עמוד הבית » ליסינג פרטי – לא חייבים לקנות רכב בכדי ליהנות ממנו

ליסינג פרטי – לא חייבים לקנות רכב בכדי ליהנות ממנו

צילום pexels
רכב חדש מהווה כחלום המשותף לאנשים רבים, העניין הוא שרבים מהם "חולמים" כבר שנים מבלי שיש להם את היכולת הכלכלית להגשים. האור בקצה המנהרה יכול לבוא לידי ביטוי בצורה של ליסינג פרטי – אשר הביקוש אליו הולך ועולה בשנים האחרונות ולא בכדי..

ליסינג פרטי מאפשר לאלו אשר חושקים ברכב חדש, ליהנות מרכב "מהניילון" וזאת מבלי שהם יצטרכו לחסוך את סכום הכסף הנדרש עבור הרכישה.
בעסקת ליסינג פרטי משלמים לחברת הליסינג מקדמה ותשלום חודשי קבוע, אשר נקבע במעמד ביצוע העסקה. עם סיום עסקת הליסינג, מי שירצה בכך יוכל לרכוש את הרכב, כאשר התשלומים החודשיים אותם שילם יקוזזו ממחירו של הרכב.
אופציה נוספת, היא כמובן, להחזיר את הרכב בסיום העסקה ולהשתדרג ברכב חדש ובעסקת ליסינג חדשה.

מסלולים נוספים לרכישת רכב
ליסינג פרטי הוא לא מסלול הרכישה היחידי אשר מוצע לאלו אשר מעוניינים לרכוש רכב חדש, אך אין ברשותם את ההון הראשוני הנדרש עבור המטרה.
כיום, ניתן למצוא גם מסלולים נוספים לרכישת רכב חדש כמו מימון בנקאי לרכב ומימון דרך היבואן.
כן, גם היבואנים זיהו את השאיפה המשותפת לאנשים רבים לרכוש רכב חדש, לצד המגבלה הכלכלית אשר מונעת מהם מלהוציא את אותה השאיפה אל הפועל.
לכן, כיום רוב היבואנים מציעים מסלולים מימון לרכישת רכב חדש, כאשר, ההלוואה במסלול מימון זה ניתנת על ידי חברת מימון חיצונית אשר עובדת בשיתוף פעולה עם אותו היבואן – כאשר, היתרון שכל התהליכים מתבצעים מול נציג מטעם סוכנות הרכב, מה שמונע מהלקוח את הצורך להתמודד עם בירוקרטיות מורכבות ומסובכות.
יתרון נוסף הטמון במימון דרך היבואן, טמון בעובדה שבמקרים רבים ההלוואה תינתן בתנאים מועדפים.
אופציה נוספת היא כאמור, מימון בנקאי – כאשר הבנקים מעניקים במקרים רבים הלוואות בתנאים נוחים לצורך קניית רכב – חשוב להדגיש שגם במקרה הזה, ההמלצה תהיה לערוך סקר שוק מקיף מול מספר בנקים ולקבל בסופו של תהליך החלטה מושכלת.
מכיוון ששלושת פתרונות המימון המדוברים טומנים בחובם יתרונות ויכולים להתאים עבור חלק מהמבקשים לרכוש רכב חדש.
ההמלצה עבור כל מי שמעוניין לרכוש רכב חדש, תהיה להכיר תחילה את כל המסלולים המוצעים לו ומאפשרים לו ליהנות מהרכב המבוקש – ובהתבסס על אותו המידע, לקבל בסופו של דבר את ההחלטה על המסלול האופטימאלי בעבורו.

ובחזרה לליסינג הפרטי..
ליסינג פרטי זאת עסקה אשר לא מתאימה לכל אחד. אומנם עסקה זאת טומנת בחובה יתרונות רבים ובראשם העובדה שהעסקה יכולה להיחשב לאטרקטיבית במיוחד ולכלול תכנית תשלומים נוחה ומותאמת יכולות וצרכים. יחד עם זאת, יש בעסקה זאת גם חסרונות שחשוב להכיר והחיסרון הבולט ביותר בא לידי ביטוי בעובדה שברוב המקרים, הרכב נרשם על חברת הליסינג ולא על הרוכש. מעבר לכך, העסקה גם לא תמיד תהיה משתלמת – לכן, חשוב לבחון את פרטיה בקפידה ואף לנסות ולערוך סקר שוק מול מספר חברות, במטרה לאתר את עסקת הליסינג הפרטי המשתלמת והמתאימה ביותר.
בסיכומו של דבר, ליסינג פרטי מהווה כעסקה אשר פותחת צוהר לאנשים רבים ליהנות מרכב חדש – על כל היתרונות הרבים אשר טמונים ברכב "מהניילונים".
יחד עם זאת, חשוב לבצע את העסקה בשיקול דעת, לאחר בחינת מלוא האלטרנטיבות המוצעות ובדיקת פרטי העסקה בצורה מעמיקה (תוך שימת דגש על האותיות הקטנות).
מי שיקפיד לנקוט בפעולות הללו וישקיע בחיפוש אחר עסקת הליסינג האופטימאלית, יוכל ליהנות בסופו של דבר מעסקה משתלמת ואטרקטיבית במיוחד, אשר תאפשר לו ליהנות מרכב חלומותיו

הוספת תגובה

הוספת תגובה