עמוד הבית » מאמא מרי… היישר מהטבע

מאמא מרי… היישר מהטבע

בשורה טבעונית ונהדרת היישר מבית "מאמא מרי". המוצרים של "מאמא מרי" הם כבר שם דבר בעידן האוכל הכמעט מוכן, שורת המוצרים אשר קיבלו את האישור של "ויגן פרדנלי", מבטיחים גם לטבעונים שביננו ליהנות משלל טעמים, צבעוניים ובריאים היישר מאמא טבע... ז'תומרת... מ"מאמא מרי" והם טעימים שזה מורכב לתאר במילים.

מאת: אבי רוזנפלד

הכל לא נשאר במשפחה, עכשיו הוא מגיע גם אליכם לצלחת.

אוייי מאאאמממאאאאמא…. כמה שזה טעים, טוב תקשיבו, בד"כ אני לא מתמוגג כך ועוד ממוצרי מפעל, אבל…. והנה זה מגיע, את מוצרי "מאמא מרי" אני מכיר שנים וגם את המשפחה שעושה את זה כל כך טעים, אני מכיר אותם ואת הסיפור שלהם, שהוא לא פחות מרגש מהאוכל, אך זה כבר באמת נושא לכתבה אחרת, פשוט סמכו עלי שאני מכיר את האנשים אשר עושים את המלאכה.

מדובר במפעל משפחתי, ממש כמו בבית, רק גדול, ענק, ועם הציוד הכי חדיש שיכול להיות, כל הציוד המפואר הזה מותאם במיוחד להכין בדיוק את מה שהנשים של פעם.. במטבח הכינו בידיהן הזריזות.

וורניק אשר מוגדר כאן ככיסונים, קרעפלך, ועוד ועוד…דמיינו לכם מטבח ביתי גדול, בו נמצאים האנשים אשר באו והביאו אלינו ממרחק את האוכל הרוסי היהודי, תקשיבו, זה פשוט "להתעלף", אין לי מילה אחרת אחרת.

וכעת, הנה עיקר החדשות, אנשי המפעל תמיד נמצאים בקו אחד קדימה, מקדימים את דרישת הקהל, המוצרים שלהם… הם חוויית טעמים שאי אפשר לתאר כאן בכתבה, תצטרכו לטעום אותם בעצמכם, חגיגה של צבעים מהטבע.

אז "מאמא מרי"…  מאיפה מתחילים? אני רוצה להתחיל דווקא עם הוורניק (כיסונים) במילוי תפוחי אדמה, כי זה המאכל שאני זוכר עוד מילדות, סבתא שלי הכינה לי אותו, הדודות שלי הביאו לי תמיד וורניק ואני התמוגגתי מהטעם, הבשורה הטובה היא שאנשי "מאמא מרי" מכינים את זה בדיוק כמו אז, כי אתם בטח יודעים מה כוחו של זיכרון ילדות, מה הטעם של הנוסטלגיה, אם זה לא בדיוק זה… אז ממש חבל.

בפעם הראשונה שקניתי את הווריניק (כיסונים במילוי תפוחי אדמה) מהצרכנייה השכונתית, לא היו לי ציפיות, כי מי כבר יכול להתחרות עם זיכרון ילדות, ידעתי שאני מתפשר, לא היה אכפת לי שזה יהיה ליד ולא בדיוק, ככה זה כשהגעגוע לטעם כל כך חזק, בישלתי קצת, סיננתי את המים, הוספתי קצת בצל מטוגן והנה המנה כבר על הצלחת, אני מנחש שאתם רואים כבר את האדים אשר עולים מצלחת הוורניק המפוארת שלי.. תארתי לעצמי, טעמתי בהססנות, אני מרגיש את זה, בוחן את זה ולא מאמין, קריאת אושר נזרקה לשמיים "אוייי מאמא", זה היה בדיוק זה, כשאני אומר בדיוק, אני מתכוון לכך.

הרי המוצר הזה יצא ממפעל ולא מהמטבח הביתי, איך הם יכולים לדייק כך, אך כאן טמון הסוד הגדול של "מאמא מרי", הם דואגים לכך ומקפידים על כך ושומרים על הכנת כלל המוצרים כאילו וזה מיוצר אצלהם במטבח, ממש בבית, מה אני אומר לכם, זו מנה שאי אפשר להפסיק לאכול, שום דבר כאן לא ישביע אתכם, זה פשוט טעים.

כעת, לאחר שנרגעתי, הנה באים שאר המוצרים, יש להם פשוט כל מה שטעים והם עושים את זה ככה, כמו פעם, סמכו עלי, כל המוצרים של "מאמא מרי" יגרמו לכם להתמכר ויהפכו להיות מוצרים קבועים במטבח שלכם.

כיסונים באין סוף טעמים (אשר מתאימים גם לטבעונים שביננו) במילוי, כרוב כבוש, תפו"א, דובדבנים, גבינה טבעונית ועוד…

אפילו בצקים מוכנים כמו למשל: בצק פריך מתוק, בצק פריך מלוח וכל אלה ברמה מוקפדת ביותר, היישר מהמטבח של "מאמא מרי".גם הבלינצ'סים מגיעים בהמון טעמים כמו למשל: תפו"א, פטריות, דובדבנים, תפוחי עץ ועוד…

מאמא מרי מייבאת מגוון עצום של פירות ופירות יער קפואים, המבחר עצום, הנה רשימה חלקית מתוך מבחר של עשרות פירות כמו: פטל, אוכמניות, אננס, ליצ'י, אוכמניות שחורות, מיקס קוקטייל ועוד…

כל הטוב הזה מאפשר לנו להכין את מה שכבר כמעט מוכן, לחמם או לבשל, ומעבר לכך, כלל הבצקים וכלל הפירות הקפואים מאפשרים לנו להכין אין סוף של מתכונים טבעוניים בריאים ומזינים. כל המוצרים טעימים באופן שאפילו אניני הטעם מביננו "יעופו" כבר מהביס הראשון, אני יודע, הייתי שם, טעמתי וראיתי בעצמי את ההקפדה היתרה על ביסוס הטעמים, אין אצלהם פשרות בכל מה שמגיע אליכם לצלחת, זאת דוגמה נהדרת למפעל משפחתי, כי כל המשפחה נמצאת במפעל והם מכירים בדיוק את הטעם הנכון, כמו בבית, כך שהפעם מדובר בהמלצה שלא כדאי לפספס.

בפעם הבאה כשאתם בסופר, מכולת, צרכניה, נסו גם את המוצרים של "מאמא מרי", אולי זה יעלה לכם זכרונות (כמוני) ואולי זה יהיה לכם פשוט טעים.

מוצרי "מאמא מרי" נמצאים בסופרים הגדולים והקטנים, מרכולים, צרכניות ועוד, חפשו את המוצרים של "מאמא מרי".

כל המוצרים כשרים.

הצילום: באדיבות "מאמא מרי"