה, כך למשך ברכבל במצדה תתבצע הפרדה לתתי קפסולות.

בנוסף, החברה תעניק 5% הנחה למגוון יעדים בחו"ל כהטבה לנרשמים לטיולים מאורגנים בישראל במהלך הקיץ. לדברי איתמר ניר, מנכ"ל פגסוס: בימים האחרונים ניכרת מגמת עלייה באחוזי הרשמה לטיולים מאורגנים בישראל פגסוס מציעה למעלה מ- 45 מסלולי טיולים שונים, ברחבי הארץ, ליום אחד או לשלושה ימים. בכדי לחזק את המגמה תינתן הטבה בגובה 5% למגוון יעדים בחו"ל, שכן, הכמיהה לטיולים, ידע ובילוי צוברת תאוצה בימים אלה.

ביום א הקרוב יצא הטיול הירוק הראשון לאחר הסגר,בטיול נכיר את מדבר יהודה, סיפור מצדה נתוודע אל אבי האומה דוד בן גוריון, נספר את סיפור הנגב ותופעות הטבע הייחודיות שלו.

מסלול הטיול: קאסר אל יהוד, מערות הקומראן, מצדה, מכתש רמון, עין סהרונים, קבר בן גוריון, חוות בודדים, אתר הנבטי שבטה וטיל גמלים בחאן בארותיים.

איתמר ניר, מנכ"ל פגסוס טיולים, משבר הקורונה הוכיח עד כמה עזה היא התשוקה של הישראלים לצאת לטייל בארץ ובעולם, "אני מאמין כי בשלב ראשון יחזרו הישראלים המחוסנים לטייל בארץ בקפסולות ובשלב מאוחר יותר יעדיפו לטוס לחו"ל, נוכחנו עד כה, בשנה האחרונה, כי כל יעד שנפתח הביא עמו גל של נוסעים ואני  צופה שעם סיום מבצע החיסונים בישראל, תחילת הנפקת הדרכון הירוק ופתיחת היעדים – הישראלים יחזרו לטייל בהמוניהם!".