עמוד הבית » 4 המלצות לבחירת מטבח ע"פ סקרי קהל

4 המלצות לבחירת מטבח ע"פ סקרי קהל

מטבחי זיו- עיצוב הבית של אידה- רייצ'ל הלפרין, צילום אודי גורן
סקר חדש שנערך בחודש יוני 2021 ע"י קבוצת גאוקרטוגרפיה עבור מטבחי זיו מוצא נתונים מעניינים אודות השפעת הקורונה על התפיסה והשימושים במטבח הישראלי.

גיא נתן סמנכ"ל מטבחי זיו מסביר " בסקר האחרון של מטבחי זיו נמצא כי 55% מהישראלים בוחרים באיכות כגורם החשוב ביותר בבחירת חברת מטבחים. ניתן לומר כי הקורונה הביאה את הצרכן הישראלי להבנה כי איכות המותג, החוזק שלו, היציבות והביטחון שהוא נותן לצרכן הם החשובים והעיקריים בבואו של הצרכן לבחור חברת מטבחים."

עיצוב דניאל מיכאלי, צלם שרון צרפתי

עוד מסביר נתן : "הקורונה הביאה לשינויים רבים בתחום, המטבח הוא כבר אינו חלק זניח בבית, אלא מקום לאירוח ומקום שהישראלים רוצים להשקיע בו, אנו רואים עליה של 25% אחוזים במחיר המטבח הממוצע, הלקוח בוחר לעשות מטבח יותר גדול, לעיתים "על חשבון" חדרים אחרים בבית, הדרישה מהשטח לחומרים יותר יוקרתיים ומפותחים טכנולוגית כמו ננו פורמייקה ובנוסף, ניתן לראות עליה גדולה מאוד בדרישה לאי במטבח כאלמנט עיצובי.

אם החשיבה לגבי מטבחים הייתה פעם פרקטי או עיצובי, היום הלקוח הישראלי דורש שהמטבח שלו ימלא את שתי הפונקציות- מטבח מעוצב שהוא גם פרקטי לבישול ולאירוח".

מטבחי זיו צילום סוזי לוינזון

עוד עולה מהסקר כי כי ארבעת הפרמטרים החשובים ביותר הם: יותר מקומות אחסון, יותר משטחי עבודה, המחיר ומזווה גדול. כ-54% מהנשים שהשתתפו בסקר הצביעו על הפרמטר "יותר מקומות אחסון" כחשוב ביותר, "יותר משטחי עבודה" ביקשו 46%מהנסקרים, % 43 אחוזים שמו דגש על המחיר. בנוסף, נשים יותר מגברים שמו דגש על פרמטר "מזווה גדול" והפרמטר "נוחות העבודה" עלה עם גילם של הנסקרים.