עמוד הבית » ערכת מוצרים לטיפוח הגבר-מרידיאן

ערכת מוצרים לטיפוח הגבר-מרידיאן

ערכה צילום: נעמה משיח כהן
מותג עולמי מרידיאן משיק מוצרי טיפוח ולטיפול אישי לגברים, הכולל הסרת שיער מהגוף והיגיינה אישית.

כאמור, מדובר על חברה המתמחה בתחום טיפוח הגבר וההיגיינה, היוצרת חוויה נעימה תחושת ניקיון ורעננות עבור הגבר. המוצרים מגיעים בערכות לשימוש אישי.

מכונת גילוח חדשני (לאזור חלציים)מוצר הדגל של המותג בעל עיצוב ברמה גבוהה שמציע חווית גלישה חלקה כדי לתמרן סביב קווי מתאר גופניים ללא חריצים או חבטות. עם רטט נמוך לנוחות, המכשיר נוח לאחיזה ובעל עמידות למים. הארגונומית של המוצר נועדה על מנת להבטיח הקלה בטיפול גם כשהשיער רטוב ולשלוט בתהליך ולהסיר בצורה מדויקת את השיער הלא נחוץ. ניתן לשימוש גם על עור יבש.

המכשיר שונה משאר המכשירים המוכרים בשוק ניתן להוריד שיער בכל חלקי הגוף ללא כאב. המכשיר מקצועי עבור שיער הגבר הגילוח הינו מקצועי היות ומכשיר הגילוח נועד לכל גוף הגבר. בעל עוצמה גבוהה, נטען ,מגיע לבחירה בשני צבעים- אפור וירוק כהה.

מפרט מכשיר הגילוח:

שני מסרקים מתכווננים (3-6 מ"מ, 9-12 מ"מ) להתאמה אישית

מברשת ניקוי

מטען USB

מחווני נורית טעינה, ו-90 דקות של זמן חיתוך בטעינה מלאה.

להבי הקרמיקה האמינים, עמידים בפני חלודה והניתנים להחלפה מאפשרים חיתוך חלק יותר  וביצועים והיגיינה אופטימאליים. להבי הדיוק של הגוזם מיועדים להתאמה חלקה המאפשרת גברים לגזוז את שיער גופם מבלי לחתוך, למשוך או לגרות את העור.

צילום:נעמה משיח כהן

לדברי ג'סטין סטפנו, מנהלת מותג: "מרידיאן הוא הבסיס החיוני לשגרת הטיפוח של כל הגברים. המכשיר הגילוח הינו מוצר האיכותי, קל לשימוש מונע שערות חודרניות וכוויות סכין גילוח וזו הסיבה שזה החלופה המומלצת לגילוח. ובנוסף אחת המתנות הטובות ביותר עבור גברים במזרח התיכון ליום הולדת, יום נשואים ובכלל לפנק את הבן זוג.  מגוון המוצרים של המותג  משלבים טכנולוגיה מתקדמת עם עיצוב מלוטש להסרת שיער נוחה יותר ובעלת תחושת ביטחון עצמי בגוף שלך. הערכות מציעות חוויות טיפול עצמי"

קיימים כמה סוגים שונים של ערכות הכוללות את מכשיר הגילוח הייחודי בשילוב מוצרי טיפוח מנצחים.

ערכת תחזוקה ראשונית:

מכשיר הגילוח, הספריי, 2 להבים להחלפה, מסכת פחם, קרם פילינג, קרם לחות

חבילת דלוקס מידה S-XXL :

מכשיר הגילוח,2 להבים חלופיים עבור מכשיר הגילוח,2 תחתוני בוקסר נגד שפשפת, ספריי, ערכת ציפורניים לגברים, תיק נסיעות עמיד במים.

ערכת טו גו מידה S-XXL:

מכשיר גילוח, 2 להבים חלופיים, ספריי, תחתוני בוקסר נגד שפשפת, תיק נסיעות עמיד במים

ערכת הפרמיום מידה S-XXL:

מכשיר הגילוח, הקוצץ "העליון",הספריי, הספריי לכפות הרגליים, ערכת הציפורניים, הבוקסר, 2 להבים להחלפה, 2 להבים חלופיים עבור הקוצץ "העליון",תיק נשיאה.

רכישת הערכות באתר:  meridiangrooming.com

נסיין המערכת: הערכה הגיע לבן זוגי לבדוק ולהבין את חווית המשתמש, המכשיר הגילוח למחלצים הגיע בקופסא סגורה ואטומה, בתוך המארז נמצאים למטה כבל לטעינה, להבים שונים לפי הצורך האישי. העיצוב מרשים ויוקרתי המכשיר הוטען עם הכבל ולאחר שעה בערך בן זוגי הפעיל את מכשיר הגילוח הייעודי, הבדיקה הראשונית נעשתה על שיער יבש, נאמר לי שהאחיזה נוחה לגזום את השיער במחלצים ללא כאב יש אפשרות לתמרן נכון ולגזום בצורה מדויקת אין שריטות על העור, המכשיר עובד מהר והשיער נחתך מהר מאוד. לאחר מכן המכשיר נבדק שהשיער לח והתוצאה טובה. בן זוגי אמר שמעדיף שהשיער יהיה לח כך שניתן עוד יותר לדייק וסדר יותר נכון את האזור. הגילוח שונה בגילוח הנורמטיבי שאנו מכירים שערה אחת לא נשארת על העור מנקה בצורה איכותית ללא שאריות של שיער. הוא אמר שהחוויה נעימה וללא חשש שהוא עלול להיחתך. אהב את המכשיר.  המוצרים הנוספים הם בעיני בגדר חובה, אנו חיים במדינה חמה מאוד ולחה ואזור המחלצים מאוד רגיש הספריי יוצר רעננות וריח נעים לגוף הגבר הגורם לתחושת רעננות אישית. הקרמים זה חלק חובה היום בטיפוח הגבר ובמיוחד בישראל, מסכת הפחם מנקה את נקבוביות העור מהזעה, ליכלוך והתוצאה עור נקי ומבריק ופחות עם קמטוטים, לאחר מכן פילינג בן זוגי בכריות אצבעותיו בתנועות עגולות שם על הלחיים שטף והפנים הבריקו והיו רעננות ולסיום הטיפול קרם לחות חובה לכל גבר מגיל 12. תכל'ס מוצרים איכותיים הנאה ותוצאה טובה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה