עמוד הבית » יעל פפר מדברת על "סטיילינג של הנפש"

יעל פפר מדברת על "סטיילינג של הנפש"

יעל פפר, צילום: רומי ברנדס
מאז שני זוכרת את עצמי אני חוקרת את נפשו של האדם, תשוקותיו , ייצרו, תאוותיו. מצאתי לי מורה , חתיכת מורה, עליו אדון אתכן מאוחר יותר. האמת , לא הוא הנושא אלא על המורה שפגשתי מאוחר יותר, אותי.

נעים מאוד אני יעל, חלקכן מכירות אותי מהתקשורת. הבלוג הזה הוא בית, הוא לא המסך בסלון שלכן או חתיכת נייר עיתון שממזמן בפח . אז נעים מאוד לבלוג שהוא ביתי! תכינו לכן קפה, אנחנו יושבות עכשיו ביחד בסלון הביתי החמים האינטימי שלי, שלכן .

אז מה שלומכן? מדמיינת שאתן גם שואלות אותי…

8.8.1973 נולדתי, ממש עכשיו 2022 אני בת 49.

אני ??? כן ! ואולי גם את שקוראת עכשיו את השורות, אז איך כל זה קרה ומה הספקתי עד היום לעשות ? שמונה ילדים… אההה רגע לאן אני ממהרת אציג את עצמי לפני הכל 😊.כן זו אני ולא אחרת יעל , או יעלי גם יעלוש זה מצויין, כל מילת חיבה מטפטפת לי עוד טיפת חיוך וחמצן .

עודני צעירה או מתקרבת למאה ? אחליף את המספרים ל 94 יש עוד המון שנים… האם הרפתקה חדשה עבורי מסתמנת באיזו פינה ? כי אני הרי לא השתנתי אפילו לא טיפה , כי להשתנות זה לעיתים כואב, צריך לעיתים להסיר או להוסיף, מן סוג של מה שהיה אבוד ושלילי, ואני לא במקום הזה של הרמת גבה , אני במקום של ראש מורם וזקיפות קומה.

צילום: pexels

מעולם לא הייתי במקום של קורבן ואצבע מאשימה, עם אצבעותיי בחרתי לכתוב ולהתכתב עם קצה החוט וכל הסליל , ולסלול את הדרך לכל מי שברצונו להוביל .אז אני יעל, מכירות אותי נכון? ואולי זו הפעם הראשונה …

יותר מ 13 שנים אני מול המצלמה, ואולי אפילו הייתי בסלון שלכן , הכרתן אותי בנסיבות מסוימות שעבורי כמשולש קטן בתוך פיצה שלמה זה המשולש הזה שהייתי אחת מנשות הסיפור המתוקשר ביותר שהיה בישראל . אז בשורה אחת אתמצת מה הייתי כן … (גואל רצון ) …. נקסט …הבטחתי שרק בשורה , כי את הסיפור הידוע שלי ולא מהתקשורת אני מספרת על במה.

באותנטיות ואמוציונליות  למרות הוותק כמרצה , אני נרגשת כל פעם מחדש לפגוש קהל מכל הגילאים ובייחוד נשים.  אוהוווו מה ששם אני חושפת…

ואגלה לכן סוד .. נו מה לעשות … או שחושפת עד הסוף או שבכלל לא , לעיתים אפילו יושבות מולי שופטות ללא תעודה, זה רגע מאוד מביך לא נעים , האמת ? שאפילו על זה אני אומרת תודה. מסיבה אחת פשוטה , פה בדיוק אני מבינה שיש עוד המון עבודה , וביננו .. מי לא אוהבת לעבוד כשהיא מגיעה לסיפוק של עוד ועוד … אז כן יש המון עבודה סביב סיפור חיי, בבלוג הבא אחשוף אתכן, אייך ולמה בדיוק הסיפור בנושא גואל רצון לעולם לא ימות . כי הסיפור עליו הוא רק קצה הקרחון , אני מדברת היום על מה שקורה כמעט ובכל מקום . תחת האף של כולנו .

והסיפור שלי ? של כל ילדה קטנה או ילד שנמצא בכל בית ברחבי העולם המשתוקק לאהבת אמת , חיפוש אחר משמעות , חיים ללא שיפוטיות וביקורתיות , ואין קשר לכך שנולדתי למשפחה נורמטיבית בעלת ערכים וחינוך נהדר , ומי שלא הבינה בין השורות לא הייתי ילדת רחוב .

אז מה היום ? חגיגה !!!

השתפרתי נורא , נשארתי השבח לאל הרפתקנית עם תובנות מופלאות שלא ניתן לרקוח אותן , לרכוש אותן, ללמוד אותן מכל אנציקלופדיה שתימכר ביריד ספרים בינלאומי. אז בשורה אחרונה אנא מכן , שימרו על עצמכן, ילדכם ילדותיכן , על כל אהוב ואהובה יקר לליבכן, שימרו המון, בהקשבה, באמפתיה, באהבה. לא באובססיביות דאגה וחרדה .

אכתוב לכן פה בבית שלי, המשותף אתכן (הבלוג).על התחלות חדשות , אינטימיות חוצה גבולות מעבר לקו הדימיון מסיפורי חיי.קריירה איך ניתן , בכל זאת חד הורית ושמונה ילדים עצמאית מרצה בינלאומית ….ההתמודדות לגדל ילדים של אסיר עולם ידוע, השיח, המורכבות, הדמעות, והצחוק.

ניפוץ סטיגמה …

ועוד המון המון הפתעות … וגם חדשות מהשטח של כאן ועכשיו

לפני שיעלו לכותרות !!!!

שלכן , פפר יעל .