עמוד הבית » מגמות הענקית: קאטליה חושפת את טרנדי המשקפיים החמים

מגמות הענקית: קאטליה חושפת את טרנדי המשקפיים החמים

קאטליה אופטיקנה_צילום: שי פרנקו
הפרזנטורית יעל שלביה הגיעה לאירוע הפתיחה בקניון רמת אביב של קולקציית קיץ חדשה 2024 מותג הבית קאטליה משקפיים ברשת אופטיקנה.

קולקציית הקיץ לשנת 2024 של מותג הבית Cattleya. הקולקציה החדשה משלבת כ- 25 דגמים חדשים של משקפי שמש ו- 15 דגמים של משקפי ראייה. בנוסף, חנות Pop Up החדשה מציגה כ – 480 מק"טים שונים של דגמי משקפי שמש ומשקפיים אופטיות. הדגמים משלבים עיצובים טרנדיים בעלי אמירה לצד דגמי בסט סלר, קלאסיים ועל זמניים. כך שכל אחת ואחד יוכלו למצוא את הזוג המתאים להם. חנות זו תהיה  פתוחה עד אמצע חודש יוני 2024 ולאחריו יפתחו דוכנים קבועים נוספים במספר קניונים בארץ. לאחרונה הרשת פתחה סניף חדש של קאטליה בקניון מול הים באילת.

ללא מסגרת _עומר_ קאטליה_אופטיקנה _ מחיר 299 שח_צילום: שי פרנקו

 

קולקציית HorizonHope שעוצבה על ידי גלוריה בבאי, טרנדולוגית ומעצבת רשת אופטיקנה מציגה שחר של חזון חדש. עידן חדש של סגנון, קיימות וחדשנות בהשראת המסע שעברו משקפיים לאורך הדורות. זוהי אינה רק קולקציה, אלא מגמת הסתכלות אל עבר עתיד אופטימי ובהיר יותר, המשקף את הטרנדים התוססים ביותר ובשאיפה גם לעתיד טוב יותר עבור כולנו. HorizonHope  היא מעבר לקולקציית משקפיים; היא חזון של העתיד, במיוחד עבור מי שמסתכל קדימה בתקווה ומחפש למצוא עבורו את הזוג המושלם להסתכל דרכו אל העולם ושישקף את סגנונו האישי.

בעולם המשקפיים כמו בעולם העיצוב כולו, שנה זו מאופיינת כשנת הפרדוקס. כאשר לצד מלחמות ואסונות טבע נולדה מגמה בעולם העיצוב שצופה ומצפה לעתיד רך ומתוק יותר ומתאפיינת בעיצוב אותנטי שהוא גם בולט. זו היתה ההשראה ליצירת הפריטים בקולקציה. הקולקציה החדשה משלבת קסם קלאסי עם טוויסטים מודרניים. בתהליך יצירת המשקפיים שולב ביו אצטט ממוחזר המהדהד את המחויבות של המותג לעיצוב אקולוגי וירוק. צבעים נועזים, פרופילים עבים ומסגרות גיאומטריות גדולות, לצד פרופילים מנימליסטים, צבעים רכים, עדשות בהירות המתכהות בשמש, מסגרות המשלבות את חומר העדשות, מנימליזם וכמובן המסגרות בצבעים מנומרים. כל אלה מבטיחים  לוק עם אמירה, ביטוי עצמי ורגשי לכל פנים ואישיות.

קאטליה_אופטיקנה_מחיר 299 שח_צילום: שי פרנקו

 

הקולקציה צולמה בספריה הלאומית בירושלים המסמלת את מסע הדורות וההתפתחות של עם ישראל לאורך השנים. Cattleya ידועה בעיצוב אומנותי, ירידה לפרטים ועיצובים קפדניים במחיר נגיש ללא התפשרות על האיכות.

קאטליה_299 שח צילום: איתי סינדל אופטיקנה

 

המשקפיים מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים את החומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת. בנוסף, הצירים של משקפי "קאטליה" מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד. המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות. עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר כדי לתת לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה.

לסיכום:  עיצוב של קולקציית המשקפיים של קאטליה בהשראת העיצוב ממלחמות ואסונות ועל מגמות, צבעים.

 משקפי קאטליה נמכרות בבלעדיות ברשת אופטיקנה ובחנות הדגל של רשת קאטליה החדשה בקניון מול הים, אילת

במחיר אחיד של 299 ₪ למשקפי שמש

399  ש"ח למשקפי ראיה, הכולל עדשות אופטיות ובדיקת אופטומטריסט.

הוספת תגובה

הוספת תגובה