עמוד הבית » לימון שווה המון

לימון שווה המון

צילום:pexels
עונת הלימונים חוזרת אצלי בגינה בשפע של לימון ננסי, וגם ליים חמוץ מתוק ללא חרצנים. מתקרר מזג האוויר והכיף הגדול שלי להכין כוס תה חם עם חצי לימון ננסי וכפית דבש. טעים מריח נפלא ונעים.

כמובן בקיץ משקה כזה בטמפרטורה של 50 מעלות בצל הוא בלתי אפשרי, במקומו אני מכינה בקבוק זכוכית של ליטר מים עם 6 טיפות שמן אתרי לימון. מרווה טעים ומאד יעיל לגוף.אז כמו שנאמר, לימון מוסיף המון, אצל הסבתא שלי ניקוי כלי כסף עם רם ולימון. אצל העוזרת התמניה של הורי היה לימון מצרך חשוב לחילבה הטעימה שהיתה מכינה.

מעבר לכך, לשמן לי היום יש שמן אתרי לימון יש לו יכולות נהדרות לגדומה בניקיונות הבית. לפני שמניחים ניר כסף לשמור על השיש לפסח מורחים שמן אתרי לימון והשישי נשאר כמו חדש ולא נוצרים כתמי עובש. בנוסף, יעילותו היא גם כממריץ, מסייע למצב רוח חיובי. בהיותו בעל תכונות נוגדות חימצון הוא פועל נהדר נגד וירוסים ושאר חבריו. גם מבריק כלים נפלא- כוס מים + כוס חומץ+10 טיפות לימון להכניס לבקבוק עם ספרי ולעבודה. קטנה לסיום כאשר מכינים טחינה ואין לימון טבעי בבית שמן אתרי טהור עוזר להכין טחינה משובחת בטעם וריח לימונים.

צילום:pexels

אך, אשתף בחוויה אישית באחד מביקורי הנדירים אצל רופאת הנשים בסיום בדיקה שגרתית היא בקולה הרועם מבקשת מימני לשבת. פני קיבלו ישר צבע של קיר לבן וברכי פקו. היא מתבוננן בי ושואלת יש לך בריחת שתן? סליחה מה? שלפוחית השתן שלך בנטייה 3 שיש 4 נטיות ושלך גבולית ל 4 שזה אומר ניתוח. אז מה אני שואלת כאחת שלא מבינה מה נאמר לה? הרופאה בשלה ממשיך לחקור אותי, יש או אין לך בריחת שתן? לא אין אני עונה בקול רפה ומפוחד. האם את מתעמלת היא מרעימה עלי בקולה– תשובתי לא. האם את רוקדת? עניתי רק בחתונות. מבטה מלא סימני שאלה. האם התחלת לעשות משהו חדש? מה לספר לה על נכדים, כלבים חתולים?

צילום:pexels

הבטתי לתוך עיניה ובלחש אמרתי אני שותה כול יום ליטר מים עם 6 טיפות שמן אתרי לימון. טוב ענתה להתראות בעוד שנה. יצאתי מחדרה הרגשת של תסכול ומבוכה. בדרך לביתי התקשרתי למורה שלי לארומתרפיה מעשית וספרתי לו מה אירע. מעברו השני של הקו נשמע קול צחוק דבר שכמובן הלחיץ אותי מאד. מה מצחיק בנטייה 3.5 של שלפוחית השתן ואיום בניתוח שאגתי? הרגעי הכול לפי הספר. שמן אתרי לימון מפעיל את השרירים הטבעתיים. נשמתי לרווחה. את זה אני מבינה שרירים טבעתיים הם אילו שאחראים על הסוגרים שלנו ועוד דברים חשובים בגופינו.

צילום: באדיבות עידית דגן

אחרי שפסק הצחוק של המורה שלי שאלתי – אז להמשיך לשתות 6 טיפול שמן אתרי לימון בליטר מים?

נחשו מה הייתה תשובתו .

ואני אני ממשיכה לשתות כול יום 6 טיפות בליטר מים ועדין אין בריחת שתן. הללויה.

מאת : עידית דגן יועצת עיסקית אחרת