עמוד הבית » גירושין זה לא הפיתרון

גירושין זה לא הפיתרון

צילום: pexels
95% גירושין זה לא הפתרון. אז מה כן? מוזמנים לקרוא את כתבה אשר תגרום לכם להתאהב מחדש.

המשפט הזה ללא ספק עשוי להישמע יומרני ולעורר התנגדות אצל חלק מהאנשים. אבל אז כשמבינים שמי שאומרת אותו חוותה גירושין בעצמה וזה בדיוק מה שהפך אותה למצילת זוגות כיום אז משהו מתרכך באווירה וזה הופך מסקרן לשמוע. זהרה: "זו בדיוק הסיבה שאני תמיד מבקשת להזכיר שהוא נכתב מדם ליבי ומתוך מחקר של שנים וניסיון עם מאות זוגות וא.נשים שזכיתי לפגוש בקליניקה". זהרה מזכירה לנו שאחוזי הגירושין עומדים היום על יותר מ33% בפרק א ועל יותר מ70% בפרק ב' וטוענת שזה מספר לא הגיוני בעליל.

צילום: pexels

 

>>> האם הניסיון המיני הוא אישו? 

האם את חושבת שהיום אנשים מפרקים בקלות? שהיד קלה על ההדק?

זהרה: "לא ממש לא. אני יודעת שרוב האנשים מתגרשים לא כי הם רוצים, אלא כי נמאס להם לסבול והם לא מוצאים את פתרון אחר והמסקנה היחידה שהם מגיעים אליה זה, שהם לא מתאימים ושעם מישהו אחר זה יהיה אחרת"

אז מה את מציעה, לוותר על עצמינו, על האהבה?

"לא ממש ממש לא. אני אומרת בדיוק את ההיפך. אין רק 2 אופציות או להישאר ולסבול או לפרק את המשפחה. יש אופציה שלישית וטובה מכולן – ליצור מהפך בזוגיות ולהתאהב מחדש, באמת. הנה כלל האצבע. אם אתם רוצים להתגרש כי אתם חושבים שיהיה לכם טוב יותר בזוגיות חדשה מבלי שעברתם ריפוי פנימי – תישארו בבית. אפשר לעזוב את המציאות, הבעל, האישה. אבל לעולם לא נוכל לעזוב את השיעור לפני שהוא הסתיים. וכל עוד ישנו כאב שלא עבר ריפוי בתוכנו הוא ימשיך להשתקף לנו דרך בני הזוג שלנו גם בזוגיות הבאה והפעם תתווסף אליו גם מורכבות נוספת של גרוש.ה משני הצדדים, ילדים לא שלנו ותשלומי מזונות.

צילום: pexels

 

פיקניק זה לא. אז נראה לי שאם כבר יש לנו מה לרפא בתוכנו, עדיף לנו לחסוך את הטלטלות ושזה יהיה עם ההורה של הילדים שלנו, לא?! כל עוד יש אופציה מאיימת שמרחפת מעל הראש שלנו ושמה גירושין אי אפשר באמת להתמסר לתוך הקשר, לחוות ביטחון אמיתי ושורשי ולייצר אינטימיות עמוקה שהיא התנאי לקשר זוגי. וזו בדיוק אחת הסיבות שלטעמי טיפול זוגי רגיל כיום אינו יעיל  באמת ולאורך זמן. להציל נישואים וליצור אהבת אמת אפשרי בעיניי רק כשמבינים ומקבלים על עצמינו שפרידה זו לא אופציה. כשהמילה גירושין יורדת מהמדף ומתייחסים לזה כמוצר שאיננו במלאי שלנו אז מה נשאר ? רק ללמוד להסתדר!!! להתחיל להפוך להיות אחד. וכאן אני והכלים שאני מלמדת מסייעים לזוג לחולל את המציאות הזו. השבוע התקשר אלי גבר שאשתו רוצה להתגרש ובקשה שייצא מהבית. הוא לא רוצה לפרק ואחרי שהוא נתקל באחד הפרקים שלי בפודקאסט "שלום בית" הוא ביקש שאני אתקשר לאשתו לספר לה מה זה גירושים. אז הנה, אני כותבת לה ולכל הנשים בעולם:

גירושין זה 6\1 מחווית "יַתְמוּת" להורים, ולילדים

אלו הן מילותיה המפלחות לב של אמילי אמרוסי שנכתבו בכתבה שקראתי כשנתיים בערך אחרי שהתגרשתי. אני זוכרת שהמילים הללו לא הרפו ממני כי הבנתי שאם הייתי יודעת את כל הידע והסודות שאני מלמדת כיום, לפני שהתגרשתי אז לא הייתי מעבירה את הבנות שלי ואותנו את כל הכאב המפלח הזה שכרוך בגירושין. במקרה שלי זה כנראה כבר מאוחר מידי אבל במקרה שלכם "כל עוד הנר דולק אפשרי לתקן". קבלו 100% על החלק שלכם ולכו ללמוד איך להציל את הבית שלכם ולהתאהב מחדש. וכן, אחרי מאות אנשים וזוגות שליוויתי, אני אומרת בוודאות שזה אפשרי.

זהבה בן חמו, צילום: עצמי

 

דיסקליימר: במקרה של אלימות ראשית, הרחיקו את עצמכם וגשו להתייעץ עם גורם מקצועי.

בברכה, זהרה זהבה

לייעוץ: 052-8464610

הוספת תגובה

הוספת תגובה