עמוד הבית » מארזי מתנות חגיגיים לחג פסח

מארזי מתנות חגיגיים לחג פסח

מארזי טיפוח חלבין צילום יחצ
השנה נוכל לחגוג עם המשפחה המורחבת וחברים אהובים ולהתרגש יחדיו, הכנו עבורכם מתנות בעיצובים מרהיבים לרגל בוא חג האביב

חלאבין מארזים חגיגיים

מספר התמרוקים בהרכב שונה,(תלוי במארז) בניחוחות הפופולאריים והותיקים של המותג. (מידנייט, רוז', לאבליין, מידנייט-וויט ועוד).

המארזים מאגדים מוצרי טואלטיקה של:

קרם גוף מועשר בויטמינים ומינראליים להזנה של העור ולשמירה על מרקם גמיש ורווי

לחות  275 מ"ל

דאודורנט ספריי בהתאמה מלאה לניחוח, ללא אלומיניום וללא אלכוהול 187 מ"ל

בושם או.דה.פ. בניחוח תואם 30 מ"ל

קרם ידיים להזנה ולשמירה על לחות עור כפות הידיים 100 מ"ל

מגבת ידיים לפינוק מושלם

מחיר המארז  60 ₪

להשיג: ברשתות הפארם ובפרפומריות

אננדה קוסמטיקה מוצרים המבוססים על חומרי גלם טבעיים.

מארז מוצרים משלימים לשגרת טיפוח של עור הפנים הכולל: סבון פנים, סרום משקם וקרם פנים עשיר.

המארז מכיל סרום משקם טיפולי פעיל לשיקום עור הפנים, העיניים והצוואר, תומך בייצור הקולוגן והאלסטין הטבעיים ופועל ליצירת מראה עור צעיר, מתוח וקורן. מבוסס על GATOLINE  PRO ACTIVE MATERIAL  ומועשר בחומצה היאלרונית בכמות המרבית האפשרית ובתערובת ייחודית של שמנים אורגנים ותמציות צמחי מרפא.

קרם ההזנה עשיר לפנים משפר את חילוף החומרים בתאים, מוסיף לחות ורוך, משקם באופן בולט לעין קווי הבעה וקמטים על ידי חיזוק רקמות החיבור והגברת עמידות התאים בפני פגעי האקלים, הסביבה והזמן.  יותר.

סבון פנים לניקוי עדין של עור הפנים, מסיר בעדינות שומנים עודפים, לכלוך ושאריות איפור. מבוסס על רכיבים פעילים, תמציות ארומתרפיות של לבנדר, אשכולית אדומה וקלנדולה התומכים בהרגעת התאים ובהתחדשות העור ומכינים אותו בצורה מושלמת לספיגת תכשירי ההזנה והטיפוח.

מארז טיפוח אננדה צילום יחצ

מחיר מארז פסח:

419  ש"ח, מחיר מיוחד לחג לאחר הנחה (במקום 704 ₪).ניתן להשיג באתר  https://www.ananda-cosmetic.co.il/

 קולקציית "Blissful Green " במהדורה מוגבלת

הניחוח העדין של הקולקציה החדשה משלב מרכיבים מתה המאצ'ה הירוק המחוזקים בתווי ניחוח עדינים של יסמין, תווים עליונים של ברגמוט הדרי ופטל בשל ועסיסי הנמס אל תוך וניל מעורר תיאבון.תה המאצ'ה מנקה רעלים והתרכובת שלו עשירה יותר באנטיאוקסידנטים, ויטמינים ומינרלים.

הקולקציה מציעה:

Shower Oil

להחיות את השומן הטבעי של העור עם הסבון לטיפוח וניקוי אמיתי של העור. מועשר ב-4 שמנים בוטניים; שמן זית, שמן אבוקדו, שמן חוחובה ושמן נבט חיטה. כמו כן הוא מכיל גם חומצות אומגה 3,6,7 ו-9 וויטמינים A ו-D. ה-Shower Oil  מותיר את העור רך ומשיי.

מחיר: 54 ₪ I 300 מ"ל

Body Scrub

פילינג הגוף שפותח במיוחד על מנת לעורר ולהזין עור יבש. מועשר במלח מים המלח העשיר במינרלים, 4 שמנים בוטניים;  שקדים, חוחובה, אנדירובה ואסאי, כמו כן מכיל ויטמין E . פילינג הגוף מסיר בעדינות תאי עור מתים ומחייה את העור ומותיר אותו חלק ומשיי.

מחיר: 95 ₪ I 320 גר'.

Body Lotion

הנוסחה הרכה שלו מועשרת ב-7 שמנים בוטניים, קוקטייל טבעי של השמנים הכי מזינים: שמן זית, אבוקדו, בוראג', נבט חיטה, חוחובה, מקדמיה ושיאה. נספג בקלות בעור ומתאים לעור רגיל עד יבש, מעניק לו מראה אחיד וזוהר ומגע קטיפתי.

קרם גוף בניחוח Blissful Green במהדורה מוגבלת, מועשר בתה מאצ'ה ירוק בעל תכונות מטהרות המסייעות לניקוי רעלים בעור.

מחיר: 82 ₪ I 150 מ"ל, 25 ₪ I 30 מ"ל

Hand cream

עשיר בחמאת שיאה ותמצית אלו ורה, קרם הידיים מגן על עור הידיים העדין, מזין אותו בלחות ומעניק לו רכות. נספג בקלות ומותיר כפות ידיים רכות בניחוח שנשאר.

קרם הידיים  בניחוח Blissful Green במהדורה מוגבלת, מועשר בתה מאצ'ה ירוק בעל תכונות מטהרות המסייעות לניקוי רעלים בעור.

מחיר: 25 ₪ I 30 מ"ל

SABON צילום רונן מנגן

 

מצעי סוהם  איכות ללא פשרות

הקולקציה האביבית של מצעי הפרימיום של "סוהם" כוללת מצעים מבד ג'רסי בגייג׳ 28. מתברר שהטווח הרגיל עבור מצעים הוא בין 24 ל-28 עמודות לאינץ׳, כאשר צפיפות נמוכה מ-24 משמשת לבדים גסים יותר (כמו פוטר), ובדים בצפיפות גבוהה מ-28 הם כה עדינים וקלי משקל שכבר אינם מתאימים למצעים, ומשמשים לרוב ליצירת לבוש אינטימי. והצבעים? עדינים ומשגעים!

מצעי ג'רסי של סוהם 469 שקל לסט שלם צילום יחצ

מחיר: 469 שקלים לסט שלם, להשיג באתר www.soham.co.il

 חוה זינגבוים, תרסיס סרום מהפכני: Anti-Pollution

הסרום החדש מבוסס על מספר רכיבים ממקורות צמחיים, ימיים ופרוביוטיים, השמים דגש על יחסי הגומלין העדינים שבין האלמנטים הפיזיולוגיים המשפיעים על תפקוד מחסום העור. כך, העור מצליח לחזק את עצמו החל מהשכבות העמוקות ועד לשכבה העל-עורית.

רכיב המופק מתמצית צמח הצ'יקורי מדמה את פעולתו הטבעית של ויטמין D. הינו קו ההגנה הראשון של הגוף כנגד מזהמים גם כשמדובר על בריאות העור שלנו, והוא ידוע ביכולתו לטפל בקמטים ובקמטוטים, לשפר את גמישות העור ולתקן את נזקי החשיפה לשמש. בזכות רכיב זה התכשיר מאפשר לנו להוביל ישירות לעור נגזרת פעילה ובכך לאפשר לתועלותיו הרבות להשפיע על בריאות העור, תפקודו והחוסן שלו.כמו כן, Anti-pollution serum מעודד ייצור של קולגן, מגן על העור מפני השפעות זיהום האוויר וקרינת האור הכחול הבוקע מן המסכים ומעשיר את העור בלחות.

רכיבים נוספים:

  • Lactobacillus Pentosus – תמצית תא של חיידק ידידותי המסייע לשמור על הפלורה (אוכלוסיית החיידקים) של העור תקינה ומאוזנת
  • בטאין ((Betaine – נגזרת של חומצת אמינו המרגיעה את העור ומעלה את רמת הלחות
  • Pseudoalteromonas Ferment Extract – תמצית שמקורה בחיידק המגיע מהאוקיינוס הצפוני, ומסייעת במניעת נזקי הקרינה הכחולה הבוקעת ממסכי המחשבים והטלפונים
  • חומצה היאלרונית משמשת כאנטיאוקסידנט (נוגד חמצון) ומאזנת את רמת הלחות בעור

 הסרוםמגיע בעיצוב שקוף ונקי באריזת תרסיס המאפשרת ליצור שכבת מגן אפקטיבית על העור ללא מגע יד. ניתן להשתמש בתכשיר כבסיס לפני מריחת קרם לחות. הוא אינו מכיל שמנים ממקור פטרוכימי, נטול SLS ולא נוסה על בעלי חיים.

Anti-pollution serum חוה זינגבוים. מחיר השקה 399 שח. צילום דרור עינב

 מחיר השקה 399₪

ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים

מארזי חג של דוקטור עור 

תחליף גוף ורחצה בניחוח מאסק

מועשר בשמן האינקה אינצ'י ומכיל את נוסחת  DERMO-COMPLEX, שילוב ייחודי של רכיבים פעילים  המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. (תכולה 400 מ"ל, רחצה 700 מ"ל)

קרם ידיים אנטי אייג'ינג

מועשר בחומצה היאלורונית, פפטידים ותאי גזע ממקור צמחי, מכיל את נוסחת  DERMO-COMPLEX, שילוב ייחודי של רכיבים שיעילות מוכחת, המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. (100 מ"ל)

קצף עדין לינקוי הפנים לילך מאסק
מועשר בשמן האינקה אינצ'י, בקמומיל ותמצית שיבולת שועל. מכיל את נוסחת DERMO-COMPLEX, שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. מכיל גרגירי פילינג ממקור צמחי. (תכולה 150 מ"ל)

מגבוני ניקוי והסרת איפור
מגבוני ניקוי רכים להסרת איפור מהפנים והעיניים. מעניקים לעור הפנים תחושה רכה ורעננה. יעילים במיוחד להסרת איפור, שומן ולכלוך.

ג'ל ניקוי פנים היפולארגני

מועשר בשמן האינקה אינצ'י, בקמומיל ותמצית שיבולת שועל. מכיל את נוסחת DERMO-COMPLEX,שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. (תכולה 150 מ"ל)

צילום great

מחיר: 85 שקלים ( במקום 142 שקלים)

ניתן להשיג באתר דוקטור עור

כתר  GO BAR

 הוא בר משקאות נייד, מתוחכם וקל לנשיאה, עם דופן כפולה לשמירה על קור המשקאות ושולחן שנפתח להגשה נוחה. ב- GO BAR ניתן לאחסן כ-10 בקבוקים או 15 פחיות והוא בעל ידית נוחה לאחיזה, כדי שתוכלו לקחת אותו אתכם לאן שתבחרו.

GO BAR צילום יחצ

מחיר: 149.90 ₪.

ניתן להשיג ברשת חנויות ובאתר כתר