עמוד הבית » שרון לנצ'יאנו – מעצבת התכשיטים שמביאה את הטבע לחיינו

שרון לנצ'יאנו – מעצבת התכשיטים שמביאה את הטבע לחיינו

שרון לנצ'יאנו צילום: פרטי
שרון לנצ'יאנו, בוגרת שנקר משנת 2003 בעלת תואר ראשון בעיצוב תכשיטים, היא מעצבת תכשיטים מוכשרת ומנוסה. למעלה מעשרים שנה היא עוסקת בתחום, ובמהלך הקריירה העשירה שלה עיצבה מספר רב של קולקציות ייחודיות ששווקו בארץ ובעולם.

שרון לנצ'יאנו, אם לשלושה ילדים מקסימים מבנימינה, מעצבת תכשיטים מוכשרת ובעלת ניסיון רב. בוגרת שנקר משנת 2003 עם תואר ראשון בעיצוב תכשיטים, היא עוסקת בתחום למעלה מעשרים שנה ועיצבה מספר רב של קולקציות ייחודיות ששווקו בארץ ובעולם. כיום, לנצ'יאנו גרה עם משפחתה בבנימינה, מוקפת בנופי טבע עשירים וקרובה לים. "הים הפך לחלק בלתי נפרד מחיי," היא מספרת, "אני חותרת סאפ מתי שרק אפשר…העיצובים שלי מושפעים מכל מה שמסביבי – בקיצור, החיים!"

לנצ'יאנו משתמשת במרקמים מגוונים ומיוחדים של חומרים כמו זהב, כסף, אקריל, כדי ליצור תכשיטים ייחודיים ומרהיבים. בנוסף, היא מתמקדת בשילוב אבני חן ויהלומים המוסיפים לתכשיטים שלה מראה ייחודי ויוקרתי. היא מצליחה ליצור יצירות שמעניקות חוויית עיצוב מרהיבה ומושכת את העין. "השפעות מעולם היופי והאסתטיקה משפיעות על בחירת החומרים, הצבעים, הצורות והסגנונות שלי," היא מסבירה. התכשיטים מעוצבים להתאמה אישית ויוצרים חוויה חזותית נעימה ומרגשת עבור הלקוח.

טבעת, צילום: מוטי פישבין ז"ל

>>>לטנגו צריך שניים גם שאנו לבד

שרשרת מגן דוד, צילום: מוטי פישבין ז"ל

 

שרשרת מגן דוד, צילום: פרטי

 

"אהבתי ליופי ואסתטיקה רק מתעצמת עם השנים," מציינת לנצ'יאנו. "כל תכשיט שאני מעצבת מיוצר מכל הלב, יותר מכל אני נהנית לגרום לאנשים שסביבי לחייך מתכשיט מיוחד. בעיניי, תכשיט לא נמדד רק ביופיו החיצוני, אלא גם באנרגיה ובתחושה שהוא מעניק למי שעונדת אותו – ולכן כל תכשיט שלי נעשה באהבה גדולה." "בנוגע לטעם, זה עניין מאוד אישי," היא אומרת. "מעניין יהיה לגלות את הטעם האישי שלך ולעצב עבורך את תכשיט החלומות. אשמח לעצב את התכשיט הבא שיעשה לך טוב על הנשמה. לאושר שלך אין מחיר, מתכשיט קטן ועד גדול…"

שרשראות מגן דוד, צילום:פרטי

 

תכשיטים, צילום: עצמי

 

צילום: מוטי פישבין ז"ל

 

התכשיטים המיוחדים של לנצ'יאנו הם יצירות מופת אמנותיות המשדרות יוקרה, חושניות, השראה מהטבע ויצירתיות מקורית. כל פריט הוא חוויה בפני עצמה המזמינה התבוננות מדוקדקת, כדי להעריך את הפרטים המשובחים והאהבה הרבה שהושקעו ביצירתו.

יצירת קשר: 055-7042472

כתובת האתר : http://sharonlanciano.com/

אינסטגרם: _ls.designs

הוספת תגובה

הוספת תגובה