עמוד הבית » כולם קונים, אבל לא תמיד במחיר הנכון. המדריך לרכישות מוצלחות באינטרנט

כולם קונים, אבל לא תמיד במחיר הנכון. המדריך לרכישות מוצלחות באינטרנט

צילום: אלעד מלכה
קניות מקוונות או קניות באינטרנט, הפכו לדרך פופולרית ונוחה לרכישת מוצרים, לרבות נעליים, ביגוד ואלקטרוניקה. עם זאת, עם כל כך הרבה חנויות מקוונות זמינות, נכון לבדיקה שנערכה ב 2021 מעל ל 12 מיליון חנויות פעילות ברשת! כמות דמיונית שמאתגרת מאוד היכן למצוא את העסקאות הטובות ביותר.

בתוך אוטוסטרדת המידע האינסופית כמעט ברשת כמה טיפים להשוואת מחירים בחנויות מקוונות שיעזרו לכם לעשות קצת סדר בתוך כל ההיצע העצום ובעיקר לחסוך כסף:

צילום:pexels

 

  1. השתמשו באתרי השוואת מחירים: אתרי השוואת מחירים הם כלי נהדר למציאת המחירים הטובים ביותר ממספר חנויות מקוונות. כתבו במנוע החיפוש של גוגל את המוצר המבוקש, והאתר יראה לך את המחירים מחנויות שונות כדי שתוכל להשוות ביניהם בקלות. בנוסף, יש מגוון אתרי השוואת מחירים פופולריים דוגמאת: Google Shopping www.lyst.com
  2. בדקו אם קיימים קופונים וקודי קידום: חנויות מקוונות רבות מציעות קופונים וקודי קידום כדי למשוך לקוחות. אפשר למצוא בקלות את הקודים האלה על ידי חיפוש מקוון באמצעות מונחים כמו "שם חנות + קוד קידום". חלק מהאתרים, כגון: icoupons.co.il שמספקים רשימה של קופונים וקודים עדכניים עבור חנויות מקוונות שונות.
  3. הירשמו לניוזלטרים של החנות: חנויות מקוונות שולחות לעתים קרובות ניוזלטרים למנויים שלהם הכוללים הנחות ומבצעים בלעדיים. הרשמה לניוזלטרים אלו יכולה לעזור לחסוך כסף ולהישאר מעודכנים לגבי המכירות והעסקאות העדכניות ביותר.
  4. בידקו אם יש ירידות מחירים: חלק מהאתרים, כמו CamelCamelCamel, מאפשרים לעקוב אחר מחירי המוצרים באמזון ולקבל התראות כאשר המחירים יורדים. זה יכול לעזור לחסוך כסף בכך שהוא מאפשר לרכוש מוצרים במחירים הנמוכים ביותר.

אישית, אני תמיד בעד לבדוק את האופציות של מוצרים משופצים או משומשים מוצרים אלה לרוב זולים בהרבה ממוצרים חדשים לגמרי ועדיין יכולים לעבוד באותה מידה ולא פחות חשוב, תורמים לשמירה על איכות הסביבה והקיימות שקרובים מאוד לליבי. בישראל, מוצרי האלקטרוניקה במיוחד, אפשר למצוא מוצרים מוחדשים במחירים שזולים בעשרות אחוזים ממוצר חדש ובעולם באתרים כמו Amazon Renewed וeBay   מציעים מוצרים משופצים ומשומשים במחירים מוזלים.

צילום: אלעד מלכה

השוו עלויות משלוח: עלויות המשלוח יכולות להצטבר במהירות, לכן חשוב להשוות את העלות הכוללת של המוצר, כולל משלוח ומיסים – ברכישות מאתרים מחו"ל בקניה מעל 75$. חנויות מסוימות מציעות משלוח חינם עבור הזמנות מעל סכום מסוים, אז קחו זאת בחשבון בעת ביצוע הרכישה.

נעים להכיר, מוני סהר, מחלוצות האיקומרס בארץ, מומחית בקניינות וסחר ויועצת בכירה לחברות המובילות בענף עם ניסיון עשיר של עשרות שנים בתחומי האופנה והלייף סטייל. מנהלת קבוצת הפייסבוק "מוני תמצאי לי" בנושא יוקר המחייה והאתגרים ברכישות באינטרנט, כותבת מאמרים, מנחה סדנאות והרצאות בתחום.

 

תגובות 2

הוספת תגובה