עמוד הבית » כנס איגוד הפלסטיקאים השנתי בישראל

כנס איגוד הפלסטיקאים השנתי בישראל

כנס האיגוד לכירורגיה פלסטית השנתי מימין גל עטיה מנהלת שיווק קנדלה, טוביה... צילום יחצ
חברת קנדלה (לשעבר סינרון-קנדלה), מובילת השוק העולמי במכשור רפואי-אסתטי, הציגה בכנס של האיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית השנתי שנערך השנה במלון הילטון בתל אביב.

השנה הוצג לכירורגים הפלסטיים פרוטוקול טיפולים חדש המשלב שני מכשירים מנצחים מתוצרת החברה. הטיפול המשולב מהווה תחליף לא ניתוחי למתיחת פנים, ומאפשר טיפול הן במרקם העור, והן בהרמה ומיצוק.

מכשיר ה Profound , מבוסס טכנולוגיית גלי רדיו עם מחטים המבטיחה בטיפול אחד ויחיד וללא ניתוח, חידוש והידוק עור הפנים וצוואר, הפחתת קמטים ועור רפוי תוך עיצוב והדגשה של קווי הלסת, ויעילות בטיפול בסנטר כפול.

הפרוטוקול המשולב שלו עם מכשיר – CO2RE  המבוסס לייזר פרקציונלי ונועד לחידוש פני העור, ואף מתאים כחלופה לטיפולי הלייזר המסורתיים ולטיפולי פילינג רפואיים, בכך שאינו פוגע בכל שטח פני העור.

עוד בלט בכנס המיתוג החדש של החברה, שהחלה דרכה כ"סינרון" והפכה השנה ל"קנדלה" בתהליך מיתוג מחדש שהוכתר כהצלחה בינלאומית שמציבה את "קנדלה" בחוד החנית של האסתטיקה הרפואית בעולם.

טוביה קלוגהפט, מנהל קנדלה ישראל, מסכם "אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו כבר שנים רבות, וגאים לספק להם את הפתרונות החדשניים ביותר, המבוססים על מחקר מדעי של עשרות שנים. המכשור של  קנדלה ממשיך להיות הנוח ביותר עבור אנשי המקצוע, והבטוח ביותר עבור המטופלים".

הוספת תגובה

הוספת תגובה