עמוד הבית » לשכב או לא? עניין של סדר עדיפויות

לשכב או לא? עניין של סדר עדיפויות

צילום: אלעד קיואטק AI
האם כשהאישה משתמשת בטענת כאבי הראש והעייפות שלה כדי שלא לקיים כעת יחסים, היא בהכרח משקרת לגבר שלה? סביר להניח שלא תמיד. אך כנראה שהיא נמצאת במצב שלא נותן לה מוטיבציה להתאמץ, וזה שורש הבעיה!

אצל גברים רבים מין הוא הרבה יותר מחשק, הוא בדרך כלל צורך, לפעמים כמו צורך קיומי. רק בחלומות השחורים של הגברים נגלה זוגיות שאין בה יחסי מין טובים באיכות, אך בעיקר – בכמות. כשאופי היחסים האינטימיים בין בני זוג הוא בבחינת: "להדפיס כרטיס" וללכת לישון. "יאללה תגמור כבר אני עייפה, כואב לי". זה מעיד על יחסי מין משעממים וחסרי ריגוש לחלוטין.

האם כשהאישה משתמשת בטענת כאבי הראש והעייפות שלה כדי שלא לקיים כעת יחסים, היא בהכרח משקרת לגבר שלה? סביר להניח שלא. כלומר, לרוב היא לא משקרת, יתכן באמת שהיא עייפה או שהראש שלה בסחרחרה, החיים שוחקים אותנו. אישה יכולה לעבור הרבה מצבי לחץ בחיים, מהעבודה, מהטיפול בבית, מהילדים, מהנכדים, לפעמים הבעל מלחיץ, וכל מה שהיא רוצה זה רק לגמור את היום וללכת לישון. לפעמים זה נמשך כמה ימים ולפעמים זה כמעט כל יום.

צילום: canva

 

>>>מה האישה שלך היתה רוצה שתדע 

אך בדרך כלל, כשקיימת משיכה, תשוקה, אהבה – ברמות מטורפות, את האישה לא יעניינו לא כאבי הראש שלה ולא העייפות שלה. הכל ענין של סדר עדיפויות. כשיש למי מאיתנו דבר חשוב ומשמעותי, כגון פגישה חשובה שחיכינו לה זמן רב בשביל הקידום שלנו בעבודה, החתונה של חבר טוב או בן משפחה שכבר זמן רב חיכינו לחתונה שלו, טיסה לחו"ל, מסיבת סיום של הילדים בבית ספר, ולא משנה מה, אלו סוג הדברים שגם כאבי ראש ועייפות לא ימנעו מאיתנו ליטול בהם חלק. לדברים מסוימים שהם חשובים לנו באמת, אנחנו אוספים כוחות כדי להתגבר ולעשות אותם, יותר מאשר לדברים אחרים שהם בעינינו פחות בעלי חשיבות להתאמץ בעבורם.

צילום:אלעד קיוטאק  AI

 

על פי רוב, אין מי שלא יוכל לקיים יחסים ואף להחזיר פנים ולחייך גם כשכואב לו הראש או שהוא עייף, אך כנראה שנוצר מצב שלא נותן לנו מוטיבציה להתאמץ, וזה שורש הבעיה! הבעיה היא לא העייפות או כאבי הראש, זה נורמאלי וזה קורה, אלא מה שצריך להדאיג אותנו הינו למה אנחנו מרגישים בנוח עם המצב הזה, שאותו אולי אנחנו חווים באמת ומשתמשים בו כדי להיפטר מקיום יחסים באנחת רווחה, או גרוע מכך, מדוע נאלצנו לשקר כדי לפטור את עצמנו מקיום יחסים עם בן הזוג שלנו?

בתור גבר, עליך לשאול את עצמך כמה שאלות. האם היא נהנית מהאקט איתי? האם באמצע הסקס אני קשוב לה, מרעיף אהבה, אומר מילים שהיא אוהבת לשמוע, דואג להנאה שלה וכו'? האם סקס איתי הוא חוויה או סיוט? יתכן שהיא רומזת על דברים שלא נוחים ולא נעימים לה או שכואב לה בזמן קיום היחסים איתך, ואתה מתעלם. אם בת הזוג שלך לא באמת נהנית מהאקט איתך, למה שהיא תרצה להיות במקום שלא נעים לה? זה ממש עושה כאבי ראש… וגם מעייף…

צילום:אלעד קיוטאק AI

 

בפרט אם האישה שלך מרגישה ביחסים האינטימיים איתך – 'חפץ' ולא 'ערך'. זה מצוי מאד אצל גברים שרוצים לשכב עם בת הזוג שלהם  – כל הזמן! שלא תטעו, אם יש ביניהם הסכמה והיא זורמת עם זה כי גם היא רוצה להיות אתו במצב אינטימי תדירי – בסדר גמור, כשיש משיכה ותשוקה האישה כבר תחפש בעצמה לשכב (ולהשכיב) עם הגבר כמה שיותר, אך ישנם מצבים שהגבר מחפש לשכב עם האישה בתדירות גבוהה יותר מאשר היא רוצה לשכב אתו. ישנה תפיסה אצל חלק מהנשים שאם הן נפתחות בחדר המיטות, זאת איזושהי קונוטציה שלילית ל "זילות" ולכן הן מפתחות כל מיני מעצורים. היא בעצמה רוצה את זה, אך הרגשת ה"מוחפצת", ה"אובייקט מיני", לא מאפשרת לה להיות משוחררת יותר.

לא תמיד מדובר בתפיסות עולם קדומות, לפעמים חוסר הערך וההחפצה שאישה חווה בעת קיום היחסים עם הגבר שלה, הם אלה שהופכים את האקט המיני שלה עם בן הזוג למשהו שרק רוצים להימנע או להיפטר ממנו.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה