עמוד הבית » יצירתה בשוטטות של עלית קרייז

יצירתה בשוטטות של עלית קרייז

צילום יאיר מיוחס
העיר שונה, המפגשים מרוחקים, הכיכר התהפכה, התיאטרון התרוקן.נדמה כי מאומה לא כשהיה ולא ברור איך יראה המחר. Less Alone City היא יצירה בשוטטות, העוברת בין שלוש נקודות בנוף העירוני המתחדש. ארבעה עשורי חיים נערמים תוך כדי מפגש מתמשך של הצופה עם דמותה של אישה.יצירה המחפשת קרבה בתוך ההליכה לאיבוד, אמת בתוך ההמצאה, מימוש בחוויית ההחמצה

בימים של ריחוק חברתי, אולמות תיאטרון ריקים, ושאלות גדולות על אודות קהל וקהילה,Less Alone City הופכת את העיר למופע ואת המפגש הבלתי אמצעי ליצירה,טווה חוטים בין געגוע, דיאלוג והשנים שחולפות.

עלית קרייז היא אמנית פרפורמנס, שחקנית ומרצה לאמנות הפרפורמנס.מרבית עבודות הפרפורמנס שיצרה נועדו לחקור דרכים ישירות וכנות לתקשורת בינאישית במטרה להוליד חיבור רגשי והבנה הומניסטית הדדית.

העבודות משלבות גישות שונות לתהליכים מובנים כגון אינטראקציות, רב תחומיות, דגש על מרחב, זמן, חומר וגוף, עבורם היא  מייצרת אופני ביטוי אלטרנטיביים ליצירת יחסים בין אנשים ומתרחשות לרוב בחללים קיימים מגוונים ולעתים קרובות כוללות השתתפות קהל ליצירת חוויה פנימית מונעת מהמקום בו היא מתרחשת.

המרחב בו מתפתחת ההוויה של העבודה מותנה במתח שבין מחקר והכנה מוקדמים לבין הבלתי צפוי, אלה יחדיו שומרים על אותנטיות ודריכות.

צילום יאיר מיוחס

עלית יצרה עבודות תלויות מקום בהשתתפות קהל: במרחב החברתי- מועדון ׳הפוסיקט׳ לשעבר 2020, פסטיבל ׳אוהבים אמנות-עושים אמנות׳ 2018,כמו כן עבודות פרפורמנס אוטוביוגרפי בתיאטרון תמונע,מחלוצי יוצרי אמנות הפרפורמנס בבריטניה ועוד..

צילום יאיר מיוחס

יצירה: עלית קרייז | דרמטורגיה: דפנה קרון | משתתפות: אפרת ארנון, אורית ממרוד, רוקסי מונטאנו, עלית קרייז | הפקה: אדוה ויינשטיין | עריכת סאונד: נועם טמקין |

עיצוב לבוש: אלין לזרוב | עיצוב גרפי: יסמין מלכי בתמיכת: קרן ליוצרים עצמאיים, מפעל הפיס.

Less Alone City- תאריכים:

 08.11.2020- יום א- בין השעות 18:00-20:30

10.11.2020- יום ג- בין השעות 18:00-20:30

נקודת ההתחלה: כיכר גבעון, פינת רח׳ הארבעה 10הליכה נוחה ברחבי מתחם גינדי (רצוי להגיע עם נעליים נוחות להליכה).

העבודה מיועדת למשתתף אחד.נא הצטיידו באוזניות אישיות.

משך העבודה:  45 דק'

מחיר: 50 ₪

לינק לרכישה: https://www.eventer.co.il/lessalonecity

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה