עמוד הבית » מדוע חשוב לתת מתנות לחנוכה לעובדים?

מדוע חשוב לתת מתנות לחנוכה לעובדים?

צילום:FREEPIK
ברוב מקומות העבודה מקיימים חגיגה קטנה כלשהי לפני כל חג, בין אם מדובר בהרמת כוסית סמלית או אירוע כלשהוא. אבל הדרך הטובה ביותר כדי לקבל תחושה של חג ולהראות לעובדים שלכם שאתם באמת מעריכים אותם היא על ידי הענקת מתנות. כאשר המעסיק נותן מתנות לעובדים שלו הוא לא רק מעניק להם פינוקים, אלא גם מחזק את המוטיבציה שלהם.

כבר מגיל קטן אנחנו רגילים שההורים שלנו היו נותנין לנו מוטיבציה למלא משימות שונות בבית. דבר זה מלווה אותנו עד היום – עם המוטיבציה הנכונה אנחנו מוכנים לעשות עבודות ומשימות שונות במיטב יכולתינו. בהרבה מאוד מהמקרים מוטיבציה בצורת מתנה לעובדים יכולה להוציא תוצאות טובות יותר מאשר פשוט לשלם יותר.

כמובן שעל איכות העבודה של העובדים שלכם משפיעים דברים נוספים כמו סביבת עבודה נעימה ותנאים טובים כמו שכר נאה, אבל אסור לשכוח – מתנות בהחלט תורמות להעלאת המורל והמוטיבציה של העובדים. מתנות לעובדים נותנות להם חשק להיות יותר נאמנים ויעילים, דבר שיגרום לעסק שלכם להצליח ולשגשג.

איך לבחור מתנה לחנוכה לעובדים?

בחירת מתנה לעובדים לחנוכה יכולה להיות משימה לא פשוטה וכדי שתוכלו לעשות זאת בצורה היעילה והקלה ביותר אספנו עבורכם מספר טיפים. הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני שאתם בכלל מתחילים לחפש מתנה הוא לקבוע תקציב. יש מתנות קטנות ומארזים לחג ב-50 שקלים ועד כמה מאות ואלפי שקלים. בכל תקציב יש מגוון רחב של מתנות לבחור מהן ולכן חשוב לקבוע את הסכום שאתם מוכנים להוציא ורק אז להתחיל לבחור מתנות.

דבר נוסף שמומלץ לעשות בזמן בחירת מתנה לעובדים הוא לנסות לחשוב מה העובדים שלכם אוהבים לעשות בשעות הפנאי ואיזה תחביבים יש להם. אולי אתם לא מכירים אותם לעומק אבל כנראה יצא לכם להכיר קצת אחד את השני ולהבין אם הם חובבי ספורט או אופנה ועוד. בצורה זו אתם תראו לעובדים שלכם שאתם לא רק מעריכים אותם, אלא גם מכירים אותם באמת.

רעיונות למתנות לחנוכה לעובדים

אז אחרי שקבעתם לעצמכם תקציב אתם רוצים להתחיל בבחירת המתנות לחג. כמו שכבר נאמר, תנסו לחשוב על דברים שהעובדים שלכם אוהבים לעשות ואיזה דברים הם אולי מאוד רוצים או צריכים. אם העובדים שלכם אוהבים לצאת לארוחות ערב אתם יכולים להעניק להם ארוחת ערב במסעדת שף יוקרתית. אולי אתם רוצים לתת להם חוויה משותפת ומגבשת ולתת להם כמתנה סדנת בישול או אפייה. אתם יכולים גם לפנק אותם ביום ספא מפנק עם טיפולים מקצועיים ועיסויים בבתי הספא והמלון המובילים.

הוסיפו ברכה אישית

לאחר שבחרתם את המתנה שמתאימה לעובדים שלכם אל תשכחו להוסיף ברכה אישית שמראה עד כמה אתם מעריכים את העבודה הקשה שלהם. ברכה זו יכולה להיות מעוצבת עם לוגו החברה.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה