עמוד הבית » יום הגבר הבינלאומי 19.11.19

יום הגבר הבינלאומי 19.11.19

אסף נורי צלם חן גשל
טיפים ועצות לטיפוח עור הפנים בקרב גברים

אז אנחנו יודעים שהרבה מהגברים הישראלים למדו עם השנים על חשיבות הטיפוח עור הפנים

נהוג לחשוב כי טיפוח הינה מילה גסה בקרב המין הגברי, זה המטפח את תדמית המאצ'ו, זה שמתקלח ומתגלח רק כי צריך.

בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה שונה, הגבר המודרני הופך מטופח יותר ומתחיל לאט לאט להשתמש ביותר ויותר מוצרים בשגרת הטיפוח שלו.

זה התחיל כאשר לגברים נהיה יותר "אכפת" מהמראה שלהם, התחיל בתספורות ייחודיות, שימוש במוצרי שיער שונים וכמובן התחזק עם טרנד הזקנים שמזמן כבר קיבל מעמד של קבע בחברה. גם עור הפנים לא נשאר מקופח והגברים החלו לאט לאט "לספח" מהמוצרים שנמצאים על המדף של החברה, האישה ואפילו של אמא.

חברות הקוסמטיקה שמו לב להתנהגות הצרכנית המשתנה והחלו לייצר יותר מוצרים ביותר קטגוריות המותאמים לגברים. גם אצלינו בקיל'ס, למרות שאנחנו מייצרים מוצרים לגבר כבר כמעט 170 שנה, ניתן לראות את השינוי.

קצף הגילוח הפך לקרם, האפטר שייב הפך לתחליב קליל ונפטר מהאלכוהול שהתחלף באלוורה ונענע. אך זה לא הכל, בשנים האחרונות השקנו סדרות מוצרים חדשניות שמותאמות לעור הגברי ולאופן השימוש המועדף לגברים.

אנחנו מחזיקים כיום סדרות ייעודיות לסוגי העור השונים לגבר תוך מתן דגש על ההעדפות וצרכי העור הגברי. המבנה, הפיזיולוגיה והתמיכה של העור הגברי שונים מזה של האישה – עור הגבר עבה יותר, הוא שומר על האלסטיות למשך זמן ארוך יותר ותהליכי ההזדקנות מופיעים מאוחר יותר אך קורים בצורה מהירה יותר, לא נשכח את הגילוח שיכול לגרום לגירויים, דלקות ואדמומיות באופן קבוע.

שמנו לב לדברים שמפריעים לצרכן הגברי וייצרנו מוצרים מותאמים עבורו, כמו למשל:  גבר לא יטפיח קרם עיניים עם הקמיצה מסביב לעין – לכן פיתחנו עבורו קרם עיניים בסטיק שפשוט מעבירים מתחת לעין, את מי הפנים העברנו לתרסיס שניתן גם לשים בתיק ולהתרענן כשצריך, ניתן למצוא גם תרסיסי לחות לאלו שעורם מיובש או טסים הרבה וכמובן מוצרים משולבים לדוגמה 3 ב-1 שכל כך אהובים בקרב הגברים.

היום ניתן למצוא על המדף סדרות אנטי-אייג' לגברים הכוללות אפילו סרומים, פילינגים, מסיכות ואפילו שפתונים שקופים במראה מט. כל אלו התפתחו לצד מוצרים טיפוח ייעודיים לזקן ולשיער המקנים טיפוח ועיצוב.

מותג-הטיפוח-קילס-קרם-הזנה-לזקן-ולעור.
צילום יחצ חול

עיצוב המוצרים, המרקמים, אופן השימוש, המרכיבים והריחות גם הם הותאמו לצרכן הגברי – מרקמים קלילים, ניחוחות מרעננים של נענע ואקליפטוס ומוצרים ממריצים המבוססים על קפאין, אריזות מוצרים בצבע שחור מט, כחול, ירוק וכו'… אפילו שמות המוצרים והמלל עליהם הותאמו.

אנחנו מציעים מגוון רחב של מוצרים לגבר יותר מאי-פעם ורואים עלייה משמעותית בריכוז הגברים בקרב קהל הלקוחות שלנו – והביקוש רק גובר, כן! גם לפילינג, גם לסרום, לאנטי אייג'ינג ואפילו לקרם גוף וביבי קרם. בחלק מהמדינות אפשר כיום למצוא אפילו איפור המיוצר לגברים.

קילס קרם אנטי אייגין לגברים
צלם יחצ חול

אני מאמין כי השוק הגברי ימשיך להתפתח ופיתוח מוצרים נוספים מותאמים הינו עניין של זמן בלבד. ואם אתם סקפטיים, חשבו רגע על עולם האופנה – לפני כמה שנים מי היה מאמין שגברים ילבשו טוניקות ומכנסיים בגזרת סקיני?

חשוב להוסיף לשגרת הטיפוח הגברית בעונה הקרה עונת החורף מאופיינת בטמפרטורות נמוכות, גשמים ואוויר יבש עם אחוזי לחות נמוכים – כל אלו מאטים את קצב התחדשות התאים בעור וגורמים להתייבשות מוגברת ולעיתים אף גירויים בעור הפנים.

חשוב להבין כי לכל עור ודרך חיים דרישות וצרכים שונים, לכן אני ממליץ בכל חילוף עונות ובחורף בפרט, להגיע ולעבור אבחון מהיר וחינמי הנותן תמונת מצב לעור הפנים (לחות, שומן וכו'..) בסופו נדע באמת מה העור שלנו צריך ורוצה, למשל, הרבה גברים מגיעים עם בעיית עור שמן ומחפשים מוצר שיסיר את עודפי השומן, לאחר בדיקה אנחנו מוצאים כי אחוזי הלחות הנמוכים בעור הפנים גורמים לגוף לייצר אקסטרה שומן שיהווה שכבת מגן מפני התאדות הנוזלים הטבעיים של העור.

קיל'ס ניקוי פנים לגבר לפנים שומניות
צלם_יחצ חול

במקרה כזה נמליץ קודם כל על לחות עמוקה במרקם קליל ושימוש במוצרים המכילים סרמידים אשר יסייעו בשיקום מחסום ההגנה הטבעי של העור וישאירו את הלחות הרצויה בתוך תאי העור.

 

בחורף חשוב לשלב יותר מסיכות לחות והזנה לעור הפנים וכמובן סרום!  הסרום מעבר להיותו נותן "בוסט" מסייע להוליך בצורה טובה יותר את המוצרים הבאים אחריו והופך אותם לאפקטיבים יותר.

קיל'ס סרום מסדרת אייג" דיפנדר לגבר
צילום חול

מוצר חשוב נוסף הוא תמציות שמנים יבשים שמאוד אהובות בתקופות אלו המסייעות להעניק איזון לעור הפנים ומחיות אותו.

אני כן רוצה להוסיף ולשבור מיתוס, חובה להשתמש במקדם הגנה המגן מקרני UVA גם בחורף! אז נכון שבחורף אין לנו הרבה שמש ישירה אך קרני ה-UVA שאחראיות על הזדקנות העור ואלרגיות בעור – נמצאות איתנו כל השנה, גם בחורף, גם בתוך המשרד – לכן חשוב לא להפרד ממקדם ההגנה שלנו גם בחורף.

במיוחד לגברים אנחנו מציעים קרם הגנה קליל מאוד על בסיס מים, ללא שומן, ללא, ריח, צבע ושאינו משאיר כתמים לבנים והוא אפילו נון-קומודגני. קשה להאמין שהוא שם שנייה אחרי שמרחנו אותו – הוא מגיע עם מקדם הגנה SPF50 ומגן גם מקרני ה-UVA המסוכנות.

אזור העיניים – העיניים הם האזור הראשון שמתחיל להראות סימני גיל בגוף, זהו אזור פעיל מאוד מבחינת שרירים, כולנו שמענו על "קמטי צחוק" או "קמטי הבעה".

העור מסביב לעין שונה במבנה שלו, הוא דק יותר ואינו מפריש שומן, העין עצמה היא אזור רגיש שיש להתחשב גם בו, לכן החשיבות של קרם העיניים היא רבה! קרם הפנים או הסרום בו אנו משתמשים לא בהכרח מתאים לאזור העיניים.  באזור העיניים נרצה בדרך כלל מרקם עשיר יותר שיעניק גמישות לעור, נרצה הזנה אינטנסיבית וטיפול במראה קמטים וקמטוטים בשלה מוקדם יותר. לאזור העיניים יש "בעיות" שלא תמיד קיימות בעור הפנים, כהויות, נפיחות, צניחת עפעף ולכן יש להתאים את המרכיבים והריכוזים בצורה שונה.

יחד עם ההתקדמות הגברית בתחום טיפוח הפנים, קרם העיניים הפך להיות חלק בלתי נפרד משגרת טיפוח גברית, יותר ויותר גברים באים ומבקשים ואם בעבר חששנו מהתגובה שתגיע לאחר שנציע קרם עיניים היום להציע לגבר קרם עיניים זה דבר שהוא מובן מאליו מבחינתנו. אז נכון, נעשו התאמות בחומרים, בניחוחות ובדרך היישום של הקרם כפי שציינתי מקודם אך גם קרמי עיניים "מסורתיים" נמכרים מאוד, למען האמת, מאז השקנו את קרם העיניים שלנו מסדרת אייג' דיפנדר לגבר, הוא הפך לקרם העיניים המוביל שלנו ברשת. לסיכום, קרם עיניים הינו מוצר חובה בכל שגרת טיפוח גברית – וכך גם מעמדו מתבסס בתקופה האחרונה.

קיל'ס קרם עיניים מסדרת אייג" דיפנדר לגבר
צילום חול

 

 הטיפים באדיבות אסף נורי – מנהל רשת החנויות של מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק , האינסטגרם ובסניפי הרשת:https://www.instagram.com/kiehlsisrael/

https://www.facebook.com/KiehlsIsrael/?ref=br_rs

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה