עמוד הבית » מה קורה בהופעה של מנטליסט

מה קורה בהופעה של מנטליסט

צילום: unsplash
אתם אוהבים קסמים? איך אפשר שלא? אמנם היום נדמה כאילו הופעות של קוסמים רלוונטיות בעיקר לילדים. אבל האמת היא כי הופעות כאלו רלוונטיות לבני כל הגילאים.

אומן חושים הוא לא ממש קוסם. כמו שהוא מי שיודע לנתח את ההתנהגות של האדם מולו ולהשתמש בו בשביל להפתיע את הקהל. אם אתם מחפשים הופעה בלתי נשכחת, כזו שתגרום לכם לצחוק בפרעות, לפתוח את הפה בתדהמה ועוד, הישארו איתנו.

אנחנו לא מתקשרים במילים בלבד

אתם ממש לא צריכים להיות אומני חושים כדי לדעת כי כולנו, מעבירים מסרים לא רק באמצעות מילים. מספיק להיקלע לאי הבנה דרך אפליקצית וואצאפ או להקשיב לשיחה של אמא עם בנה המתבגר ואנחנו כבר מבינים כי בני האדם מעבירים מסרים ממש לא רק באמצעות המילים שיוצאות להם מהפה בלבד. הופעה של מנטליסט ישראלי היא באמת הרגע בו הידע הזה מתנקז לכדי גאונות. במהלך המופע מנתח האומן את תנועות הגוף של המשתתפים העולים מהקהל. הוא יודע איך 'לשחק להם עם המוח'. לעיתים הוא ידע לנחש משהו שהם לא רוצים לספר. במקרים אחרים הוא יצליח לשתול רעיונות בראש של המשתתפים מהקהל, ממש כאילו אלו חשבו על כך בעצמם. מדובר על חוויה יוצאת דופן ומרגשת. כאשר האומן על הבמה אכן שולט בטכניקה אנחנו מקבלים הצצה חד פעמית ומדהימה, לאופן בו פועל המוח שלנו. המוח האנושי.

למה אתם פשוט לא יכולים לפספס הופעה כזו

כאמור, כולנו אוהבים קסמים. יש משהו מרגש בצפייה במי שיודע איך לקחת את המחשב המדהים אותו אנחנו סוחבים איתנו לכל מקום, זה המוח שלנו וכמו לגלות לנו עליו משהו חדש. כמובן, מנטליסט ישראלי מוכשר לא יודע רק לקרוא שפת גוף או לנתח התנהגות של מתנדב על הבמה. אלא, מדובר על מי שיש לו את הכישרון לאחוז בקהל. לתת לו להרגיש כאילו הזמן כמו עומד מלכת. שעה שדברים יוצאי דופן ומרגשים באמת מתרחשים על הבמה בזמן אמת.

היופי בהופעה הזו היא שהיא יכולה להתקיים בכל מקום. היא יכולה להצליח מול קהל גדול והיא יכולה להתאים למסיבת יום הולדת פרטית. מנטליסט ישראלי מצויין יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות כדי שההופעה תיראה אחרת בכל פעם. הרי כולה מבוססת על משתתפים מהקהל. כך שהמופע במידה רבה הוא פשוט שיקוף של האנשים אשר בחרו להגיע להופעה המיוחדת הזו באותו היום.

אם אתם לא מכירים את ליאור סושרד זה הזמן להכיר

ליאור סושרד הוא מנטליסט ישראלי, אשר נחשב בעיני רבים לישראלי המצליח בעולם. סושרד הוא לא רק אומן במה יוצא דופן, מנטליסט מוכשר אשר יודע להפוך כל מופע לאירוע חד פעמי. אלא, מדובר על מי שליווה את ברברה סטרייסנד בהופעות שלה ברחבי העולם. מי שביקר בביתן של האחיות קרדישיאן ומי שביקר אפילו בבית של גניפר לופז. סושרד הפך בן בית בתכנית אירוח בארצות הברית ובאנגליה ואם יש הופעה אותה אתם לא יכולים לפספס, הרי זו הופעה של סושרד.

אז אם בא לכם לצפות במופע חד פעמי. אם אתם רוצים לצחוק בפרעות ולעמוד נדהמים בסיטואציה אותה לא הייתם יכולים לחזות מראש. זה הזמן להזמין כרטיסים למופעה הבא. אתם לא תצטערו על הבחירה הזו. האמינו לנו.