עמוד הבית » תחפושות לכל המשפחה במחיר של תחפושות בעלות 49.90 ש"ח

תחפושות לכל המשפחה במחיר של תחפושות בעלות 49.90 ש"ח

יווניה זהב מחיר 49.90 שקלים צילום: מקס סטוק
מתכוננים לחגיגות פורים? רשת מקס סטוק הרשת הגדולה בישראל לתחפושות ואביזרים ערוכה עבורכם למגוון מוצרים. כאמור מדובר כ- 1,700 מוצרים המיובאים ומיוצרים בבלעדיות ברשת ובאישור מכון התקנים.

לכל המוצרים מחיר אחיד לכל כיס 49.90 ש"ח פרט ל- 10 דגמים שנמכרים ב79.90 ש"ח. הרשת הביאה מחירים הוגנים לצרכן הישראלי מגוון "עשיר"  של דגמים בעיצובים שונים ומרהיבים לכל המשפחה ובטווח מידות יוצא דופן (!); תחפושת לתינוקות, לפעוטות, לילדים, לנוער ולמבוגרים( כולל XL), תחפושות לזוגות ואפילו תחפושות משפחתיות.

צילום: מקס סטוק
צילום: מקס סטוק

להשלמת ה"לוק" – מבחר עשיר של אביזרי חג: במחלקה זו תמצאו מגוון עשיר של אביזרי פורים איתם תוכלו ליצור בעצמכם את התחפושת שעליה חלמתם או פשוט להשלים את "הלוק" לתחפושת מוכנה בלי הרבה מאמץ. בין האביזרים: כובעים, חצאיות טוטו, סטים, כתרים, רובים, מסיכות, פאות, קשתות, משקפיים, רעשנים וכל מה שרק חולמים עליו!

פאה ארוכה ורודה מחיר 10 שקלים צילום: יוגב אזורי
כובע ליידי מחיר 15 שקלים צילום: יוגב אזורי

"ציירי לך שפם"- מחלקת איפור צבעונית ומדליקה: קולקציה עשירה של מוצרי איפור לפורים: ערכות איפור לפנים במגוון דגמים, מדבקות לפנים, לקים, קישוטי ציפורניים, אודמים, אבקות לקישוט השיער ועוד.

צילום: מקס סטוק
אסטרונאוט מחיר 49.90 שקלים צילום: מקס סטוק

משלוחי מנות: במחלקת "סוכריה" במגוון סניפי הרשת  תוכלו להצטייד במשלוחי מנות ארוזים או לקנות את כל הממתקים הכי שווים להכנת משלוח המנות המשתלם והיפה ביותר! את הקופסה, הכלי או הסלסלה בתוכה תרצו להכניס את משלוח המנות שלכם תוכלו גם להשיג אצלנו.

DIY: רוצים להכין משלוח מנות יצירתי? מתכננים פעילות הכנת מסיכות או רעשנים עם הקטנטנים? משקיעים בסעודת פורים מעוצבת? מחלקת היצירה עומדת לרשותכם עם מגוון פריטים שיסייעו לכם בהכנת עבודות יצירה חגיגיות ומשמחות.

רשת  Max חרטה על דגלה את אסטרטגית  first price- best price, שהביאה ליצירת קהילת לקוחות מסורים ונאמנים, המלווים אותה ובוחרים בה כל פעם מחדש.