עמוד הבית » מהפכה קולינרית ירוקה פיתוח ישראלי – טונה מהצומח

מהפכה קולינרית ירוקה פיתוח ישראלי – טונה מהצומח

VUNA צילום: יחצ
אמש חברת אסם נסטלה השיקה בקפה לנדוור בתל אביב את המוצר החדש תחת השם VUNA טונה צמחונית והיא תשווק בכל העולם.

לפני 36 שנה בקיבוץ לוחמי הגטאות הצעירים רצו ליצור עולם יותר טוב ובכך המציאו את המוצר טבעול שהאדם יתבסס על צריכתו מהצומח. בזכות החזון קבוצת אסם נסטלה ממשיכה את תעשיית החלבון המבוסס על צמחונות. הבשורה החדשה יריית הפתיחה בעולם הטבעונות וצמחונות על טהרת דגת הים.

פרי פיתוח ישראלי טונה טבעונית חווית טונה ללא טונה ובקרוב יצאו עוד מוצרים חדשים לשוק. בישראל ובכלל בעולם קצב המצרפים כל חודש למעגל הצמיחה הולך וגדל כחלק מאימוץ אורח חיים בריא, שמירה על קיימות העולם, בריאות והתעשיית המזון כיום המייצרת יותר תחליפים טעימים וכמה שיותר קרוב לדבר האמיתי.

לדברי מנכ"ל אסם- נסטלה, אבי בן אסאייג:" המוצר שפיתחנו הוא נשלט ויותר בריא אנו יודעים מה יש בתוכו , כמה חלבון, מה מקורו, וכו.לנו נפלה זכות גדולה להיות הראשונים ולהפיץ את הבשורה של אנשי טבעול לכל העולם למפחיתי הבשר, עוף ודגים. זוהי פריצת דרך ושינוי הרגלי הצריכה שעבדנו במשך שנתיים לפתח אותה ולהביא את פריצת הדרך העולמית".

VUNA צילום: יחצ

תזונה בת קיימא

העולם הופך להיות צפוף באנשים משאבי הטבע הולכים ונעשים דלילים ויש למצוא פתרונות חלופיים. תעשיית הבשר והחלב אחראית על חלק ניכר מגזי הפליטות בעולם, יש פחות מים, שטחי מרעה, פחות דגים בים ולכן, תעשיית המזון חייבת למצוא פתרונות בעוד 30 שנה קדימה. פריצת הדרך הראשונה היא הטונה VUNA עשירה בחלבון, ברזל ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים טונה אקולוגית.

המוצר יושק בשלב ראשון במסעדות של רשת לנדוור שתגיש שלוש מנות פופולריות עם VUNA: כריך VUNA עם אבוקדו ולימון כבוש, סלט ניסואז טבעוני וממרח VUNA בארוחת הבוקר הטבעונית של הרשת.

צילום: נעמה משיח כהן

לדברי יהלומה לוי, השפית של רשת לנדוור:" אני ספקנית לגבי תחליפים ולאחר טעימת המוצר הופתעתי לטובה מהדמיון,המוצר קל לשימוש ברמה התפעולית והיא מאוד דומה לטונה מבחינת החוויה שמחתי לשלב אותו במנות של הרשת שעוברת שינוי תוך כדי שמירה על כדור הארץ. לנדוור פונה גם לקהל הטבעוני ואני שמחה להיות חלק מהמערך החדש ולעזור לבריאות כדור הארץ".

VUNA צילום:יחצ

ניתן יהיה למצוא את המוצר בחנויות טבע וחנויות לטבעוניים וצמחוניים כ 300 גרם בשקית במקפיא ולאחר מכן, לשוק הרחב לקראת סוף השנה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה