עמוד הבית » שגרת טיפוח חורפית: טיפים, מיתוסים

שגרת טיפוח חורפית: טיפים, מיתוסים

multivitamin power recovery masque 274 שח מסכת מולטי ויטמין של דרמלוגיקה... צילום יחצ
עונת השנה מכתיבה בהכרח את שגרת הטיפוח שלנו. אם בעונת הקיץ מתבקש שימוש בתכשירים קלילים ועדינים, הרי שהחורף מזמן שימוש בתכשירים רבי עצמה להגנה מפני היובש, הקור והרגלי החימום שלנו, תכשירים מזינים ועשירים השומרים על מעטה ההגנה הטבעי של העור, טיפולים משקמים ופילינג לסוגיו.

לקראת החלפת שגרת הטיפוח עם כניסת החורף, מסבירה ליאת פליסר הלפרט, סמנכל"ית ההדרכה של המותג המוביל לבריאות העור "דרמלוגי'קה", מה כדאי לדעת וליישם:

מה הם נזקי החורף העיקריים בעור? היובש, הקור, השהייה במקומות מחוממים – כל אלה מחייבים התייחסות בתוך שגרת הטיפוח.

  1. ניגוב חלקי ! בתום הניקוי הכפול, השאירי את העור מעט לח ואל תנגבי עד תום. במטרה שהעור יספוג את טיפות המים שנותרו עליו.
  2. הוסיפי פילינג עוצמתי שיכין את העור לקליטה של חומרים מזינים. סרום בעל מרקם מימי יצליח לחדור ולהיספג בנקבוביות המוכנות ובכך ללחח את העור מעומקו של הדרמיס.
  3. הוסיפי תכשירי לחות עשירים ומזינים ליום וללילה.
  4. מסכות עשירות – הכוללות ויטמינים ומרכיבים חיוניים לצד תמציות פחם לטיהור.
  5. התייחסות יתרה לאזורים עדינים – העיניים והשפתיים:
  • העיניים – קרם ג'ל לעיניים הופך להיות שמיש הרבה יותר במהלך היום על מנת ללחח את אזור סביב העיניים ולשמור עליו מפני היובש והקור.
  • השפתיים יקבלו טיפול ספציפי המבטיח להן ליחוח נכון המכיל חמאת שיאה בשילוב חומצה היאלורונית שישמרו על לחות מאוזנת בשפתיים. הימנעי ממרכיבים כגון לנולין או שמנים מינרליים, הגורמים ליובש ברירית השפתיים.

מיתוס ההגנה:

ההנחה הרווחת היא שאין צורך בחורף להשתמש במקדם הגנה כפי שעשינו בקיץ! אלא, שהאמת היא, שצריך בהחלט. קרני השמש בחורף הן חזקות במיוחד, אנחנו נוטים לעשות להן הנחות, אך לא בצדק.

מלבד קרינת השמש, אנו חשופים לקרינה בכל פעולות היומיום: זיהום אויר ופיח בכבישים, קרינה ממסכי המחשב ו הנייד.  מבחינת סוג ההגנה, הרי שקיים קונצנזוס סביב המסננים הפיזיקליים, וחשוב להקפיד על הכמות, כפית מלאה של קרם הגנה. רק מסנני קרינה איכותיים יוכלו להגן על העור מפני התהפוכות שבמעבר אל החורף.

עושים סקי? הקרינה חמורה בהרבה, שכן קרני השמש המוחזרות מהשלג עוצמתיות הרבה יותר.

תכשירים מומלצים לתוספת שגרת הטיפוח בחורף:

Barrier repair – קרם לחות ייחודי  במרקם סיליקוני, הנספג בעדינות אל תוך העור הרגיש, לשם הרגעתו וחיזוק מחסום ההגנה הטבעי. השימוש בתכשיר זה מעניק תחושה של משי לעור הפנים, ניתן להשתמש בו כמעטה הגנה מעל לכל תכשירי הטיפוח שמרחנו בבוקר / בערב, והוא יהווה מעין חוצץ בין העור ובין פגעי מזג האוויר. הקרם הייחודי, מסדרת התכשירים לעור רגיש ultra calming, משקם את מחסום ההגנה הטבעי של העור, ומונע הופעת רגישות בעור.

הקרם אידאלי לעונת החורף וכן מאוד מתאים לגולשי הסקי, שכן הוא ממסך את שכבת העור החיצונית ומגן עליה מפני הרוחות ושאר המזיקים מבחוץ. מחיר:  241 שקל (30 מ"ל).

Multivitamin Power Recovery Masque- מסיכת מולטי ויטמין, מתאימה לכל סוגי העור. מסיכה אנטי דלקתית, ממצקת ומשקמת. מכילה ריכוז גבוה של אצות ורטינול . בעלת ויטמינים E,C,A,F,B5 העוזרים בשיקום העור מפגעי הסביבה. בנוסף, מרכיב שיבולת השועל מונע דלקות בעור ומעניק לחות. שיפור המרקם האלסטי של העור והגברת ייצור סיבי הקולגן.

מחיר לצרכן: 274 שקל.

Super Rich Repair

קרם לחות עשיר מאוד להוספת לחות במקרים של יובש כרוני בעור, לעור מבוגר או לעור יבש עם סימני הזדקנות מוקדמת. זהו קרם הלחות העשיר ביותר של דרמלוג'יקה ומתאים מאוד גם לאנשים עם עור יבש ומיובש במצבים של מזג אויר קיצוני של חום או קור. אינו מכיל חומרי ריח וצבע מלאכותיים.  מכיל שילוב של פפטידים וחומצה היאלורונית, פרוטאינים, ורכיבים כגון אבץ וקולואידל משיבולת שועל להרגעת עור יבש ומגורה. מחיר לצרכן: 433 שקל.

את תכשירי המותג והטיפולים ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה, במכוני קוסמטיקה נבחרים (לא רק אצל קוסמטיקאיות פרטיות), בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספאים של רשת הולמס פלייס ועוד.

פרטים באתר: dermalogica.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה