עמוד הבית » מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות מרסי במחיר מבצע

מהדורה מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירות מרסי במחיר מבצע

ליימן שליסל - מרסי, בונבוניירות לפסח 2019 צילום אפרת אשל
ליימן שליסל מציעה לכם לאחל חג שמח וכשר עם הבונבוניירות הכי איכותיות

בימים אלה עולה על המדפים מהדורה חגיגית, מיוחדת וכשרה לפסח של בונבוניירת מרסי במבחר גדלים וטעמים. בונבוניירות מרסי מכילות אצבעות שוקולד מובחר, במגוון טעמים, המגיעות באריזות מעוטרות בעיצוב אלגנטי ואביבי ובהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד:

  • מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית וכשל"פ של 250 גרם ובאריזת חג כשל"פ של 400 גרם. כל אריזה מכילה אצבעות במבחר סוגי שוקולד ב- 8 טעמים של  שוקולד חלב, מריר ולבן  נפלאים ואיכותיים. מחירי בונבוניירות מרסי: 250 גרם –21.90 ₪; 400 גרם -44.90 ₪.

 

  •   רסי שוקולד חלב באריזה הכחולה – בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד חלב מעולה ומשובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: קרם אגוזים, שוקולד חלב, שקדים-אגוזים וקרם פרלין, מוצעת במחיר מבצע של:21.90 ₪

 

  • מרסי שוקולד מריר באריזה החומה, בונבוניירה כשל"פ המכילה 250 גרם של אצבעות שוקולד מריר, חלב ולבן משובח במגוון של ארבעה טעמים שונים: מרציפן, קפה ושמנת, מוס שוקולד מריר וקרם שוקולד מריר. מוצעת במחיר מבצע של: 21.90₪.

את  הבונבוניירות החגיגיות והכשרות לפסח של מותג מרסי, כמו גם את כל מוצרי ליימן שליסל הכשרים לפסח, ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

שוקולד מרסי מיובא ומשווק בישראל ע"י ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה לאורך כל השנה מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים ולכבוד פסח מציעה מגוון רחב של חבילות שי כשרות לפסח. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר   www.l-s.co.il  ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.