עמוד הבית » מהיום לא מבשלים לחג אלא מזמינים ונהנים באפס מאמץ מהחג

מהיום לא מבשלים לחג אלא מזמינים ונהנים באפס מאמץ מהחג

קייטרינג מונייר צילום: אפיק גבאי
קייטרינג מונייר, מיצרני מגשי האירוח המתאימים לכל אירוע, מציע לרגל ראש השנה מטעמים איכותיים, מלוחים ומתוקים, מלווים בערכת עיצוב מרהיבה, אשר יגרמו לשולחן החג לחגיגה ענוגה של טעמים וצבעים – מבלי שתצטרכו לשים סיר אחד על האש

כמה פעמים הגעתם לערב החג עייפים ומרוחים על השולחן כי בישלתם יומיים לפני החג ?מהיום לא חייבים להמשיך לבשל כמו בעבר אלא להזמין קייטרינג ברמת איכות קולינרית גבוהה וללא מאמץ. קייטרינג מונייר ידאג לפנק אתכם ואת האורחים בארוחה דשנה לחג הכוללת ערכת עיצוב לשולחן ומובטח שהאורחים ישאירו את קערות ההגשה ריקות. והמחמאות אתם תקבלו.

השף מוריס מונייר  מעל 15 שנה וצוותו מכינים מגשי אירוח חגיגיים ומרשימים מלאים בכל טוב. המבחר רחב הכולל מנות קלאסיות לצד מנות ייחודיות ומפתיעות לכל סוגי האירועים ולארוחת ראש השנה– והשנה קולקציה מרשימה ומעניינת.

צילום: אפיק גבאי

מגשי אירוח

קיים בתפריט הייחודי לראש השנה, מגשי אירוח מתוקים מלוחים עם מטעמים כמו מיני קישים, פרעצל זוקיני, קינואה ואנטיפסטי, גבינות משק ומטבלים, לצד קינוחים המטריפים מהקונדיטוריה – עוגות דבש, אקלר, מוס רימונים,  טארטלט שקדים ותפוחים, טראפלס תמרים, ג'ין רימונים ומקרונים בטעם חדש ורענן – טעם תפוח, הפרי המסמל יותר מכולם את ראש השנה .

ניתן להזמין בשילוב ערכת עיצוב מושקעת עם שפע של פריטי עיצוב מיוחדים מלאי סטייל ברוח החג, שתסייע לכם לכבוש לא רק את החך של האורחים לסעודת החג – אלא גם את התפעלותם מיפי המנות וסידור השולחן. לערכה מצורפות הוראות מפורטות כיצד יש להניח את הפריטים על השולחנות בכמה אופציות, בהתאם לטעם האישי שלכם, אבל תמיד בשיא האלגנטיות והסטייל.

הזמנות דרך האתר: www.munier.co.il  בכל רחבי הארץ

חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון. כשרות רבנות ראשל"צ.

נסיינית המערכת: הגיעו אלי לקראת סוף השבוע קינוחים מתפריט המטעמים של חגי תשרי, המוצרים הגיעו טריים, וביום שישי לא הייתי צריכה לאפות אלא להגיע עם קומקום תה צמחים והתענג על הקינוחים. אוכל לציין שהקינוחים מתוקים יחד עם זאת הם מאוזנים מבינת המתיקות, אקלרים נמסים בפה, הטעם משובח מובטח לכם הנאה מירבית אך ראו הוזהרתם הכול טעים ולא יישאר פירור. חג שמח.

הוספת תגובה

הוספת תגובה