עמוד הבית » מגבות חד פעמיות אקולוגיות, סימפוניה במרקם חדש

מגבות חד פעמיות אקולוגיות, סימפוניה במרקם חדש

מגבות אקולוגיות מתכלות, צילום: יחצ

מגבות חד פעמיות אקולוגיות

אתר דיל קוסמטיקס משיק שני סוגי חבילות מגבות אקולוגיות חד פעמיות ומתכלות הזמינות בשני גדלים. אלו מיועדות לניקוי הגייני של הפנים, הצוואר ואזור הדקולטה, ששומרות על היגיינת עור מקסימאלית ואיכות הסביבה. מרבית האנשים מנגבים את עור הפנים העדין והרגיש באמצעות מגבת המאוחסנת בחדר האמבט ולעיתים אף משתמשים באותה המגבת לניגוב וייבוש יתר חלקי הגוף והשיער. פעולה זו אינה היגיינית, שכן שאריות שומן וחיידקים שנשארו עלולים לעבור ממקום למקום ולגרום למשתמש לפתח וירוסים ופטריות, וכן במידה והמגבת עצמה אם אינה מוחלפת בתדירות גבוהה ונשארת בחדר הרחצה הלח עלולה להוות בעצמה מצע לגידול חיידקים מזיקים.

המגבות האקולוגיות המתכלות מבית החברה עשויות בד בלתי ארוג (95GSM) המכיל 100% סיבים טבעיים בלבד, בהם סיבי במבוק היוצרים מגע עדין לעור. הן רכות ונעימות למגע ובעלות מגוון רחב של יתרונות. הן היפואלרגניות, אנטי בקטריאליות, אינן מכילות SLS וללא פראבנים. בנוסף, מתכלות לחלוטין וניתנות למחזור, וכן חסכוניות באנרגיה וידידותיות לסביבה. המגבות אידאליות לשימוש בקרב שני המינים כאחד ולכל סוגי העור, במיוחד לכזה הנוטה לאקנה ופצעונים, לעור רגיש ואף לשימוש מקצועי. המגבות מגיעות בשני גדלים, 20X20 ס"מ המיועדות בעיקר לאזור הפנים בחבילה המכילה 25 יחידות ועלותה 34.90 שקלים, וכן בגודל של 30X30 ס"מ בחבילה המכילה 50 יחידות ומתאימות גם לאזורי הצוואר והדקולטה ועלותה 39 שקלים. לא נוסו על בעלי חיים.

דיל קוסמטיקס- להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il

נסיינית מערכת: מגבות חד פעמיות הן הפתרון האידאלי לפנים, הן סטריליות והחשיבות הוא בפרט לעור הפנים השומר על ניקיון הפנים. המגבות נעימות ורכות ויחד עם זאת מנקות היטב את העור ולא מותיר שומנים או לכלוך על העור. המגבות מגיעות בגדלים שונים לפי נוחות אישית. הן מתכלות ושומרות על סביבה ירוקה. הן מתאימות לטיולים בחו"ל או קמפינג ואין צורך בסבונים, מגבות הכול נוח ונקי למשעי.

גבינת סימפוניה במרקם חדש

מחלבות שטראוס משיקים סדרה חדשה לגבינת סימפוניה – עם 9% שומן, בטעם "שום ועשבי תיבול" ובטעם "טבעי". הגבינות במרקם שמנת עשיר ומפנק במיוחד, ומגיעות בדיוק בזמן לחג השבועות. סימפוניה מציעה מגוון רחב מאוד של טעמים ומאפשרת לגוון בין הטעמים השונים ולהתפנק בכל יום מחדש מבלי "להשתעמם".גבינת סימפוניה מתאימה להכנת כריכים,  כמתבל בארוחת הערב, לבישול ולאפיה. ניתן להשתמש בה כבסיס להכנת עוגות ומאפים עם גבינה, או אפילו כרוטב לפסטה.

משקל:  200 גרם, כשרות: רבנות נהריה, זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: סימפוניה בטעם עדין כמו קטיפה, נוחה למריחה ומעודנת בחך. טעים.

 

 

 

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה