עמוד הבית » יינות משובחים, המשדרגים כל שולחן לארוחת חג הפסח

יינות משובחים, המשדרגים כל שולחן לארוחת חג הפסח

צילום יחצ
השנה נחגוג את חג הפסח בחיק המשפחה אחרי שנה של ריחוק לצד אוכל טוב. ריכזנו עבורכם יינות לכל המשפחה, בעלי אופי צעיר , תוסס, רענן , אדומים וסמוקים וגם תמורה למחיר.

שלמה (שיקי) ראוכברגר הוא היינן הראשי ביקב טפרברג משנת 2002,להלן המלצותיו:

סוביניון בלאן, ויוניה בציר 2019, סדרת INSPIRE מהדורת 150 שנה

הרכב זני: 65% ענבי סוביניון בלאן & 35% ענבי ויוניה

מקור הענבים: ויוניה – מבוא חורון, סוביניון בלאן – גליל תחתון

הענבים נסחטו בפרס הפניאומאטי האינרטי בלחץ נמוך ביותר, בסחיטה עדינה ואיטית וללא חשיפה לחמצן, על מנת לקבל תירוש ענבים עשיר ואיכותי.

המיץ שנסחט הועבר למיכל נירוסטה בו בוצעה הפרדה בין המשקעים למיץ באמצעות טכנולוגית "הרחפה -“FLOTATION.  למיץ הוספו שמרים והיין תסס במיכל נירוסטה במשך של כ-15 יום. לאחר מספר טעימות של פנל הטועמים של היקב הורכב הבלנד הסופי, היין לא עבר תסיסה מאלולאקטית כדי לשמור על רעננותו ופריכותו. יין לבן יבש בעל גוון ירקרק בהיר, המציע מורכבות ארומטית ורעננות מהנה עם נגיעות עשבוניות, חמיצות פריכה וסיומת עדינה. מתאים לדגים, גבינות קשות .

צילום יחצ

.רמת אלכוהול: 11.7

מחיר : 60 ש"ח

היינות החדשים של יקבי כרמל, סדרת Selected הכי ישראליים

יפתח פרץ, יינן ראשי של יקבי כרמל ממליץ  "אל תחכו עם פתיחת בקבוק היין הנבחר להמשך הערב. אני ממליץ לחלוץ את כל הבקבוקים כבר בתחילת הערב ולתת להם לנשום, כך הם יהיו מוכנים עם טעמם הנפלא לשלב השתייה, ושיהיה לחיים".

חדש! selected פרנץ גוורצטרמינר 2020

פרנץ גוורצטרימנר. מדובר ביין לבן חצי יבש המבוסס על ענבי פרנץ' קולומברד וגווורצטרמינר מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. היין יושן במכלי נירוסטה במשך 3 חודשים והוא צלול, בעל אופי צעיר ומרענן. מתאים לליווי גבינות, דגים וארוחות קלות.

רמת אלכוהול: 12.5%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 מעלות.

סלקטד גוורץ 2020. צילום איל קרן

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪

חדש! בציר חדש לקברנה סוביניון 2020 מסדרת selected

קברנה סוביניון 2020 מסדרת היינות השולחנים ,יין אדום יבש המבוסס על ענבי קברנה סוביניון מכרמים נבחרים ברחבי הארץ, שיושן במשך 3-6 חודשים במכלי נירוסטה. ליין גוף קליל וצעיר וסיומת מאוזנת, בעל ניחוחות פירותיים, שזיפים אדומים ושחורים וקפה. מתאים לליווי עוף, בשר, רטבים אדומים וגבינות קשות.

קברנה סוביניון 2020. צילום איל קרן

רמת אלכוהול: 14%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 16 מעלות. מומלץ לקרר 20 דק' לפני הגשה.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪

סדרת Private Collection  – סדרת היינות עטורת המדליות

סדרת Private Collection  הסדרה הפכה לזוכה קבועה במדליות זהב בתחרויות Best Value.
היינות האדומים בעלי אופי מורכב ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים

חדש! Private Collection רוזה 2020

טרנד יינות רוזה האהוב על הצרכן הישראלי, ובעולם בכלל, ונמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות. כמענה למגמה העולמית, יקבי כרמל מרחיבים את מגוון יינות הרוזה, מחדשים ומשיקים אתPrivate Collection רוזה. יין רוזה יבש בגוון ורדרד עדין, המבוסס על ענבי רוזה מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. היין התיישן 3 חודשים במכלי נירוסטה ומתאפיין בטעמי פטל ואוכמניות. מתאים לליווי גבינות, דגים, ארוחות קלות.

פרייבט קולקשן רוזה 2020. צילום איל קרן

רמת אלכוהול: 12.5%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 5-8 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪

יינות יקבי כרמל לפסח. צילום איל קרן

חדש ! תירוש מבעבע אדום ולבן מותג ישראלי 

המותג השמרני פורץ בחדשנות קטגוריית תירוש.'תירוש כרמל מבעבע אדום', בעל טעמים של פירות אדומים: תות שדה, פירות יער, חמוציות ודובדבנים, בעל חמצמצות ומתיקות, משולבת יחד ו-'תירוש כרמל מבעבע לבן' פרחוני, מעוגל עם נגיעות של אפרסק בשל..

הבעבוע הטבעי והמעודן בתירוש כרמל מבעבע, מאזן את מתיקותו הטבעית של התירוש, כך שמתקבלת מתיקות מאוזנת עם מעט חמצמצות, המתאים לטעמם של מבוגרים וילדים כאחד ומוסיף עניין וגיוון בארוחות שישי וחג.

הענבים האיכותיים עליהם מבוסס היין עוברים תהליך של בציר קפדני ואינם עוברים תסיסה כך שכל המשפחה, מקטן ועד גדול, יכולה להנות מטעמו הייחודי והמפנק.

'תירוש כרמל מבעבע' מצטרף לסדרת 'תירוש כרמל':

  • תירוש אדום, לבן ורוזה 1 ליטר
  • תירוש אדום 750 מ"ל
  • בקבוקי תירוש מוגדלים של 1.2 ליטר אדום, לבן ורוזה
  • סדרת תירוש של יקבי כרמל. צילום איל קרן

מחיר מומלץ: בבקבוק 750 מ"ל –  20 ₪.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובאתרי האונליין.

יקב מוניץ 

יקב בוטיק משפחתי יצרו השנה את סדרת היינות הלבנים.

טליה

יין הרוזה המיוצר מענבי קרניאן שמקבל ביטוי ייחודי, בעל גוון אפרסק עדין מאוד וחמיצות מאוזנת, יין צעיר,בעל ארומות פרחוניות עם נגיעות תות. התהליך נעשה במקצועיות ובאהבת הארץ והתשוקה ליין. נעים לשתיה מתאים לארוחות דגים וגבינות קשות.

 צילום באדיבות יקב מוניץ

אלכוהול : 11.8                                          מחיר לצרכן: 80 ש"חאלה

יוצר מענבי ויונייה שנבצרו בצפון רמת הגולן, ניחוחות אשכולית אדומה ואננס, בעל מינרליות מודגשת וחמיצות נעימה. יין עם ארומה משובחת, היין צלול מאופיין בעושר הפרי ורכות בפה. היין מתאים לדגים ומאכלי בשר.

צילום באדיבות יקב מוניץ

אלכוהול: 12.4

מחיר לצרכן: 85 ש"ח

יקב ירושלים אגודה חקלאית שיתופית

שרדונה, וינטג' – 2020

הבציר: עונת גידול שהתאפיינה בחורף עם ריבוי מנות קור, כמויות הגשם היו גבוהות מהממוצע הרב שנתי ב – 50%. האביב היה מתון יחסית ללא אירועי שרב משמעותיים וגם ראשית הקיץ הייתה מתונה, חודש ספטמבר היה חם מהממוצע באופן ניכר. ההשקיה החלה מאוחר עקב ריבוי הגשמים בתקופת החורף והצימוח היה אחיד ומאוזן. המפתח להצלחה בבציר היה טמון בתזמון בציר מדויק, מה שהביא ליצירת יינות מאוזנים ואופייניים לזן הענבים.

מאפייני יין: יין שרדונה לבן יבש, שהופק מענבי שרדונה מכרמים בהרי ירושלים ובמורדות הכרמל. לאחר סחיטה עדינה, תסס מקצת מהתירוש עם עץ אלון והמשיך והתיישן במשך שלושה חודשים על משקעיו (Sur Lies) ומקצתו תסס בטמפרטורה נמוכה במכלי נירוסטה. היין בעל גוף בינוני ומתאפיין בארומות של תפוח עץ ירוק, אפרסק ושקדים קלויים. הסיומת ארוכה ומאוזנת. מתאים לפסטה ברוטב פסטו, דגים צלויים בגריל ואספרגוס קלוי.

אלכוהול – 11.0%

מחיר: 35-40 ₪

את היינות ניתן להשיג במגוון חנויות ברחבי הארץ. כל יינות היקב כשרים למהדרין

קברנה סוביניון, פרימיום – 2018

חורף חמים ולאחריו אביב שהקדים, הביאו להתעוררות מוקדמת של הגפנים. הבציר החל מוקדם בעשרה ימים מהממוצע. הקיץ היה נח והתנאים במהלך הבציר היו מצוינים בלא אירועים אקלימים חריגים, היבול היה נמוך מהממוצע והדבר הביא ליצירת יינות עמוקים ומורכבים.

מאפייני היין: יין אדום יבש הופק מענבי קברנה שגדלו בהרי ירושלים, לאחר תסיסה ממושכת על הקליפות, התיישן היין במשך 12 חודשים בשילוב של מכלי נירוסטה וחביות עץ אלון. היין בעל ארומות של דובדבן בשל, פטל ווניל, בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. מתאים לצלעות טלה צלויותרוסטביף וגבינת צ'ידר מיושנת.

יקב ירושלים- פרמיום קברנה סובניון 18,צילום אנני סלבי

אלכוהול – 13.0%

מחיר: 55-65 ₪  (מבצעי החג: 2 ב 100)

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה