עמוד הבית » לילות מוז"א באוגוסט: הופעות שאסור לכם לפספס

לילות מוז"א באוגוסט: הופעות שאסור לכם לפספס

TZLil - photo by Hila Cohen
בכל יום חמישי יתקיימו במוזיאון ארץ ישראל, ת"א, הופעות של מוזיקאים על גג המוזיאון בשעה 19:00

מיזם מיוחד לביאנלה לאומנויות ולעיצוב, בשיתוף איגוד המוזיקאים החדשה ואגף התרבות של עיריית תל־אביב.

מעל גג המוזיאון ישמיעו היוצרים הצעירים  של מוזיקת האינדי בישראל את צליליהם ושיריהם מז'אנרים מוזיקליים שונים – גרוב ג'אז אוריינטלי, פופ מזרח תיכוני, היפ הופ בערבית ובאנגלית, אינדי פולק ישראלי ועוד.

6.8   אדם בן עזרא – גרוב ג׳אז אוריינטלי

אשף הקונטרבס הבינלאומי אדם בן עזרא מציג סולו אלקטרוני חדש וחומרים טריים מאלבומו –

Hide and Seek. בן עזרא מייצר קול ייחודי בקונטרבס. יצירתו ונגינתו זוכות להצלחה בינלאומית אדירה עם עשרות מיליוני צפיות בסרטוני הרשת שלו וקהל עוקבים גדול ברשתות החברתיות, מאות הופעות סולו ברחבי העולם, ופתיחת מופעים לכמה מענקי הפיוז'ן של העשורים האחרונים: Snarky Puppy, Pat Metheny Victor Wooten, Richard Bona

Adam-Ben-Ezra
-photo-by-Ron-Kohen

13.8  Saz with special guest Sun Tailor – היפ הופ בערבית ואנגלית

סאז הוא שם הבמה של סאמח זאקוט, מהאמנים המובילים בסצנת ההיפ הופ המקומית. הוא הופיע בפסטיבלים בכל רחבי העולם, שיתף פעולה עם בלקן ביט בוקס והדג נחש, וחימם את הראפרית Little Simz בהופעתה בארץ. סאז יארח את הזמר והיוצרSun Tailor  עימו הוציא סינגל משותף – Wake Up Now שזכה להצלחה רבה ואף נכנס לפלייליסט של גלגל״צ

20.8  פלורה

פלורה (לירון משולם) היא זמרת, יוצרת ומפיקה, מהקולות הבולטים במוזיקה האלקטרונית המקומית. בעשור האחרון הופיעה בפסטיבלים ברחבי הארץ (פסטיבל הפסנתר, אינדינגב, פסטיבל חשיפה). בשנים האחרונות ביססה את מעמדה כיוצרת שלא מפסיקה להשתנות ולחקור גבולות – מהמוזיקה שהיא מפיקה עבורה דרך צלילים שהיא כותבת למחול ועד לקורסים שהיא מעבירה ליוצרים צעירים.

flora –
by Goni RIskin

27.8  JonZ – אינדי פולק ישראלי באנגלית

JonZ הם צמד פולק שנולד כתוצאה מהקשר החזק בין בני הזוג ג'ניה וסילנקו ויואב אור. בבית קטן ומבודד על צלע הזמארין המשקיף לכרמל, התחילו בני הזוג לכתוב מוזיקה. במהלך ארבע השנים האחרונות הם פירקו והרכיבו מחדש את השירים, עד שזיקקו אותם לכדי יצירה חדשה ומרתקת – שירי פולק עוצמתיים העטופים בשובל אלקטרוני ובו בזמן עדינים, שמתכתבים עם מקומות בהם ביקרו במסעותיהם ברחבי הגלובוס, ומושרים בשני קולות. דרך החיים שבה בחרו היא המהות והקו המנחה של ההרכב. הרצון לחיי נדודים, לצד עשיית אומנות מגוונת באופן מתמיד, מאפשר לצמד לייצר שפה אקלקטית ייחודית.

JonZ
צילום יחצ

המיזם מתקיים בהתאם להנחיות התו הסגול

 פרויקט האמן הסודי – מפגשים עם אמני הביאנלה

בואו להכיר את האמנים מאחורי היצירות ולשוחח איתם.

בכל יום שלישי בבוקר נפרסם את שמות האמנים שיפגשו אתכם בחללי הביאנלה. שמות האמנים ושעות המפגשים יפורסמו באתר, בפייסבוק ובאינסטגרם – עקבו אחרינו!

מוזיאון פארק פתוח – מוזיאון בטוח!

מוז"א, מוזיאון ארץ־ישראל, תל־אביב פתוח בתנאים מוקפדים של התו הסגול.

מוז"א הוא מוזיאון פארק פתוח ובטוח, הפועל עפ"י כל ההנחיות משרד הבריאות.

בשל המצב התוכנית נתונה לשינויים

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה