עמוד הבית » ירין שחף: תחפושת מצוירת

ירין שחף: תחפושת מצוירת

איפור ענבל זורר, צילום: מריה סולוביוב
רוצים תחפושת אישית ומקורית? הצטיידו בצבעי גוף ותנו דרור לדמיון. איך להתאפר עם צבעי גוף וממה להיזהר? המאפר ירין שחף, עם מדריך ססגוני לחג

ציור גוף הוא צורה של אמנות גוף. שלא כמו בקעקועים, הינו זמני וצבוע על העור. ניתן למצוא את ציור הגוף במשחקי כדורגל , מסיבות רייב, ובפסטיבלים בעולם. ירין שחף , מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מסביר: " פורים הוא זמן נהדר להשתעשע בצבעים אלה ו אך מנגד חשוב עשות זאת לפי הכללים. הנה ההסברים:

צבעי פנים וגוף -איפה קונים ואיך משתמשים?

“צבעי הגוף הינם על בסיס מים ומיועדים למשטחים גדולים. מציירים איתם עם ספוגיות ומכחולים ממש כמו משטח על קנבס" אומר ירין שחף: "צבעים אלה מתייבשים במהירות על העור ולא נמרחים. ניתן להשיג אותם בחניות לאיפור מקצועי, בפארמים ובחניות שמוכרות ציוד לאומנות. (צבעים אלה גם מתאימים לציורי פנים).

כדאי לנהוג במשנה זהירות ולעשות טסט קטן כמה ימים קודם, כדי לבדוק שאין רגישות עור לצבע ובכך להימנע מגירויי עור. כמן כן, יש לבדוק על התווית שצבעי האיפור באישור משרד הבריאות.  החשוב מכל: את מלאכת איפור הגוף והפנים יש להתחיל במריחת שכבת לחות שתהווה שכבת מגן הולמת בין עור הגוף לאיפור עצמו.

איפור שני חיים צילום: סטודיו-ירין-שחף

מתי האיפור הופך לפג תוקף?

לכל תכשיר איפור יש חיי מדף מוגבלים. מוצר פג תוקף הוא מקור לדלקות עיניים , הרפס בשפתיים, גירויי עור ופצעונים.

שפתון – בהנחה שהמוצר אוחסן כראוי במקום קריר ויבש,  אורך החיים שלו  הוא עד שנה. מרגע הפתיחה וחשיפתו לחמצן.

פודרה וצלליות – עד שנה וחצי.

מייקאפ – ע"פי הנחיות היצרן.

מסקרה – את מרב הזהירות יש לנקוט לגבי מסקרה, לאור הסכנה לגירוי העין והיווצרות דלקת. לאחר שלושה חודשים מרגע הפתיחה, יש להשליכה. אם המסקרה מתייבשת אין להוסיף מים או רוק. דבר זה יתרום להתפתחות חיידקים ועלול ליצור דלקות.

צבעי פנים וגוף על בסיס מים: שנה מרגע הפתיחה.

איפור תמר שללה ל'ירין שחף' צילום: פרטי

מה כדאי לדעת לפני שקונים?

  1. השתמשו אך ורק במוצרים בעלי רישיון ממשרד הבריאות (יש לבדוק את התווית על המוצר).
  2. היזהרו משימוש בטסטרים הנמצאים בנקודות המכירה. טסטרים אלו עוברים מעין לעין ומפה לפה, צוברים בקטריות ומעבירים חיידקים. במידה ומעוניינים לרכוש מוצר חדש, נסו אותו על היד.
  3. התייחסו למוצרי איפור כאל מוצרי הגינה לכל דבר, אין להשאיל או להעביר מוצרים מאחד לשני.

ו….החשוב מכל: הסירו ביסודיות את האיפור לפני השינה, שכן מרבית מחומרי האיפור הינם מבוססי שומן בעלי יכולת זליגה לגלגל העין וספיגה לעור. במגע עם גלגל העין הם יכולים לגרום לגירוי, עקצוצים וגירודים מאוד לא נעימים. יש לאורר את העור ובכך למנוע את סתימת הנקבוביות.

איפור יולי מאנה ל'ירין שחף' צילום: יחצ

חג שמח וצבעוני

בתצלום ירין שחף, צילום: בן לאון

לאתר: https://www.yarin-shahaf.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה