עמוד הבית » ישראל מתכוננת למשלחת אולימפית גדולה לפריז 2024

ישראל מתכוננת למשלחת אולימפית גדולה לפריז 2024

פנאל מצויינות, צילום: נעמה משיח כהן
מפגש ספורטאים ופנאל על מצוינות בספורט, נערך היום. זהו אירוע משמעותי לקראת אולימפיאדת פריז 2024 עם הצוותים הטסים לתחרויות בפריז.

יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל, דיברה על חשיבות מועדון מקצועי לספורטאים בדרך להגיע למצוינות ולהישגים גבוהים. זה נושא מרכזי וחשוב בהכנות לאולימפיאדה. אגודת מכבי ת"א מעניקה לספורטאים תמיכה רבה במספר רבדים:

תמיכה מקצועית – צוות של מאמנים, רופאים, דיאטנים ומומחים נוספים שיכולים לעזור בהכנה הפיזית, מנטלית ותזונתית לתחרויות. תמיכה לוגיסטית – סיוע בנסיעות, לינות, ציוד ומשאבים נדרשים להכנה מיטבית. תמיכה כלכלית – מענקים ומשאבים כספיים שיאפשרו לספורטאים להתמקד בהכנות ללא דאגות כלכליות. קהילה תומכת – סביבה של ספורטאים מצטיינים שיכולים להוות השראה, תמיכה וחיזוק הדדיים. לצד היכולת להשקיע מאמצים בהכנות ללא לחצים חיצוניים היא קריטית להגעה למצוינות.

יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל, צילום: נעמה משיח כהן

>>>כל מה שחשוב לדעת לפני שטסים ליוון 

אגודת מכבי ת"א הבטיחה להביא 7 ספורטאים אולימפים למשחקים בפריז וכנראה תהיה תוספת של עוד 5 ספורטאים. אגודת מכבי ת"א מאמצת גישה ארוכת טווח של "טיפוח וגידול" ספורטאים אולימפיים. הם רואים את עצמם כ"בית גידול" לחשיפה, העצמה וליווי של ספורטאים מצטיינים לקראת ההישגים האולימפיים. מכבי אף "חרטו על דגלם" את המחויבות לגלות, לטפח ולתמוך בספורטאים אלו לדברי דורון שיטרוק, יו"ר מכבי ת"א. כלומר, זוהי מטרה מרכזית ומוצהרת של האגודה. השקעה בצעירים, חשיפה, אימונים ותמיכה לאורך שנים הם הדרך להבטיח הישגים אולימפיים עתידיים.

שיתוף פעולה הדוק ומקיף בין מכבי לוועד האולימפי על מנת לתת את התמיכה המלאה לספורטאים המובילים לקראת אולימפיאדת פריז 2024.תמיכה פיננסית  המענקים וסיוע כלכלי שיאפשרו לספורטאים להתרכז באימונים ללא דאגות תזרים מזומנים, וגם בתחומים לוגיסטיים, רפואיים, תזונתיים וכל מה שנדרש כדי שהספורטאים יוכלו להתמקד "בעשיית הספורט גרידא".

פנאל מצויינות, צילום: נעמה משיח כהן

 

נאחל הצלחה גדולה לספורטאים הישראלים המתכוננים לאולימפיאדת פריז 2024. בתקופה מאתגרת זו של מלחמה ומתיחות בעולם, הישגיהם יכולים להיות קרן אור ומקור גאווה ואחדות לאומית. המאמצים המשותפים של הוועד האולימפי, אגודות הספורט השונות והגורמים הנוספים יישאו פרי. התמיכה הכוללת – מנטלית, לוגיסטית, פיננסית ומקצועית – מעניקה לספורטאים את התנאים האולטימטיביים להתמקד בעבודה הקשה אך גם המגשימה של אימוני הספורט לקראת התחרויות הגדולות. ישראל כבר זכתה בעבר בהישגים מפוארים בזירה האולימפית, למרות האמצעים המוגבלים שעמדו לרשותה. השנה, עם המשלחת הגדולה אי פעם והליווי המקיף, יש תקווה להמשיך במסורת ההצלחה ואף להרחיבה.