עמוד הבית » לפתוח את השנה עם תכשיט חדש

לפתוח את השנה עם תכשיט חדש

הבורסה לתכשיטים. צילום יחצ.
היש שילוב יפה יותר משמלת חג המלווה בשרשרת יהלומים וזהב בעיצוב בינלאומי וייצור כחול-לבן ישראלי? מגוון התכשיטים בקולקציית החגים השנה יוצר מגוון בין תכשיטים הנותנים מראה דרמטי מרגש, לבין תכשיטים רגועים ושלווים.

בצד הדרמטי של תכשיטים היוצרים עניין ושיח עומדת סט תכשיטים היהלומים והזהב הרוכב על טרנד תכשיטי החוליות, אולם עושה שילוב עדין ומקסים בין חוליות זהב וחוליות משובצות יהלומים. היצרים תחושה של זרימה לצד חוזק.

עדינות מול חספוס.

צילום יחצ

לתכשיטים בקווים עגולים, ענוגים וזורמים שיתנו לכל בגד ולכל אאוטפיט נקודת זוהר מנצנצת יוקרתית וחמה הוציאו מעצבי רשת הבורסה לתכשיטים סט יוקרתי, מומלץ לשילוב עם שמלת חג בהירה מפשתן ויראה נהדר בכל אירוע ובכל מאורע בשנה הבאה עלינו לטובה.

צילום יחצ
צילום יחצ

חלק מהקולקציה של רשת הבורסה לתכשיטים לקראת החגים מוקדשת לשילובים של אבן אמטיסט ירוקה בתכשיטי יהלומים וזהב. האמטיסט הינו ממשפחת הקריסטלים, נוצרה כתוצאה מפעילות הרי געש בעידן הקדום וניתן למצוא אותה במעמקי אדמת ארצות דרום אמריקה. ברפואה הוליסטית מקבלת אבן האמטיסט מקום של כבוד בדגש על יצירת רוגע והרמוניה בין העונד את האבן לבין סביבתו.  בעיצוב של רשת הבורסה לתכשיטים הושם דגש על אבנים גדולות ומרשימות, היוצרות עניין ומשחק מנצנץ של גוונים ותתי גוונים שקופים, בעיצוב בינלאומי ובדגש על ייצור כחול-לבן.

צילום יחצ
צילום יחצ

לצד קולקציית התכשיטים מציעים ברשת הבורסה לתכשיטים מבחר שעונים אלגנטיים ביבוא בלעדי ממותגי French Connections ו Versace,DOXA.

צילום יחצ

שעוני ורסאצ'ה משלבים בין ערכי מותג העל הבינלאומי לעליונות טכנולוגית בשעוני יוקרה. לצד השעונים הנמכרים ברשת הבורסה לתכשיטים, ניתן למצוא מבחר של תכשיטים בעיצוב קלאסי ליצירת מראה בלתי נשכח. השעונים מעוצבים על פי ערכי הייסוד של מותג ורסאצ'ה וכוללים את מוטיבים יוונים-רומים קלאסיים, כגון ראש המדוזה המזוהה עם המותג. בתכשיטים הנלווים לשעונים הושם דגש על קלאסיקה על זמנית, באיכות ללא פשרות ומראה נחשק והרמוני.

צילום יחצ

את קולקציית החגים ניתן להשיג ברשת חנויות הבורסה לתכשיטים ב-16 סניפי הרשת ברחבי הארץ או באתר הרשת www.thebursa.co.il . בחנויות תמצאו מגוון עשיר של פריטים. מעיצוב קלאסי ואלגנטי ועד עיצוב עכשווי – תוך התחייבות על יהלומים טבעיים, איכות גבוהה ברמה בינלאומית ובדגש על ייצור ישראלי כחול-לבן במפעלי הרשת בישראל.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה