עמוד הבית » קולקציית תיקי מותג GUESS 2020

קולקציית תיקי מותג GUESS 2020

תיק GUESS צילום נעמה משיח כהן
עונת החגים בפתח ולצד הלבוש החגיגי, האוכל הטעים, ואווירת ההתחדשות המורגשת באוויר, זהו בהחלט הזמן לפנק את הקרובים אליכם, ואף את עצמכן ולהתחדש באחד מהתיקים האופנתיים מתוך הקולקצייה החדשה של Guess

בימים אלו משיקה גאס קולקציית תיקים אופנותיים, איכותיים ונוחים של המותג אוריגינל. הקולקציה חוצה את גבלות הגיל ומתאימה לכל מלתחה נשית, החל מנשים בוגרות ועד לנערות המתכתבות עם האופנה העכשווית.

בין מוצרי הקולקציה ניתן לראות תיק יד מלבני, בעל טון אופנתי בצבע זהב בוהק, התיק נסגר כמעטפה שבקידמתו תבליט לוגו יוקרתי של המותג, הנסגר בלחיצה קלה ללא מאמץ. התיק מותאם גם לנשיאה כקלאץ' ללא רצועות, ובנוסף מצורפת אליו רצועה לכתף בצבע זהוב, להתאמה אישית.

צילום נעמה משיח כהן
צילום נעמה משיח כהן

גודל התיק עומד על 58 סנטימר, כשעיקר תכולתו היא בתא הפנימי והעיקרי שלו. אך בנוסף לו ישנם שני תאים קטנים, האחד ברוכסן פנימי ואילו השני בחלקו האחורי, המאפשרים שליפה מהירה של ארנק, או פלאפון. כל אלו בשילוב עור איכותי היוצר מרקם נעים למגע, הופכים את התיק הקטן לפונקציונאלי, ומתאים ליציאות ערב.


צילום נעמה משיח כהן

בעיצוב מהודר, ותוך כדי התכתבות עם הטרנדים החמים בעולם, התיק החדש של גס משדרג כל מראה, וייצור עבורכן טוטאל לוק מושלם. החל מאירוע ערב כתיק צד, ואף בלבוש קז'ואל עם התיק באלכסון.

ניתן למצוא באתר מגוון רחב של תיקים אופנתיים לנשים וגברים, בשמים בשלל ניחוחות אקזוטים ושעונים.

פרטים נוספים:

לינק לפסייבוק : https://www.facebook.com/BsmymTarneemPerfume

קישור לעמוד הבית: https://tarneem.co.il/

בשיתוף חברת סאן מדיה דיגיטל.

הוספת תגובה

הוספת תגובה