עמוד הבית » יוצרים שירים מקוריים

יוצרים שירים מקוריים

צילום: עומר שפירא
"עשית ממני גבר" הוא שיר חדש של צמד "היוצרים", חגי ויובל חן, שפורסם בערוץ הרשמי של השניים ביו-טיוב օ בניגוד ליצירות הקודמות שפרסמו (שגרפו מיליוני צפיות), הפעם מדובר בחומר מקורי, שנכתב, הולחן והופק על ידי האב והבן օ "היוצרים": "מדובר בבלדה המיועדת לכל הגילאים ולכל סוגי האנשים, בקרוב יפורסמו שירים מקוריים נוספים"

לאחר שמוקדם יותר השנה הכריזו על הקמת צמד "היוצרים" וחברו לעבודה משותפת, האב והבן, חגי ויובל חן, מוציאים כעת שיר חדש. לאחר רצף של עיבודים מחודשים וקאברים לשירים נוסטלגיים מוכרים, סוף סוף מדובר ביצירה מקורית ומעוררת השראה.

"עשית ממני גבר", הוא שיר מסוג בלדה נוגעת ללב, שמבליט בדרך המיטבית ביותר את שיתוף הפעולה הייחודי בין האבא והבן. את מילות השיר ואת הלחן כתב יובל (הבן) והוא הופק על ידי שתי צלעות הצמד בליווי הצמוד של חברת CT הפקות המייצגת את "היוצרים".

"השיר מיועד לכל הגילאים ובעצם, לכל מי שחווה אהבה בחייו", אומרים השבוע חגי ויובל חן. "מדובר בשיר שמספר סיפור, מתחילתו ועד סופו. המילים יכולות לגעת בהמון סוגים של אנשים ומציג מכנה משותף בין המון סיפורי אהבה שכולנו חווינו ושכבר סופרו אינספור פעמים. אגב, לא חשבנו יותר מדי על התזמון ומועד פרסום השיר, אנחנו אף פעם לא עובדים לפי אופנות או תכתיבים. פשוט משתדלים להוציא שירים בהתאם למה שהלב שלנו אומר. לסיום, חשוב לנו להדגיש שזאת היא רק ההתחלה. מעתה והלאה נשלב הרבה חומר מקורי בהופעות וביצירה המשותפת שלנו, 'עשית ממני גבר', הוא רק אחד מבין קבוצת שירים שעבר עבדנו עליהם ויפורסמו בקרוב. מעבר לכך, אנחנו מבטיחים עוד המון הפתעות, שירים קצביים לצד בלדות ושיתופי פעולה מעניינים".

צילום: עומר שפירא

צמד "היוצרים" הוציאו עד כה עשרות סינגלים מקוריים וקאברים, עטופים בנגיעות עם טעם של פעם ופופ עכשווי, שזכו למעלה מכ-30 מיליוני צפיות. הם שרים, מנגנים ומארחים מדי פעם ביצירה אמנים שונים לשיתופי פעולה. אגב, "עשית ממני גבר", הועלה לרשת לפני כמה ימים בודדים וכבר כעת נרשמו לו אלפי האזנות וצפיות.

"מהר מאוד הבנו שיש כאן, בינינו, משהו שאנחנו חייבים ללכת איתו עד הסוף", העידו השניים. "כך למעשה הוקם לפני כארבע שנים צמד 'היוצרים', שאת השם להרכב קבענו על סמך העובדה שאנחנו מנגנים, מקליטים, שרים ומעבדים את השירים שלנו עד לרמת המיקס והמאסטרינג. לשמחתנו, הרבה מהקהל שלנו הם בני משפחה שהצליחו להתחבר לקונספט של אבא ובן שיוצרים יחד".

֍ "עשית ממני גבר", בערוץ הרשמי של צמד "היוצרים" ביו-טיוב:

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה