עמוד הבית » מהי משמעות הסקס בעיני הגבר?

מהי משמעות הסקס בעיני הגבר?

צילום:pixabay העיצוב בcanva
רוב המחקרים שנעשו על מיניות במשך השנים נעשו סביב עולמן של הנשים. כנראה שההתנהלות הנשית יצרה עניין רב בגלל המסתוריות והמורכבות שלה. אך גם לגבי עולמו של הגבר ישנם דברים מעניינים ומסקרנים שצריכים ביאור – מה גברים מרגישים בסקס ועל מה הם חושבים. מידע שכזה יכול לשפר מאד את חיי המין מצד האישה כלפי הגבר שלה באקט.

אז מה היא בכלל המשמעות של סקס עבור גבר?

בגדול התשובה על כך היא מאד אינדיבידואלית ומשתנה בין גבר לגבר. למין יכולות להיות הרבה משמעויות עבור הגבר. לאותם הגברים המעורבים עם העולם במשימות ועבודות חוץ, ההתמודדות עם אנשים שונים בנסיבות שונות, גורמת לפעמים לגברים להרגיש מתוסכלים, מודאגים או עייפים. במקרים כאלה, כשגבר מקבל אהבה מבת הזוג שלו בצורה של מין – זה מרגיע אותו. לא האורגזמה בלבד היא זאת שמרגיעה, אלא ההימצאות בסיטואציה של קבלת והענקת אהבה, נותנת רגש של שייכות, שיש מישהי אחת בעולם שאני חשוב לה ומרגיש נאהב על ידה.

לגברים אחרים הסקס חשוב כדי להרגיש גבריים ושולטים. גם גבר שחי חיים זוגיים 'שוויוניים', או אפילו בלתי שוויוניים בגלל הסטטוס והעוצמה של האישה איתה הוא חי, בקטע חיובי כמובן, צריך את האקט המיני כדי להרגיש משהו מכוח הנתינה של גבריותו. הפעולה של הגבר היא לרוב אקטיבית יותר בסקס מאשר האישה, ופעולה זאת, מזכירה לו מפעם לפעם את גבריותו ויכולת השפעתו. בפרט אם הגבר מצליח לענג את האישה שלו במיטה, ולא משנה כמה חזקה ועוצמתית האישה שלו, שאז הגברים מרגישים מועצמים בו זמנית הן בהיבט האישי והן בהיבט הזוגי של דאגה והגנה לבת זוגם.

צילום:pexels

אם ארצה להקצין יותר בניסוח, אז נראה שגברים המצליחים לספק את בת הזוג במיטה, מרגישים בכך את ה'גבר השלם' שבהם, ולעיתים זה ממש אישור לגבריותם שפעמים לא בא לידי ביטוי במקומות אחרים והסקס הוא הנחמה היחידה עבורם. זאת הסיבה שלגברים רבים חשוב מאד שהאישה תהנה בחיי המין הזוגיים. כשאישה תרצה לתסכל גבר ולתת לו 'נוק אאוט' היא פשוט צריכה לתת לו הרגשה שהמין אתו לא עושה לה טוב או לא מספק אותה, או פשוט לזרום בסקס חד צדדי עבורו מבלי לשתף פעולה. שאז הגבר אמנם 'לוקח' משהו כביכול, אבל הגבריות שלו לא יכולה להיות שלימה מבלי להעניק ולהשפיע על בת הזוג, לדאוג לה ולתת לה הגנה.

עם כל הכבוד להנאה של הסקס, ההנאה הזאת כרוכה בביצועים. גם סקס פשוט מצריך סוג של ביצוע. כשאתה עומד לפני 'הופעה' ישנם הרבה דברים שיכולים לעבור לך בראש. חלק מהמחקרים העלו שגברים רבים חשים לחץ לפני ובזמן קיום יחסי מין. הלחץ נובע סביב הרצון לבצע ביצועים טובים יותר ולהבטיח שבת הזוג שלהם תהיה מרוצה. פעמים רבות שדווקא הרצון העז להצליח יוצר חרדת ביצוע ובלבול המשיג תוצאות הפוכות.  אותם מחקרים מגלים שאצל גברים שצפו בפורנו, הציפייה שלהם מעצמם הייתה גבוהה יותר כמו גם האכזבה.

צילום:pexels

מכיוון שגברים נמצאים בלחץ מתמיד לגרום לאישה להיות מרוצה, לפעמים הם צריכים לאמת אם המעשה גורם לה להרגיש טוב או לא תוך כדי האקט. למרות שרוב הנשים לא אוהבות ששואלים אותן כל כמה דקות אם כיף להן, אבל עליהן לנהוג בסלחנות כלפי הגבר ה'מתחקר', הוא סך הכל רוצה להצליח ולעשות את בת הזוג שלו מאושרת.

לגבי המשחק המקדים, חלק מהנשים אוהבות לעשות 'טיזינג' לבן הזוג ולא 'נותנות' את עצמן מהר לפני שמתרחש שלב של גירוי מקדים, גם שלהן כלפיו, אחרות צריכות את המשחק המקדים כדי להתעורר מינית. לא כל הגברים נהנים מהמשחק המקדים ויש כאלה שגם 'סובלים' מזה. בדרך כלל הגברים הם הממהרים יותר וחותרים לתכל'ס. כך שלמרות שהמשחק המקדים הוא בהחלט חלק חשוב עבורך האישה, כדאי שתזהי את הסיטואציה כשהגבר שלך מתחיל להשתעמם ותדעי לקצר את התהליך כדי לא לאבד אותו.

המין אצל גברים רבים נותן תחושה חזקה של דומיננטיות וכוח. גברים מופנמים וביישנים פעמים שמקבלים את הדומיננטיות שלהם דווקא על ידי התודעה והריגוש של ביצוע מעשה החדירה. מלבד העניין של דומיננטיות וגבריות, לרגשות העדינים יותר יש תפקיד חשוב בחיי המין של גבר. סקס הוא דרך של גבר לייצג ולייצר אהבה וחיבה כלפי בת הזוג. זאת פעמים רבות ההוכחה שלו לאכפתיות והגנה כלפיה, כשהוא יוצר בעצמו אצלה הרגשת שלימות ואושר באקט.

צילום:pexels

אישור הוא עוד תחושה שגברים מקבל ממין. זה נותן להם הרגשה של הישג ואישור שהם ראויים לאותה בחורה שאיתם ושגם לה יש סיבות טובות להישאר עמהם. כמו כן, הסקס המוצלח נותן תוקף וביטחון גם לגבי המראה של הגבר ויכולותיו הפיזיות. ישנם גברים רבים שבהחלט לא מבטאים את התשוקה המינית שלהם ובת הזוג שלהם לא ממש יודעת מה הם אוהבים במיטה, ועם זאת, עדיין אכפת להם מאוד מבת הזוג שלהם. הם אמנם משדרים ריחוק מיני חושפני מצד עצמם אבל מכירים היטב את מה שבת הזוג שלהם אוהבת. גם כאן באה לידי ביטוי האכפתיות והדאגה, עד כדי כך שהגבר יוותר על הנאת עצמו והעיקר שבת הזוג שלו תהיה מאושרת. במקרה הזה, הכוח ה"רוחני" שהגבר מפיק מהסקס, חשוב לו יותר מכל ההנאה הפיזית המתרחשת במקביל.

 

תגובה

הוספת תגובה