עמוד הבית » עולם של ניחוחות חדשים

עולם של ניחוחות חדשים

סניף דיזינגוף אפריל צילום: שי אפשטיין
אמש התקיימה השקה בסניף הראשון המיתולוגי של רשת אפריל בדיזינגוף סנטר אשר נפתח לפני כ 28 שנים, הסרט נגזר והחלו החגיגות בסניף, תוך כדי הפתיחה נערכה גם השקת הבושם החדש הבלעדי של הרשת בשם אוריאנה. החגיגה הייתה כפולה.

הסניף המחודש משתרע על 70 מ"ר מציע לקהל מגוון מותגי קוסמטיקה, איפור ובישום, ובפרט המותגים הבלעדיים שהרשת מייבאת לארץ בכלל ופורטפוליו בשמי הבוטיק. יבואנית הבלעדית של מותגי יוקרה כמו הרמס, סטנדל , פיובר, קארבן בוגרט ועוד. בעלות הרשת ליין מוצרי טיפוח וביוטי מבית מותג הבית  המיוצר במעבדות החברה בצרפת, וכן התמחות בקטגוריית מותגי הבוטיק המובילים בעולם כגון: פארפם דה מארלי, איניטיו, BDK, Pana Dora ועוד…למעלה מעשור.

הרשת מעוצבת בעיצוב חדשני וטרנדי וכחלק ממהלך אסטרטגי שנועד להנעים את חוויית הביקור בחנויות ולהקנות תחושה בינלאומית. אשר מטרתו לייצר אחידות בנראות הסניפים ומעבר לים. ופתיחתן של שתי חנויות על-ידי חברת האם שלה, קבוצת בוגרט הצרפתית.

לדברי ליאת שילו מנהלת השיווק של הרשת:" השקה של הבושם החדש מצטרף לכל הקולקציה של בשמי הבוטיק, הרשת הייתה הראשונה להביא לארץ לפני שנים מדובר על בשמים מיוחדים, מריחים אחרת, הבקבוקים, העיצוב ייחודי. אני מזמינה אתכם להגיע ולהריח ולחוות. זוהי נישה חדשה מרתקת, סוחפת".

הרשת השיקה בסמוך ליום האישה הבינלאומי שני בשמי בוטיק:

אוריאנה, מבית פרפיום דה מארלי

מגיע בניחוח רענן ונקי עם תווי הדר ומשחק של מאסק ומרשמלו. הניחוח הגורמה המביא לידי ביטוי מימד חדש לקולקציה הנשית של פרפיום דה מארלי. והוא כולל בתוכו תווים ייחודיים כמו מרשמלו, קרם שנטייל, פריחת תפוז ומאסק הנשארים לאורך זמן בצורה נעימה על העור. לאוריאנה טריטוריה ריחנית ייחודית המשלבת בין  גורמה לפרחוניות ופירותיות. את ההשראה לבושם, פיתחה ג'וליאן שפרשר, מנהלת הקראייטיב של פרפיום דה מארלי, שרצתה ליצור ניחוח נשי וממכר. הדמות מאחורי הבושם היא אישה ספונטנית, מלאת חיים, בטוחה בעצמה ונועזת. ריח הבושם מעביר רגשות חיוביים ומעצים את התכונות החזקות באישה הזו.

הבושם מעביר רגשות חיוביים ומעצים את התכונות הנשיות. תווים העליונים בהשראת ממתק המרשמלו מעצימים את החושניות. במנעד עם ניחוחות של תפוז ותווי ההדרים של מנדרינה וברגמונט מעניקים ניחוח ייחודי ואקסקלוסיבי.

תווי הלב – מעניקים ניחוח דומיננטי המבוסס על פירות אדומים- פטל ודמדמניות שחורות המוסיפות תו מתקתק, נוצץ ושמח. את הבושם חותם ריח הבסיס, תו המאסק המוסיף נפח של עוצמה לניחוח. הבושם מגיע בעיצוב אלגנטי מוקפד המבטא ביטחון בלתי מעורער ומייצג DNA ייחודי של מיזוג בין קלאסיקה ומודרניות, בדומה לציורי דיוקן מהמאה ה-18. את הייחודיות הנשית מבטא הצבע הוורוד החזק.

צילום: נעמה משיח כהן

ואווד פור הפינס (Oud Of Happiness) של איניטיו.

הבושם החדש מגיע בניחוח יוניסקס ומציג ריח תבליני המעניק חוויה הרמונית עמוקה, המעבירה עוצמה ייחודית ומשכרת בעת השימוש בבושם.איניטיו מזמינה אתכם לעבור למימד חדש, בו תוכלו לחוות את החיים בהגשמה מלאה. ניחוחות אינטיו דוחפים אינסטינקטים ומשרים חיים ועוצמה חדשה. הודות לטרפנואידים, המשולבים בבשמים ומשפיעים על מצב הרוח. תרכובות אלה ידועות כבעלות יכולות הרגעה ואנטי סטרס טבעיות, הן מאזנות את כמות האנרגיה וגורמות להרפיה של הגוף והנפש.

אני התאהבתי, מה איתכם?