עמוד הבית » מדוע להיות אישה חזקה זה הדבר המסוכן ביותר עבור נשים ?

מדוע להיות אישה חזקה זה הדבר המסוכן ביותר עבור נשים ?

צילום:pexels
מה המחיר שאנו משלמים כיום על הפמניזם ? מהן 5 ההסכמות של זהרה זהבה בן חמו לאישה המאושרת, עוצמתית וממגנטת שקיימת בתוכך.

מאז שהייתי ילדה קטנה ידעתי בדיוק איזו אישה אני רוצה להיות. מספרת זהרה זהבה בן חמו, מצילה זוגות מגירושין וגורמת להם להתאהב ולהצית מחדש את התשוקה והמגנטיות הטבעית ביניהם. אישה חזקה, עצמאית, יוזמת, דומיננטית, מקבלת החלטות, לוקחת אחריות, הולכת אחרי החלומות, מממשת את עצמה, משנסת מותניים מול אתגרים וכזו שלא תלויה בשום דבר ואף אחד. חשבתי שזה מה שיהפוך אותי להיות אישה טובה לבנות בית שמח, להקים משפחה מאוחדת, ליצור זוגיות מהממת. לצערי, בפועל, זה ממש לא היה קרוב לזה

צילום:pexels

 

>>> מה עושים כשלא מספיק להסתכל על החיים דרך משקפיים ורודים ? 

האם זה עשה אותי אישה מאושרת?

חחחח, זה עשה אותי גרושה. לא נשאר שום מקום לגבר שלצידי מרוב שהייתי אישה חזקה, עצמאית שיודעת לעשות הכל בכוחות עצמה ולא תלויה באף אחד ובשום דבר. זה גרם לנו לריחוק זוגי עצום, החליש את כוחותיי והרחיק אותי מלהיות האישה הטובה שחשבתי שאני. ואם לדייק אז הסתבר שלא התנהגתי כמו אישה בכלל, בטח שלא כמו האישה שלמדתי ואני אוהבת ומזמינה אחרות להיות גם היום – אישה שמחוברת וחיה את חיה מתוך המהות הנקבית שלה.

ואל תתבלבלו. אני בהחלט בעד שוויון הזדמנויות, שוויון זכויות ,שוויון בערך. אך, בשום פנים ואופן לא שוויון בתפקידים. אני ממש לא חושבת שאנחנו פחות או יותר טובות מהם. אני פשוט בחרתי להפסיק את ההשוואה הזו כי הבנתי שהיא ממש לא רלוונטית. גבר  ואישה שונים במהות.

וברגע שנבין שהגבר שמולנו חושב אחרת מדבר אחרת מתפקד אחרת בשל היותו גבר ולא אישה אנחנו נחסוך לעצמינו עלבון אישי, כעסים,  חוסר הבנות, מריבות וריחוק, בעיקר מעצמינו. ואם רק  נתייחס אחד לעוצמות של השני כחוזקה שמייחדת ומשלימה אותנו,אם רק נכיר באמת ולא נשפוט אחד את המהות של השנייה יהיה לנו הרבה יותר טוב בעולם, בתוכינו.

צילום:pexels

אני מאמינה שזו וודאי אחת הסיבות ללמה יש היום כל כך הרבה גירושין ושכאן, בבלבול הזה, טמון המקור לכל הבעיות בזוגיות שלנו אז תרשי לי לנצל את יום האישה ולומר זה שנולדנו ממין נקבה לא הופך אותנו לנשים ובטח שלא גורם לנו להרגיש כאלה אנחנו רוצות לחגוג את היום הזה?מעולה, אני תמיד בעד חגיגות, רק בואו נחגוג את היותנו אישה ולא "כמו גבר"

ולכן, בזמן שהרשתות יהיו רוויות בכתבות ופוסטים על נשים חזקות וכנשים ינופפו בדגל השוויון ויפגינו כמה שאנחנו יכולות לעשות הכל "כמו הגברים" אני מזמינה אותנו לא לעשות את זה לעצמינו יותר! כי למרות שאנחנו בהחלט יכולות, אנחנו לא צריכות לעשות הכל! זה מעייף, זה שוחק וזה מרחיק אותנו מהאישה שאנחנו ומהאיש שלנו.

צילום:pexels

 

 5 הסכמות שאני מזמינה כל אישה לאמץ לליבה וחייה על מנת שיעזרו לה להתחבר לאישה העוצמתית, השופעת והממגנטת שבה

1.אני בוחרת – בין אם את בוחרת להישאר בבית ולגדל את הילדים שלך ובין אם את יוצאת לעבוד ומפתחת קריירה מרהיבה, כל עוד הבחירה הזו מרחיבה אותך, מחזקת את כוחותייך ונכונה לך ולמשפחה שלך, תרגישי נוח ואל תתנצלי על זה. מהר מאד תתוודעי שכשאת שלמה עם זה אין לאף אחד אחר מה לומר.

2. אישה טובה היא אישה שטוב לה – עקרת הבית היא עיקר הבית. ולכן, תהיי נדיבה לעצמך ותטעיני קודם כל את עצמך- תצחקי, תרקדי, תבלי, תנוחי, תקדישי לעצמך זמן, תפגשי עם חברות, תרשמי לחוג, תרשי לעצמך להשטות, לא משנה מה….תעשי מה שעושה לך טוב. מהר מאד תבחיני שכשלך טוב, לכולם הופך להיות טוב יותר.

3. כל כבודה בת מלך פנימה – כבודה של האישה הוא בפנימיות שלה, בלב, ברגש. ולכן אני ממש מזמינה אותך לא להתפתות לשאיפה להיות אישה חזקה. זה מתיש ומבודד אותך מרגשותייך ומהאיש שלך. תהיי האישה העוצמתית הזו שמסכימה להראות פגיעות! פגיעות זו לא חולשה. זו העוצמה האמיתית של הנשית האנושית החדשה. מהר מאד תופתעי כמה האיש שלך שמח לתמוך בך ברגעים אלו.

4. אני מסכימה להישען – הישענות זו תנוחה נקבית של הרפייה ושחרור. אני מזמינה אותך לשחרר אחריות, מאמץ והתעסקות במציאות החיצונית ולאפשר לעצמך להישען אחורה ולדבוק בך וברגשותייך. מהר מאד תגלי שהאיש שלך למד לדבוק בך גם.

5. מה שאת כמהה אליו נועדת לקבל ולחוות – הכמיהה שלך היא הלחישה של הבורא שלכך נועדת. כל מה שצריך על מנת שזה יתממש זה להאמין שאת ראויה, להישען אחורה ולהסכים לקבל. מהר מאד תשמחי להיווכח כמה האיש שלך חפץ להעניק לך.

 

זהבה בן חמו, צילום: עצמי

יום האישה שמח לך.

מאת זהבה בן חמו מטפלת אישית וזוגית

ליצירת קשר:  0528464610

הוספת תגובה

הוספת תגובה