עמוד הבית » להזמין תור באינטרנט – כמה פשוט, ככה משתלם!

להזמין תור באינטרנט – כמה פשוט, ככה משתלם!

צילום PIXABAY
אתם עוד מגיעים למקומות מבלי להזמין תור? קובעים תור דרך הטלפון או העובדים בסניף? להזמין תור באינטרנט זה לא רק פשוט אלא גם משתלם בחסכון בזמן, כסף, מאמץ והרגשה אישית. אם הזמן שלכם חשוב ואתם לא רוצים להמתין יותר מדי זמן בהמתנה לתור, ארגונים ומוסדות רבים מאפשרים לכם לקבוע תור מראש באינטרנט וליהנות מהקדמה.

החלטתם להזמין תור באינטרנט? בחרתם בדרך המשתלמת!
אם יצא לכם להגיע לבנק באופן פרונטלי ללא הזמנת תור באינטרנט כנראה שחוויתם ייאוש, אנשים שלא קבעו תור באינטרנט ממתינים זמן רב יותר מאנשים שקבעו תור באינטרנט.

תור אונליין לא מצריך מכם להתקשר לאף אחד, לקבל את כל התאריכים והשעות האפשריים עבורכם, לחשוב כמה זמן שתרצו מתי התאריך הנוח ביותר עבורכם ולקבוע תור מתי שתרצו וללא קשר לשעות פעילות פרונטלית או של המוקד הטלפוני.
הזמנת תור מראש באינטרנט כבר לא רק עוד להיט של העשור האחרון, כל הצדדים יוצאים מרווחים כאשר המוסד או החברה שמאפשרים לכם להזמין תור מראש זוכים לקצר תורים ולייעל תהליכים ואתם זוכים באפשרות נוחה לקביעת תור, קצור זמן המתנה, העדפה על פני אנשים שלא קבעו תור מראש ואף חיסכון בכסף שמתבזבז על הזמן אותו אתם צריכים להמתין לחינם במידה והגעתם ללא תור.
בישראל ארגונים רבים מאפשרים הזמנת תור ובניהם קופות החולים, דואר ישראל, בתי החולים, משרד הרישוי, הוצאת דרכון או תעודת זהות, טיפת חלב, שגרירויות, סופר- פארם וארגונים רבים נוספים.

האם חייבים להזמין תור דרך האינטרנט?
עתיד הזמנת תור באינטרנט ברור, מלבד העובדה שיותר ארגונים ומוסדות פרטיים מאפשרים הזמנת תור אונליין, עקב הקורונה הואץ הצורך בריחוק ופעולות מרחוק וכיום ניתן לראות מגמה המחייבת הזמנת תור מראש.
חלוצה מפתיעה בחיוב הזמנת תור באינטרנט היא דואר ישראל, אם לא ביקרתם בסניפי הדואר בשנה האחרונה ייתכן ופספסתם את דרישת הדואר לקבוע תור באינטרנט מראש (באתר או באפליקציה).

בדואר מחפשים שיטות להתייעלות ושיפור השירות וכיום מרבית סניפי הדואר אינם רק מאפשרים הזמנת תור מראש, אלא מחייבים להזמין תור באינטרנט ואם לא קבעתם תור מראש ייתכן ולא יאפשרו לכם לקבל שירות.
אם תרצו לקבוע תור לחיסון קורונה בקופת החולים הקופות יעודדו אתכם לקבוע תור באתר האינטרנט או באפליקציה, מי שירצה עדיין יוכל לקבוע תור בטלפון אך לשם כך יצטרך להתקשר רק בשעות הפעילות, להמתין זמן רב יחסית לנציגים, לקבל מספר בודד של הצעות ולהגיע להחלטה במהירות במעמד השיחה.

השלב הנוכחי הוא עידוד קביעת תור אונליין ברמה גבוהה, אך בדומה לדואר ישראל ושירותים שונים בקופות החולים לרופאים מסוימים, השלב הבא של מקומות רבים בישראל הוא לחייב קביעת תור מראש לצורך התייעלות שרירותית, תפעולית ויצירת סדר חדש שלא אפיין עד כה את השירות בישראל.

הוספת תגובה

הוספת תגובה