עמוד הבית » ספרים לסופשבוע רגוע

ספרים לסופשבוע רגוע

צילום: כריכה באדיבות צמרת

מעבר לגבולות אהבה / עודד פלד 

עודד ומאיה, שניהם בפרק ב' של החיים, נפגשו והתאהבו באופן מיידי ובעוצמה מטורפת. בתוך כמה ימים הבינו שהם רוצים לחיות ביחד ואף להתחתן. עודד אף רכש בית מפואר בקריית טבעון מכספו למרות המשכנתא הגדולה שנאלץ לקחת.בד בבד החלה מאיה לגלות הססנות, ובחודשים הראשונים של הקשר עוברים השניים טלטלות רבות ונעים בין מריבות ופרידות לאהבה ואושר. עודד, ששוקע בדיכאון עמוק בעקבות חוסר הוודאות שהוא שרוי בו, מוצא דרך ייחודית מאוד לומר למאיה את אשר על ליבו.

הוצאה: צמרת, כריכה רכה, 296 עמ', אוגוסט 2021

טריפ / מתן מנו 

שנות העשרים של בן אדם הן, כנראה, השנים הכי מעצבות בחייו. מצד אחד אנחנו כבר לא ילדים, מצד שני אנחנו בטח לא מבוגרים. יש תקופות שבהן אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים, ויש כאלה שבהן אין לנו מושג.באופן אישי, התחלתי את העשור הזה רווק, על מדים, כשאני בטוח שאני יודע הכול על החיים. אני מסיים אותו נשוי, אבא ועם הבנה שאני עוד לא יודע כלום.באחד העשורים הכי מבלבלים בחיים, אני מקווה שהספר הזה יעזור, אפילו קצת, להתמודד עם האתגרים שיבואו.
הראש שלי מוצף במחשבות על החיים.שפכתי אותן על דף, הדף הפך לספר.
אתם מוזמנים לטייל בתוך הראש שלי…

 צילום: כריכה באדיבות צמרת

הוצאה: צמרת, כריכה רכה, 84 עמ', יולי 2021

פצועה / אילנה וייסבך

הסיפור מגולל את סיפורה של משפחה בת חמש נפשות, הנאלצת להתמודד עם פציעתו של האב בפעולה קרבית. בני המשפחה מנסים בדרכם להתמודד עם המצב, תוך גישוש אחר הדרך הנכונה להחזיר את האב, את הבעל, למקום בו היו לפני הפציעה. הכעס, העצב, והחיפוש אחר הקרבה, מהווים רקע בחיי היום יום שלהם. מערכות היחסים מתחדדות כאשר מאורעות מן העבר משפיעים על ההווה ומחוללים קשיים בזוגיות, במערכות בין-אישיות, ובנורמה החברתית שהתקבעה בחברה הישראלית. על רקע זאת נבדקים גבולות היחסים שבין הפצוע הנכה, המקבל את טיפולה של אשתו כנתון מובן מאליו, בעוד מידת ההקרבה שלה נמדדת גם על ידי החברה, דרך ציפיות המשפחה ממנה והציפיות שלה מעצמה. מערכת היחסים חושפת תהליכים בין בני הזוג, שסופם לוט בערפל.האם ניתן להחזיר את חייו של האב וחיי המשפחה לנקודה בה הם נגדעו?

צילום: כריכה באדיבות צמרת

הוצאה: צמרת, כריכה רכה, 182 עמ', אוגוסט 2021

דרך האירוסים / איריס חיימי 

איריס חיימי, כיום מנהלת המחלקה לחינוך מיוחד בעיריית באר-שבע מציגה מודל עבודה, המשלב בין המודל הפדגוגי של מר ניסים כהן סוציולוג חינוכי, מנכ"ל עמותת "יכולות", לבין המודל הרגשי-אימוני לשם פיתוח והעצמת תלמידים עםADHD .דרך האירוסים כתוב באופן מקיף ומקנה תוכנית מפורטת, המסבירה ומרחיבה על דרכי ההתמודדות עם קשיי קשב וריכוז, ומציגה את האתגרים שעימם מתמודדים המתבגרים בבית, במוסד החינוכי ובמעגלי החיים השונים.
הספר מיועד לכל מי שעוסק בפן המקצועי-פדגוגי עם אוכלוסיית ילדים ומתבגרים המתמודדים עם קשיי קשב וריכוז ולכל מי שזקוק לכלים יישומיים להעצמת המתבגרים עםADHD .בספר משולבים שאלונים שדרכם ניתן לברר, למיין ולזהות את האתגרים ואת החוזקות של המתבגרים, ובאמצעות הכלים היישומיים המוצגים ניתן לכוון, לנווט ולהוביל את המתבגר לדרך ההצלחה.הספר הוא ספר חובה – בגלל הדילמה הקשה שאיתה מתמודדים ההורים והצוותים החינוכיים, ספר זה מסייע במציאת השביל למימוש הפוטנציאל הגלום במתבגר, שילובו בחברה ויצירת עתיד שיאפשר לו חיים טובים ומלאים.

צילום: כריכה באדיבות צמרת

הוצאה: צמרת, 160 עמ', פורמט 13.5/21, אוגוסט 2021

פרח סובב עולם / אריאלה פלד 

"פיליאס פוג ופספרטו, ג'יימס קוק, מרקו פולו, ז'ול וורן ועוד רבים אחרים, מגלי עולם, סופרים, והרפתקנים, היוו עבורי השראה במסעותיי ברחבי כדור הארץ. אני מקדישה את הספר לאלפי המטיילים שזכיתי להוביל לאורך השנים ואשר השאירו חותם בליבי, ולחבריי, מדריכי הטיולים בחו"ל, שבוודאי יזדהו עם חלק גדול מהחוויות והסיפורים.

צילום: כריכה באדיבות צמרת

הוצאה: צמרת, 378 עמ', אוגוסט 2021

קריאה מהנה !