עמוד הבית » לאפשר לניסים להתרחש

לאפשר לניסים להתרחש

צילום: יפעת גולני נהרי, Be you Studio
"זו השליחות שלי בעולם. טוב, אחת מהן" אומרת עם חיוך שירי מילר לב.

שירי, בת 43, גדלה בעמק הירדן, נדדה בערים שונות במרכז הארץ וקבעה את ביתה באורטל, שבצפון רמת הגולן, משם היא עוסקת בקידום עסקים, טיפול באנשים, רוחניות, ובעיקר – בחיבור ביניהם. בנוסף, היא פועלת בשנים האחרונות לחשיפת שיטת הו'אופונופונו לקהל רחב במסגרת סדנאות דיגיטליות, סדנאות פרונטליות ובחודש אוקטובר האחרון הוציאה לאור ספר שהינו מדריך מעשי על השיטה. "חברה טובה אמרה לי לפני מספר שנים שאני מתורגמנית – דוברת שתי שפות – השפה הרוחנית והשפה המקצועית של העסקים."

מה הקשר בין העולם העסקי לבין נפש האדם?

"הקשר הוא הדוק. ישות עסקית מושפעת ישירות מהתדר האנרגטי של האדם שאחראי לה, שמנהל אותה, שפועל בתוכה ומעוד גורמים נוספים סביבה, ואלו נוצרים ממצבו הרגשי, הנפשי והפיזי של מי שקשור בעסק, כמו גם מהיבטים רוחניים שמלווים אותו.

המטרה שלי היא לזהות מה קורה מבחינה אנרגטית ולסייע בשינוי הנדרש. לצורך כך אני משתמשת בכלים מעולמות שונים. זה כולל פעולות מותאמות לחוקי היקום המתבקשים, כלים טיפוליים כגון ביואורגונומי והו'אופונופונו, כלים עסקיים של תכנון אסטרטגי, איפיון עסקי שיווקי, הקמה ותפעול מערכות השיווק הנדרשות ועוד.

אלו כלים את מביאה לתוך העולמות הללו?

"קודם כל חיבור פנימי ללב וחיבור לבריאה. משם מגיע הכוח שלי והידע. מלבד אלו, בפן הטיפולי, יש באמתחתי ארגז כלים שכולל רפלקסולוגיה קואורדינטיבית, רייקי, אוריקולותרפיה (דיקור אוזן), עיסוי הוליסטי, ביואורגונומי, אקסס בארס וכמובן הו'אופונופונו.

בפן העסקי, אני מגיעה מעולמות של ניהול פרוייקטים, מערכות מידע, ניהול ופיתוח הדרכה ועולמות השיווק והדיגיטל.  את העסק הראשון שלי פתחתי כבר בגיל 20. מלבד הלימודים שלמדתי והניסיון שצברתי, אני אוטודידקטית וכלים רבים למדתי (ועודני לומדת) לאורך הדרך.

אגב, התואר הראשון שלי הוא בכלל בהיסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה ולמדתי גם לימודי תיירות. המשמעות עבורי היא העובדה שבחיים הכל אפשרי, והכל מתחבר לכל. אנחנו לא חייבים לבחור דבר אחד, אלא ראוי שנבחר בכל מה שמעניין אותנו וטוב לנו." מילר-לב מעבירה סדנאות במסגרות פרונטליות ודיגיטליות. וכן סדנאות בארגונים בשני נושאים עיקריים.

"סדנת הו'אופונופונו – לאפשר לניסים להתרחש' היא סדנה פרונטלית שאני מקיימת בדרך כלל ביחד עם בטי רוקאווי בביתה שבארסוף או במסגרת של סדנאות מוזמנות במקומות שונים בארץ. בנוסף, אני מציעה את הסדנה "הו'אופונופונו – חיים ללא מגבלות" שהינה סדנה דיגיטלית."

"הו'אופונופונו היא שיטה עמוקה, פשוטה ופרקטית לשימוש יומיומי, שמתמקדת בסליחה כבסיס לריפוי.

צילום: יפעת גולני נהרי, Be you Studio

השיטה מאפשרת לכל אדם לחיות חיים טובים יותר על ידי שחרור הטבעות שחקוקות בנשמה שלו ומייצרות שוב ושוב חוויות ואירועים בלתי רצויים ו/או מגבילים. הו'אופונופונו מאפשרת לאדם לנקות את הזכרונות האלו ולהגיע לבסיס הטהור של הנשמה ולחיבור ישיר לאהבת הבורא ולהשראה שלו, וכשההשראה נכנסת ונמצאת בחיינו, מתרחשים ניסים.

ניסים לא שמורים ליחידי סגולה ולא צריך להגיע למצבי קיצון בשביל להתפלל לנס. כדאי ורצוי לאפשר לניסים להתרחש בחיינו בכל רגע נתון. אנחנו כולנו ראויים לזה."

סדנה נוספת נקראת "התעוררות לשפע", שהדגש בה הוא קודם כל ההבנה השפע קיים בחיינו כל הזמן, רק צריך להתעורר אליו ולהושיט יד. זו סדנה שנועדה לאפשר תהליך של ניקוי אנרגטי, ריפוי עמוק ושינוי תדרים ליצירת שפע בחיים. כל החיים.

"כמטופלת או "סטודנטית" בסדנאות, יותר מדי פעמים היתה חסרה לי תשובה על שאלת ה"איך?" – איך לבצע את השינוי, איך לנטרל את מה שחוסם אותי, איך להשיג ריפוי? זו אחת הסיבות שכל כך חשוב לי לתת כלים מעשיים ליישום מיידי. כל הסדנאות שלי כוללת פרקטיקה מעשית.

למרות שאני חיה את זה ביום-יום שלי, אני נדהמת בכל פעם מחדש מהתמורות שחלות אצל המשתתפות בסדנאות.
למשל, משתתפת אחת מכרה את ביתה אחרי זמן ארוך מאוד שהוא עמד למכירה, ועוד העזה והצליחה למכור אותו במחיר גבוה מהמחיר שקבעה טרום הסדנה. אישה אחרת, שהתאלמנה לפני מספר שנים, סיפרה בהתרגשות שהיא נפתחה אל העולם, החלה ללבוש שמלות צבעוניות והחלה מערכת יחסים לראשונה עם גבר חדש מזה שנים. משתתפת שלישית סיפרה שפשוט "הכל נפתח!" – קידום בעבודה, נסיעה לארצות הברית עם כל המשפחה ועוד בתקופת קורונה, מערכת היחסים עם בן הזוג שהשתפרה ועוד."

 האפשרות להגיע לניסים הללו היא רק במסגרת סדנאות?

"לא. אני עורכת פגישות טיפוליות אישיות, לרוב בZOOM או טלפונית.

מה מביא אדם להגיע לאחת הסדנאות האלו?

"אנשים קמים בבוקר ומבינים שמשהו לא עובד כמו שהם רוצים, לפעמים הם עוברים חוויה או טלטלה בחיים כמו אובדן, קושי, חרדות, מחשבות רעות או מחלות. יש גם מי שפשוט רוצה לדעת וללמוד, להיפתח לידע חדש.

לאחר הסדנאות שלך יש לאנשים יכולת להתרומם?

"יכולת יש תמיד, ואחרי הסדנה גם יש כלים.ישנם אנשים שיתחילו לתרגל הו'אופונופונו ו/או שפע ויראו שינוי מיידי, יש כאלה שייקח להם יותר זמן – תלוי מה התהליך שהם צריכים לעבור. יש גם מי ששמים בצד את הלמידה והתרגול. מה שאני מלמדת מחייב שילוב באורח החיים והטמעה בחיי היומיום. מי שמתרגל חש בשינוי חיובי בחייו.

אנחנו לא הופכים להיות חפים מחוויות ואירועים נוספים שעשויים לטלטל אותנו באופן מוחלט, אבל כאשר מתרגלים על בסיס קבוע, אז גם אם אנו ניצבים בפני אירוע שכזה, אנחנו חזקים יותר ויש לנו ידע מעשי כיצד להתמודד עימו.

צילום: יפעת גולני נהרי, Be you Studio

מה הם הכלים שלך לחיזוק עצמי?

"יש הרבה, חלקם קבועים וחלקם משתנים בהתאם לצורך.אני פותחת כל בוקר עם הגנות למי ולמה שחשוב לי. ומחזקת בהגנה נוספת גם במהלך היום. אני מתרגלת הו'אופונופונו כל הזמן. אני מדליקה נרות ו/או מרווה מיובשת לטיהור, אני מתרגלת שפע – את כל מה שאני  מלמדת בסדנה שלי, ויש עוד."

שירי מספרת שכאשר היא מתכוננת לסדנה מסוימת היא תמיד מבקשת שהאנשים הנכונים יגיעו אליה, כאלו  שעבורם הנושא הוא מדויק באותו הזמן. "בסדנאות שהעברתי הקבוצות היו מדהימות והתקיימה דינמיקה מיוחדת בין המשתתפות, וכן, עדיין רוב המשתתפות הן נשים".

הוצאת ספר חדש לאור ממש בחודש האחרון – "נכון! זה מצחיק, כי לפני יותר משנה התחלתי לכתוב ספר אחר (הוא עוד יגיע..), אבל הרגשתי בעצמות שהספר הזה, שיצא עכשיו, צריך לתפוס את הבמה. הספר נקרא "לאפשר לניסים להתרחש באמצעות הו'אופונופונו" והוא מדריך מעשי (הכי מעשי) ללימוד השיטה והתרגול שלה.

היה לי חשוב שכל אחד ואחת יוכלו ללמוד ולהשתמש בכלי הזה, גם אם אין להם את הזמן והפנאי להגיע ו/או להשתתף בסדנאות. הפידבקים נהדרים וזה ממלא לי את הלב."

איפה ניתן לרכוש אותו?

דרך האתר שלי, ברכישה ישירה 😊

איפה את בעוד חמש שנים?

"חיה בכל מקום על הגלובוס, מתרגלת ומלמדת כלים רוחניים שייצרו חיים ראויים וטובים לי ולבתי האהובה, ועושה טוב בעולם. הייעוד שלי בעולם הזה הוא ריפוי, והשליחות שלי היא לעשות טוב".

טיפ לקוראים

"כל מה שמתרחש בחייכם נמצא בתוככם ושייך לכם. אתם לא צריכים לחכות לאף אדם שיעשה משהו כדי שיהיה שינוי חיובי בחייכם וכדי שיתרחשו ניסים. קחו אחריות מלאה על החיים שלכם, בקשו, סמכו והרפו".