עמוד הבית » להחזיר את הניצוצות

להחזיר את הניצוצות

צילום:pexels
אתם בזוגיות ארוכה, בין אם אתם נשואים ובין אם לא, בין אם יש ילדים ובין אם לא, זה לא באמת משנה. הזמן עושה את שלו. אתם חולקים בית, ראיתם אחד את השני בכל מיני מצבים קצת פחות סקסיים.. אתם חולקים שירותים? עושים כביסות משותפות? כבר גיליתם שלא הכל פרחים ופרפרים.

קבלו חמישה טיפים לריענון הזוגיות והחזרת הניצוץ בעיניים.

  1. הלבשה תחתונה

נכון, הוא ראה אותך ישנה בתחתוני מחזור ובחולצת סוף מסלול של האקס שלך.

נכון, הוא מתעקש שזה בזבוז זמן כי גם ככה המטרה בסוף היא עירום.

נכון, הגוף שלך אולי כבר לא נראה אותו דבר ואם עברת לידות אז גם הביטחון שלך אולי קצת נפגע.

תאמיני לי, יש להלבשה תחתונה סקסית המון כח. לא רק עבורו, אלא גם עבורך. סט תחרה או סאטן בצבע שמתאים לך, יכולים להכניס את שניכם למוד של פרו ורבו. את יכולה למדוד בחנות ולמצוא את הסט שיתאים למבנה הגוף שלך.  ואם את מתביישת, או לא רוצה להוציא מאות שקלים. כנסי לשיין!! תמצאי שם גם את המידה הנכונה וגם את המחיר הנכון עבורך.

  1. סקסטינג 

כן כן, כמו בסרטים, כמו כשהייתם בתחילת הדרך. אפילו אם אתם נפגשים עוד שעה ואפילו אם הייתם ביחד לפני שעה. הודעה סקסית שבא לכם אחד על השני, או מה שהייתם רוצים שיקרה הלילה. יכול להכניס את שניכם למוד הנכון. מניסיון, לפעמים כתיבה באה הרבה יותר בטבעיות ובקלות מאשר לומר את המלים פנים מול פנים.

צילום:pexels
  1. פורפליי

אל תוותרו על פורפליי. גם אם אתם עייפים. גם אם אתם חוששים שהילד יתעורר. פורפליי מושקע, משובח, נשיקות ארוכות, מגע, ליטופים, הצוואר, הבטן, המותניים הירכיים. כולם אזורים שיכולים להכניס אתכם לאווירה. תשקיעו, אפילו אם זה רק עשר דקות. גם אם זה לא במיטה! מגע עדין, שליחת ידיים במטבח בזמן הבישולים. חיבוק ארוך. זה יעשה את כל ההבדל.

  1. יוזמה 

אל תחכו לצד השני שייזום. גם אתם אתם אלה שיזמתם בפעם או בחמשת הפעמים הקודמות. תיזמו, תראו לצד השני כמה הוא עושה לכם את זה. כמה אתם רוצים אותו. כמה בא לכם..אין אגו במערכת יחסים בריאה ובמיוחד לא בסקס. תראו שאתם רוצים.

צילום: pexels
  1. תקשורת. 

זה אולי הטיפ הכי חשוב לכל היבט במערכת היחסים ולא רק בסקס. דברו על הכל, דברו על מה שאתם רוצים. תתקשרו מה שנעים לכם ומה פחות. אל תצפו שהצד השני ינחש. גם אם אתם ביחד עשור. תמיד אפשר ללמוד משהו חדש. אם לא תדברו, לא תדעו. כמה פשוט, ככה חשוב.

עדי קרנקורס- סופרת אירוטיקה ומנחת סדנאות זוגיות ומיניות: צילום: יחצ

מאת: עדי קרנקורס- סופרת אירוטיקה ומנחת סדנאות זוגיות ומיניות

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה